HR Healthcare Forum 2019: Brand atraktivního zaměstnavatele – PRAHA

Informace o akci

Jak být atraktivním zaměstnavatelem ve zdravotnictví?

Termín: 11. června 2019, od 9.00 do 15.00 hodin.
Místo: OKsystem, Na Pankráci 1690/125, Praha 4-Nusle

11.Červen 2019

Co na vás čeká

 

 

 

  • Moderní technologie – klíč k budování značky atraktivního zaměstnavatele.
  • Nemáte lidi? Zaměstnejte zahraniční pracovníky. Poradíme, jak na to.
  • Celoživotní vzdělávání udrží ve zdravotnictví motivované zaměstnance.

Záštitu nad HR Healthcare Forem převzal Vít Kaňkovský, místopředseda Výboru pro zdravotnictví, Parlament České Republiky.

Program moderuje Tomáš Šebek, všeobecný chirurg, Nemocnice Na Františku, Lékaři bez hranic

V roce 2004 založil společnost, která dnes provozuje unikátní odborný portál proLékaře.cz a českou internetovou jedničku v kategorii zdraví – uLékaře.cz. V roce 2010 se připojil k mezinárodní organizaci Lékaři bez hranic a odjel na svou první misi na Haiti. Jako vedoucí lékař národní spinální jednotky na zemské traumatologii Mater Misericordiae University Hospital působil v irském Dublinu v letech 2011 a 2012, kdy také odjel na svou druhou misi zpět na Haiti. V roce 2013 nastoupil do Nemocnice na Františku v Praze, kde pracuje jako ordinář chirurgické jednotky intenzivní péče. Odtud odjel jako hlavní traumatolog na svou třetí misi s Lékaři bez hranic do severního Afghánistánu. Na jaře 2014 byl zvolen sekretářem rakouského boardu a také jako permanentní člen kongresu ženevského operačního střediska Lékařů bez hranic. Na poslední, čtvrtou misi, opět do Afghánistánu, odjel na jaře 2015. Tomáš je dvouatestovaný všeobecný chirurg s třináctiletou praxi v chirurgii a traumatologii. Momentálně se specializuje na laparoskopické výkony v oblasti břišní dutiny a zároveň se na misích s Lékaři bez hranic věnuje úrazové chirurgii břicha, hrudníku a končetin.


Záštitu nad „HR Healthcare Forum 2019: Brand atraktivního zaměstnavatele“ převzal Vít Kaňkovský, místopředseda Výboru pro zdravotnictví, Parlament České Republiky.

Akce začne

15 Dní
7 hodin
26 minut
49 sekund

09.00 – 09.10

09.10 – 9.35

09.35 – 10.00

10.00 – 10.25

10.25 – 10.35

  • Lze využít personální systém jako benefit nebo nástroj ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců?
  • Může dobrý HR systém usnadnit práci nebo zásadně pomoci ve slaďování osobního a pracovního života, aniž by tím trpěly zájmy zaměstnavatele? 

10.35 – 10.55

Přestávka

10.55 – 11.15

  • Které 4 spouštěče fluktuace stále podceňujeme
  • Cesta ke skutečné spokojenosti a stabilizaci zaměstnanců
  • Praktické nástroje pro úspěšný nábor, adaptaci, rozvoj a stabilizaci zaměstnanců

11.15 – 11.40

11.40 – 12.05

12.05 – 12.15

12.05 – 12.50

Oběd

12.50 – 13.00

13.00 – 13.25

13.25 – 13.50

13.50 – 14.15

Generální partner

Hlavní partner

Partner

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 990 Kč

Stříbrné členství, Stříbrný Cametin: 1 bezplatný vstup, další vstup 990 Kč

Ostatní členství: 990 Kč

Ostatní zájemci: 1 990,- Kč (ceny jsou bez DPH)

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.