Kontaktujte nás

VÝKONNÁ ŘEDITELKA A ŘEDITELKA PMF INSTITUTU

Blažena Kohoutová

Výkonná ředitelka a ředitelka PMF Institutu

blazena.kohoutova@pmf-hr.com

+420 608 615 361

PARTNERSTVÍ A OBCHOD

Sandra Huri

Key Account Manager – členství a péče o klienty

sandra.huri@pmf-hr.com

+420 608 058 507

Radka Voříšková

Manažerka pro obchod a marketing

radka.voriskova@pmf-hr.com

+420 774 712 795

PŘÍPRAVA AKCÍ

Helena Tesařová

Manažerka akcí

helena.tesarova@pmf-hr.com

+420 775 730 033

Alena Kazdová

Knowledge Sharing Manager
Šéfredaktorka HR Forum

alena.kazdova@pmf-hr.com

+420 727 882 433

FAKTURACE, PŘEDPLATNÉ

Dita Stodolová

Finanční vedoucí

dita.stodolova@pmf-hr.com

+420 608 071 381

PMF INSTITUT

Markéta Kouklíková

Manažerka PMF Institutu

marketa.kouklikova@pmf-hr.com

+420 774 000 572

KANCELÁŘ

Kateřina Horáková

Projektová asistentka

katerina.horakova@pmf-hr.com

+420 222 560 073

HRForum s.r.o.
Vítkova 244/8, Praha 8 – Karlín 186 00

IČ: 26752921
DIČ: CZ26752921

info@pmf-hr.com
+420 222 560 073

Jsme k dispozici
Po – Pá 9-17

Josef Šindelka – prezident PMF

Red Hat, Senior Leader, Global People Team

jsindelk@redhat.com

+420 739 406 342

Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů získával postupně od roku 1996 na různých pozicích počínaje rolí HR generalisty v Adamovských strojírnách a.s. přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera.

Od roku 2007 pracuje ve společnosti Red Hat, kde prošel řadou seniorních HR pozic počínaje Senior HR Manažerem pro CEE region přes Globálního HR Byznys Partnera pro vrcholové vedení Engineeringu, HR ředitele pro EMEA region až po stávající roli Globálního HR Leadera zodpovědného za vývoj globálních HR programů dle zákaznických potřeb a jejich následnou úspěšnou implementaci do všech regionů. Má zkušenosti s řízením lokálních i globálních virtuálních týmů různých velikostí i rozdílných kultur.

Během více než dvacetileté praxe v HR v technologických a výrobních firmách se podílel na vytváření dlouhodobých HR strategií jak na regionální, tak i globální úrovni. Klíčové oblasti, kterými se zabývá do hloubky, jsou nastavení Integrovaného Talent managementu, Kompetenční modely, Organizační design, Změnový leadership, Zapojení HR při vytváření byznysových strategií společností, Integrace a slaďování regionálních a globálních přístupů mezi korporátními a regionálními týmy v rámci HR i byznysu. Působí i jako kouč, mentor a cross-culture mediator.

Jeho životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života.

Eva Hejlová – viceprezidentka PMF

Všeobecná fakultní nemocnice v Praze, personální náměstkyně

eva.hejlova@vfn.cz

+420 602 600 006

Vystudovala VŠE. Od roku 1991 působila ve vedoucích funkcích personálního útvaru ve společnosti Eurotel Praha. V roce 2005 se stala výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje. O rok později, kdy se spojily společnosti Eurotel a Český Telecom v Telefónicu O2, přešla do funkce ředitelky pro HR projekty a procesy. V této pozici byla mimo jiné zodpovědná za vedení projektů v oblasti sjednocení kultur a HR systémů těchto společností. Za svou práci získala ocenění HR Manager roku 2007. Od roku 2008 pak pracovala ve společnosti Marks & Spencer Czech Republic jako HR ředitelka s odpovědností za Českou republiku, Slovensko, pobaltské státy a Polsko. Následně pracovala ve společnosti ANECT a.s. na pozici HR ředitelky, kde zodpovídala za strategické projekty v oblasti lidských zdrojů. V současné době vykonává funkci náměstkyně pro personalistiku ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze.

Jaroslava Rezlerová – viceprezidentka PMF

ManpowerGroup Česká republika a Slovenská republika, generální ředitelka

jaroslava.rezlerova@manpowergroup.cz

+420 731 643 730

Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower ČR a od 2007 je zodpovědná i za slovenskou organizaci. V roce 2012 se stává generální ředitelkou ManpowerGroup Česká republika se zodpovědností za Manpower, Experis, Right Management a ManpowerGroup Solutions. Pod jejím vedením se obrat společnosti zvýšil ze 75 mil. na 4 mld. Kč. V současné době poskytuje ManpowerGroup v České republice a na Slovensku, díky své síti 35-ti poboček v České republice a 5-ti poboček na Slovensku, služby 2.000 firmám, kterým vyhledá 36.000 nových spolupracovníků za rok.

