Business Forum: Firemní kultura a komunikace – BRNO

Informace o akci

Business Forum: Firemní kultura a komunikace 

Místo: Otevřená zahrada, Údolní 33, Brno

 

11. září 2019

Co na vás čeká

Chcete vědět, jakou firemní kulturu mají úspěšné společnosti, kterým se daří díky tomu získávat nové zaměstnance i v době, kdy je o ně nouze? Součástí firemní kultury je otevřená interní komunikace. I to je kritérium, které zvažují kandidáti a kvůli kterému zaměstnanci ve firmě zůstávají.

 

Setkáním vás provede Eva Vacíková, Empowering Human Potential, Jihomoravské inovační centrum

Akce začne

22 Dní
18 hodin
9 minut
5 sekund

08.15 – 09.00

09.00 – 9.10

Joed H

09.10 – 09.30

Hodnoty (atributy atraktivních zaměstnavatelů) a jak se jejich vnímání a význam posouvá v čase a jaké jsou zde trendy.)

  • Profesionalizace práce
  • Konec fast foodového HR marketingu
  • TOP 10 charakteristik atraktivních zaměstnavatelů

 

Jakub se se svým týmem již před téměř 10 lety začal věnovat myšlence propojování studentů a absolventů s jejich budoucími zaměstnavateli, tedy tomu, čemu se dnes moderně říká Employer Branding a HR marketing. Stojí za nimi projekty jako právě studie TOP Zaměstnavatelé – nejstarší průzkum mapující vnímání zaměstnavatelů a trhu práce v České republice, dále také největší studentské vydavatelství tištěných publikací zaměřených na studenty vysokých škol s etablovaným časopisem EkonTech.cz a Employer Brandingovou publikací Almanach TOP Zaměstnavatelé a v neposlední řadě koncept on-line streamovaných odborných přednášek TechnicDays.cz se zaměřením na budování značky zaměstnavatele skrze sdílení know-how společností. Nejnovějším projektem je koncept ABSOLVENTI.cz propojující studenty, absolventy, zaměstnavatele i školy v jeden digitální komunikační hub.

09.30 – 09.50

MUDr. Jana Peclová, psychiatrička a personalistka

Díky svému vzdělání a zkušenostem přenáší moderní psychologické poznatky do běžného pracovního života. Věnuje se individuální práci s klienty, kterým pomáhá zorientovat se v nových situacích, naučit se jak měnit svoje postoje a chování a zvýšit tak kvalitu života.

  • Nové generace mají zcela odlišné požadavky a očekávání od zaměstnavatelů a zaměstnání. Společnosti, které se neadaptují, nenajdou pracovníky do svých provozů.
  • Co je to duševní zdraví?
  • Co duševnímu zdraví prospívá a co mu škodí?
  • Jak kultura společnosti ovlivňuje duševní zdraví svých zaměstnanců?
  • Jak může organizace pečovat o duševní zdraví svých zaměstnanců?
  • Proč by to měla dělat?
  • Mají zaměstnanci z různých generací různé potřeby?

 

09.50 – 10.10

Cílem vystoupení je představit vnitrofiremní komunikaci už při budování projektu o vnitrofiremním sdílení trochu jinak.

 

Alena Zímová působí ve VZP ČR od roku 2015 jako specialistka strategie a rozvoje lidí a vede zde zejména projekty velkých změn s celorepublikovou působností. Při své práci využívá své předchozí více než 16ti leté zkušenosti z managementu, je mimo jiné certifikovaným koučem a mediátorem. Rozvojem dospělých se zabývá v doktorandském studiu na Univerzitě Palackého.

V rámci firmy se věnuje rozvojovým projektům, řízení kvality služeb, komunikaci, firemní kultuře, a to s jednoznačným respektem k lidskému potenciálu a se zapojením koučovacích principů,  jejichž  je nadšenou a vytrvalou propagátorkou a šiřitelkou. Mezi její aktuální aktivity ve VZP patří budování týmu  interních trenérů/koučů  a projekt podpory interní komunikace jako klíčového prvku jak pro zvýšení spokojenosti a angažovanosti zaměstnanců, tak pro poskytování kvalitnější externí služby.

 

Martin Vopat působí ve VZP ČR od roku 2003. Začal na pozici referenta a přes pozici specialisty a vedoucího oddělení postoupil v roce 2014 na pozici ředitele odboru, kde vede v současné době cca 400 kolegů. Rozvojem kolegů se zabývá již několik let a také z tohoto důvodu se spolupodílí na vzniku projektu, který má ambici pomoci růst dalším lidem ve firmě, propojovat je a vzájemně se inspirovat.

