Aktuality

Pro Českou spořitelnu pracují chatboti čím dál častěji, nově i v náboru

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být […]

Dne 3. března 2019

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot.

„Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny. Chatbota si můžete vyzkoušet u volných pozic, které Spořitelna aktivně promuje na sociálních sítích.

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. Boty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti HR, ale i zákaznické péče, interní komunikace a interního vzdělávání.

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.

Aktuálně Česká spořitelna připravuje standardní nasazení chatbotů v týmu, který zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.

Zdroj: Česká spořitelna

Další aktuality

Doba robotů: u lidí vyhraje emoční inteligence a empatie

Dne 21. března 2019

Žijeme v době nastupující robotizace a umělé inteligence. Digitalizace a automatizace se stávají součástí našich každodenních životů. Používáme počítače, tablety, chodíme spát a probouzíme se s mobily. Digitálním nástrojům možná už věnujeme víc času než svým blízkým a přátelům, rodině, kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným atd. Žijeme v digitální éře, používáme nástroje, které k ní patří. Dokážou ale jen roboti a digitální nástroje tím, že […]

Zobrazit detail

V EU bude za rok chybět milion IT pracovníků

Dne 20. března 2019

V Česku chybí přes 20 tisíc odborníků na výpočetní techniku. To těžce dopadá na firmy. 29 % z nich má potíže obsadit volná místa. Situace není lepší ani v zahraničí. V Evropské unii nyní schází 700 tisíc IT pracovníků a v roce 2020 podle expertů číslo dosáhne jednoho milionu. Poptávka po „ajťácích“ v Česku, a nejen zde, strmě roste. Jak postupuje digitalizace a automatizace tak potřeba […]

Zobrazit detail

Vítězný projekt soutěže Startupper roku – ProSpolužáky.cz, uspěl i v evropském finále

Dne 14. března 2019

Praha, 12. března 2019 – Vítězem soutěže Startupper roku se za Českou republiku stal Marek Liška s projektem ProSpolužáky.cz. Tím ale jeho úspěchy v této mezinárodní soutěži společnosti Total nekončí. Porota jeho projekt nakladatelství ocenila také cenou za nejlepší evropský projekt. Marka Lišku čeká za týden cesta do Paříže, kde je kromě slavnostního vyhlášení čekají také různé workshopy, […]

Zobrazit detail