Je zakládající členkou a od roku 2010 prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury. Asociace se významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě a snaží se vytvářet podmínky pro úspěšný rozvoj stabilního trhu pracovních sil. Je členkou představenstva People Management Fora a od roku 2018 je členkou představenstva Americké obchodní komory v České republice.

Pavel Beneš – člen představenstva

Teleflex Incorporated, Country Human Resources Director

pavel.benes@teleflex.com

+420 604 212 901

Pavel Beneš vystudoval ekonomickou fakultu, po jejím absolvování působil více než 13 let ve společnosti Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA). Během této doby byl zodpovědný za kompletní portfolio činností v rámci personálního oddělení zahrnujících nábor, vzdělávání, odměňování, vztahy se zaměstnanci, interní komunikaci a další související činnosti. Do jeho odpovědností patřilo i oddělení External Affairs zabývající se externími vztahy/komunikací, právní oddělení a tým zabývající se vytvářením podnikové strategie. V letech 2011-2013 strávil 3 roky v Bruselu v centrále Toyoty na pozici HR manager. Jeho hlavní náplní byla podpora jednotlivých poboček/hubů v rámci celé Evropy v oblasti HR.

Po několika letech strávených v automobilovém průmyslu změnil oblast působení a stal se součástí jedné z nejvýznamnějších společností v oblasti potravinářského průmyslu – společnosti Mars Wrigley. Zde zastával pozici personálního ředitele.

V současné době je jako Country Human Resources Director pro Českou republiku ve společnosti Teleflex Incorporated, vyrábějící lékařskou techniku, zodpovědný za výrobní závody v České republice, vývojové centrum a prodejní organizaci působící v České a Slovenské republice.

Hana Caltová – členka představenstva

ředitelka HR, Kofola ČeskoSlovensko

hana.caltova@kofola.cz

+420 777 665 465

Hana Caltová absolvovala studium MBA in Executive Leadership na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava ve spolupráci s Liverpool John Moores University, Liverpool. Všestranné zkušenosti v práci s lidmi získávala v průběhu dlouholetého působení v mezinárodním obchodě, kdy měla příležitost vést a rozvíjet obchodní týmy v Evropě a Asii. V letech 2013–2015 působila v roli personální ředitelky ve společnosti U & Sluno a.s.

HR chápe jako zkratku pro human relations a od roku 2016 pečuje na pozici personální ředitelky o lidské vztahy ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko, a.s. Jejím cílem je rozvíjet tyto vztahy na evropské úrovni, a to s respektem k tomu, co vybudovali její předchůdci s odkazem k tradičním lidským hodnotám i současným trendům tak, aby se stávaly významným přínosem k plnění snů a plánů skupiny Kofola.

V rámci programu BeEager aneb Co tě ve škole nenaučí se věnuje kariérnímu mentoringu studentů a absolventů VŠ. Na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava působí jako odborník z praxe v kurzech HR Akademie a Leadership. V roli mentora se účastní programu Mentoring Minerva 21.

Na své cestě se drží afrického přísloví: „Chceš-li jít rychle, jdi sám. Chceš-li dojít daleko, pojďme společně.“

„Téma, kterému se budu ráda na platformě PMF věnovat, jsou lidské vztahy ve firmách jako sociálních strukturách – vztahy lidí k firmě, k jejich práci, ke kariéře, k týmu, jehož jsou součástí. Do lidských vztahů v pracovním prostředí neodbytně vstupují generační výzvy a palčivé otázky rozmanitosti. Kvalita těchto vztahů pak utváří skutečné hodnoty firem, významně ovlivňuje jejich kulturu, výsledky a také jejich reputaci, dobrou pověst. Právě budování dobré pověsti firmy nejen v roli zaměstnavatele je další oblastí, kde mohu sdílet své znalosti a zkušenosti. Významnou součástí značky zaměstnavatele je přístup firmy k celoživotnímu učení a osobnímu rozvoji jako klíčovým personálním disciplínám, pro jejichž rozvoj na strategické úrovni vidím v rámci PMF velké příležitosti.“

Richard Dobeš – člen představenstva

Rozvoj členské základny Krauthammer International, Managing Partner Krauthammer Czech Republic

richard_dobes@krauthammer.com

+420 602 350 400

Je absolventem VŠE Praha a Leadership Academy Kobe Japonsko. Během své manažerské praxe pracoval na různých manažerských pozicích, včetně pozice CEO švýcarské společnosti s aktivitami ve 14 zemích Evropy, Ameriky a Asie. Byl zodpovědný za rozvoj podnikání společnosti Krauthammer v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. 2 roky vedl pobočku Krauthammer v Belgii. V současné době pracuje ve společnosti Krauthammer jako Managing Partner pro ČR.

Více než 15 let pracuje jako konzultant, kouč a trenér, a to především v oblastech managementu, strategického myšlení, prodeje a leadershipu. Vedl rozvojové projekty pro více než 100 společností ve 20 zemích.