„Považuji za smysluplné vytvořit něco, co mne ve firmě přežije.“

10.10 – 10.30

Ing. Peter Dosedla, MBA

Ve skupině Manuvia zastává Peter Dosedla funkci CEO a na nejvyšší řídící funkci je zodpovědný za celkové řízení a business development v regionu CEE. Současně je členem představenstva společnosti. Je prezidentem HR Aliance a členem představenstva Svazu elektrotechnického průmyslu SR a zástupce Sdružení pro řízení a rozvoj lidských zdrojů – HRcomm. Je členem prezidia Republikové unie zaměstnavatelů SR. Aktivně přispívá k formování názorů na mobilitu pracovní síly a stabilitu zaměstnanců. Je pravidelným řečníkem a komentátorem v rámci různých workshopů, konferencí a eventů včetně mezinárodních.

 

10.30 – 11.00

Přestávka na kávu

11.00 – 12.00

Je-li naše pozornost soustředěná a věnujeme-li ji přítomnosti, můžeme tomu, co se děje, lépe porozumět.  Zároveň jsme v přítomnosti nejvýkonnější. Z přítomného okamžiku k sobě i druhým mnohem snáze přistupujeme jako k lidským bytostem, a tím dáváme prostor pro skutečnou otevřenost, autenticitu a lidskost. To jsou klíčové kvality přispívající ke kultuře, ve které se lidem žije a pracuje dobře. Na workshopu vám představíme mindfulness a její praktické použití v každodenní praxi. Sami si několik praktických cvičení vyzkoušíte.

 

Marcela vystudovala mezinárodní marketing a management na ČZU v Praze, IAHL v Nizozemí a MBA na Sheffield Hallam University v UK. Absolvovala tréninky pro vrcholové manažery na předních evropských institutích, např. INSEAD nebo Echswege Institute. Po absolvování Mindfulness kurzu u Honzy Honzíka, PhD. v Psychoterapeutickém centru Lávka, pokračovala ve vzdělávání a praxi mindfulness na Mindful Schools v USA (výcvik pro děti, komunikace ). Na začátku roku 2015 založila Český mindfulness institut, jehož posláním je přinášet mindfulness do českého firemního prostředí, do škol a společnosti obecně.  Ve svých programech ráda propojuje mindfulness s manažerskými a podnikatelskými tématy jako je rozvoj leadershipu, stres, time management, apod. Ráda nabízí i programy určené výhradně ženám, např. Novoroční předsevzetí s laskavostí k sobě.  Je certifikovanou systemickou koučkou z roku 1999 a trenérkou time managementu IV.generace již téměř 15 let. Ve volném čase se zabývá vytrvalostním během, cvičením jogy, stavěním z kostiček Lego se svými dvěma syny.

12.00 – 12.10

  • Nové nároky VUCA světa na leadery a firemní kulturu
  • i4 kompetence současných leaderů : imaginace, integrace, inspirace a intuice
  • Myšlenka jako primární tvůrce ekonomické hodnoty
  • Představivost – hlavní nástroj práce neuro-leadera
  • Free resources – co můžeme udělat sami a bez peněz

 

Od roku 2019 působí jako Senior Consultant v pražské kanceláři Jenewein Group. Pracuje pro organizace v soukromém i ve veřejném sektoru, přičemž se zaměřuje na podporu jejich konkurenceschopnosti na dynamicky se měnícím trhu. Jako zkušený konzultant je důležitým členem profesionálních týmů v oblasti Executive Search & Leadership Consulting. Má dlouholetou praxi v projektovém řízení a k poradenským řešením přistupuje systematicky od diagnostiky rozvojových potřeb jednotlivců a organizací (od rodinných firem až po nadnárodní korporace) přes nastavení harmonogramu projektu až po jeho aktivní exekuci.

 

12.10 – 12.30

Moderovaný rozhovor o udržitelnosti přírody, života, světa i byznysu: „Podporovat a motivovat osoby, které mají dobré nápady, znamená stavět mosty mezi lidmi“

12.30 – 13.30

Oběd

13.30 – 13.55

13.55 – 14.15

Markéta Lőrinczy, Employee Care Manager ve Phonexii, zkušenosti nabyla v různých rolích podnikatelky, konzultantky, manažerky, lektorky. Její srdce však vždy bilo pro práci s lidmi, a tak zakotvila v technologicky zajímavé firmě, které se snaží dodávat svoji hodnotu skrze řečové technologie.

14.15 – 14.35

Kofola koupila tradiční českou společnost Leros a začala psát nový příběh LEROSu – příběh bylinek. Netradiční pohled finančáka a marketéra na firemní kulturu zavedené firmy, která zažívá restart. Nebo startup?

 

14.35

Generální partner

Hlavní partneři

Partner

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 3 990 Kč

Stříbrné členství, Stříbrný Cametin: 1 bezplatný vstup, další vstup 3 990 Kč

Ostatní členství: 3 990 Kč

Ostatní zájemci: 4 990 Kč (ceny jsou bez DPH)

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com