Je certifikovaným koučem a držitelem certifikátů MBTI Practicioner I. a II. stupně, Core Quadrants Method a DISC Personality Type and Motivators. Je spoluautorem dvou knih a autorem více než stovky odborných článků. V současné době je členem představenstva People Management Forum a HR výboru Americké obchodní komory v Praze.

Jana Havlíčková – členka představenstva

Partner regionu Severní Čechy PRECIOSA, a.s., personální ředitelka

jana.havlickova@preciosa.com

+420 737 220 228

Jana Havlíčková absolvovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Zodpovídá za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s., ale i dalších dceřiných společností, včetně činností, které se konají pod záštitou Nadace Preciosa. Je členem správní rady Nadace Preciosa. Ta po celou dobu své existence pomáhá především neziskovému sektoru a jednotlivcům v regionu. Na celostátní úrovni je známá také svou podporou vědy a výzkumu a svou péčí o odborné vzdělávání.

Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o, dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře.

Jaroslav Lhoťan – člen představenstva

Fakultní nemocnice Olomouc, personální náměstek

Jaroslav.Lhotan@fnol.cz

+420 602 572 957

Jaroslav Lhoťan vystudoval Ostravskou univerzitu. Řízení lidských zdrojů se naplno začal věnovat v americké korporaci (dvojka na celosvětovém potravinářském trhu) Kraft Foods International. Po 4 letech v oblasti FMCG (segment rychloobrátkového zboží) začal pracovat jako ředitel pro řízení lidských zdrojů a bezpečnost pro izraelskou firmu TEVA Pharmaceuticals Ltd. Během své praxe se podílel jak na významných rozvojových projektech (fúze, akvizice firem, zahajování nových výrob), tak i na projektech útlumových (přesuny výrob, transformace ad.). Od ledna roku 2013 pracuje jako personální náměstek ve Fakultní nemocnici v Olomouci.

Absolvoval jak řadu dlouhodobých vzdělávacích a rozvojových programů v Čechách, tak množství zahraničních tréninků a workshopů. V posledních letech se aktivně podílí na řízení People Management Forum jako člen jeho představenstva.

Jana Skalková – členka představenstva

Byznys pro společnost, manažer HR projektů

skalkova@byznysprospolecnost.cz

+ 420 604 208 566

Vystudovala sociologii, sociální politiku a personální řízení na FSS Masarykovy univerzity v Brně. Absolvovala řadu tréninků, výcviků a mezinárodních stáží v oblasti HR, komunikace, interkulturního managementu. Pracovala jako lektorka a koordinátorka kurzů v neziskovém sektoru (např. Partners for Democratic Change, Člověk v tísni). Jako lektorka v oblasti komunikace, vyjednávání a interkulturního managementu působila např. ve společnosti Solutions HR Specialists. Od roku 2007 působila v ČSOB nejprve jako Senior specialistka v útvaru Řízení znalostí, od roku 2008 působila jako manažerka tohoto útvaru. Pracovala ve společnosti Vodafone, v současné době pracuje na pozici HR project manager ve společnosti Byznys pro společnost.

Lenka Mrázová

Daňová poradkyně, auditorka s licencí, 15 let pracovních zkušeností ve společnosti PriceWaterhouseCoopers, rozsáhlé zkušenosti s účetnictvím v neziskových společnostech

lenka.mrazova@v30.cz

+420 602 266 469

Vystudovala Vysokou školu ekonomickou. V roce 1991 nastoupila do společnosti PROXY, a. s. V roce 1994 složila zkoušky daňového poradce a stala se členem Komory daňových poradců. V roce 1997 složila auditorské zkoušky a stala se členem Komory auditorů. V roce 1998 přešla do společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC). Během práce zde složila řadu náročných mezinárodních zkoušek a stala se členem ACCA – Britské asociace certifikovaných účetních.

Dlouhodobě řídila týmy lidí zabývající se poskytováním služeb klientům v oblasti daňového poradenství, účetnictví a auditu. Přes všechnu projektovou a technickou práci byl v jádru jejího zájmu vždy člověk – kolega či klient – jeho potřeby, rozvoj a komunikace se světem kolem.

Spolupracovala 13 let s Nadací VIA jako členka dozorčí rady a předsedkyně správní rady. Pravidelně přispívala do Hospodářských novin a na web www.hrkavarna.cz. Přednášela na MÚVS/ČVUT. Vede vlastní workshopy a školení měkkých dovedností a financí pro nefinanční osoby. Po absolvování specifického kurzu pro kouče a výcviku The Inner Game s Timothy Gallweyem se také věnuje koučinku a mentoringu. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium, Minerva 21, BPW na rozvoj talentovaných žen; ve startupových programech Impact HUB a v Laboratoři Nadace Vodafone.

Michal Rameš

Podnikový právník, Preciosa a.s.

Michal.Rames@preciosa.com

+ 420 739 520 083

Pavel Voska

Samostatný advokát, rozsáhlé zkušenosti v oblasti občanského a pracovního práva

voska.pavel@gmail.com

+420 777 957 606