18.května, konference HR Know How 2023: HR a Byznys nové doby

Informace o akci

Konference HR Know How 2023:

HR a Byznys nové doby

 

Kdy: 18.5.2023 od 9:00 do 18:00
Kde: Národní technická knihovna, Technická 2710/6, Praha 6

 

 

Zveme vás na naši každoroční největší HR konferenci roku. Pro všechny, kteří se zajímají o nové způsoby práce a vedení lidí.

Organizace čelí ekonomickým tlakům jako nikdy před tím a to bude mít vliv na celé HR.

HR nové doby tak musí být připraveno aktivně ovlivňovat byznys.

Na konferenci vám nabídneme ukázku trendů, které HR v této roli pomůže uspět – personalizace, agilní leadership, flexibilita, digitalizace, DEI (Diversity,Equity,Inclusion) a udržitelnost.

Co na vás čeká

Můžete se těšit na řečníky a workshopy na aktuální témata, na setkání a diskuse s kolegy v netradičních prostorách Národní technické knihovny.

Vystoupení již přislíbili Michal Šrajer z Happiness@Work, Veronika Housková z O2, Tomáš Ervín Dombrovský z LMC, Petr Hovorka z BrandBakers, Martin Kalenda z ImageLab. Oslovili jsme zástupce MPSV, společností Vodafon, GasNet, Nestlé a další.

 

Atmosféru minulého ročníku si můžete přiblížit zde.

8:00 – 8:45

8:45 – 9:00

9:00 – 9:30

9:30 – 10:10

 

Veronika se v oblasti vzdělávání se pohybuje více než 15 let. Začínala v mezinárodní firmě International SOS, která kladla velký důraz na kvalitu a péči. A to jsou dvě hodnoty, které si nese celým svým dalším působením ve světě firemního vzdělávání. V rámci O2 má na starosti nejen vzdělávání, ale také interní komunikaci a v obojím se snaží tyto hodnoty propojovat.

Díky pečlivému hledání individuálních cest k rozvoji talentů se podařilo postavit talentový program O2 Heroes, který nejen vyhrál cenu HREA Awards 2022, ale je především vysoce hodnocen samotnými „talenty“, jejich manažery a vedením společnosti O2.

Téma přednášky: Není talent jako talent

Jak to udělat, aby se pod střechou jednoho talentového programu skrývalo 25 individuálních cest? Kdy je nejlepší tyto cesty propojit a kdy naopak individuálně

přizpůsobovat? Co je skutečné měřítko úspěchu talentového programu?

 

 

Martina zastává pozici HR ředitelky od roku 2019. Před tím pracovala 20 let pro Coca-Cola HBC, kde byla zodpovědná za EVP & Employer Branding, nastavení performance managementu pro všechny zaměstnance a řízení procesu jejich zapojení. Martina věří, že firemní úspěchy přicházejí ve chvíli, kdy se zaměstnanec cítí být součástí firmy a ví, že jeho hlas je slyšet.

10:10 – 10:30

 

Tomáš Ervín Dombrovský, analytik pracovního trhu, LMC.

Skrze výzkumy a další zdroje dat mapuje hlavní jevy a trendy v propojených světech vzdělávání a práce. Závěry a doporučení, které mohou pomoci zlepšit prostředí pro spolupráci, pravidelně přednáší lidem z HR a vedení organizací. Krom toho se stará také o veřejně prospěšné aktivy přesahující každodenní byznys společnosti LMC, v níž je dvanáctým rokem zaměstnán. LMC vyvíjí online služby pro vzdělávání a hledání práce, například Jobs.czPrace.czSeduo.czAtmoskop.cz a další portály a mobilní aplikace.

10:30 – 10:40

 

Vítězslav Havliš se od roku 2007 pohybuje v oblasti pojišťovnictví a investic (Česká pojišťovna, Generali pojišťovna, Pioneer Investments). Posledních šest let působil na pozici ředitele externích distribučních kanálů v Allianz pojišťovně, kde byl zodpovědný za tým největších makléřů (životní a neživotní pojištění pro retail). Vystudoval Fakultu sociálně-ekonomickou Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. Mezi jeho zájmy patří média, IT technologie a sport.

10:40 – 11:10

Přestávka

11:10 – 12:10

Zdeňka Matoušková

V oblasti řízení lidských zdrojů působí přes 20 let. Zkušenosti sbírala z různých oborů od farmacie přes bankovnictví a stavebnictví až po současné FMCG. Ve společnosti Nestlé vede HR tým pro Česko a Slovensko. Jejím mottem v byznysu je „Challenge and Care“. Stála u zrodu iniciativy Nestlé needs YOUth a navazující Aliance pro mladé. Podporou mladých lidí se zabývá i v rámci výuky na VŠE, kde je členkou Vědecké rady Fakulty podnikohospodářské. Absolvovala obor Ekonomika a management na Stavební fakultě ČVUT v Praze.

 

Erika Vorlová

Chief Services Officer, GasNet

Udržitelnost, moderní a zelená energetika, vzdělávání, diverzita a inkluze – témata klíčová nejen pro Eriku, ale pro celý GasNet. Největší tuzemský distributor plynu jde cestou ESG a obnovitelných plynů jako je biometan a vodík. Jako členka vedení Management Boardu a Chief Services Officer určuje směřování GasNetu v oblasti ESG, lidských zdrojů, komunikace, nákupu, facility & car fleetu. Budování firemní kultury založené na hodnotách GasNetu – bezpečnosti, spolehlivosti a respektu –  je při tom pro Eriku naprosto zásadní.

Měnit kulturu a posilovat dobré jméno zaměstnavatele se Erice dařilo i na její předchozí pozici ředitelky HR v energetické skupině innogy (dříve RWE). Bohaté zkušenosti nasbírala také jako odborná konzultantka, manažerka a personální ředitelka v dalších mezinárodních společnostech jako jsou EuroTel, Hewlett Packard, Sanofi, či BAXTER.

Stejně jako GasNetu dává i Erice smysl podnikat odpovědně. Pomáhat mladé generaci je cesta, na kterou se plynaři vydali společně s nadací The Duke of Edinburgh´s International Award Czech Republic. Zde je Erika členkou správní rady.

Vystudovala obor psychologie a strategický management lidských zdrojů.

Oblíbený citát:

„Negramotní 21. století nebudou ti, kdo neumějí číst a psát, ale ti, kdo se neumějí učit, odnaučovat a znovu se učit.“ Alvin Toffler

12:10 – 13:10

Mgr. Lenka Gomez Tomčalová, advokátka, Z/C/H Legal v.o.s., advokátní kancelář
Partnerka advokátní kanceláře Z/C/H Legal specializující se zejména na pracovní právo a sporovou agendu. Má bohaté zkušenosti s poradenstvím ve všech oblastech pracovního práva, nastavováním firemních procesů a tvorbou pracovněprávní dokumentace, ukončováním pracovních poměrů včetně hromadného propouštění, zastupování klientů v pracovněprávních sporech a problematikou zaměstnávání cizinců. Kromě advokacie se věnuje mediaci. Je zapsanou mediátorkou oprávněnou k výkonu mediace na základě zápisu do seznamu mediátorů vedeného Ministerstvem spravedlnosti.

 

 

 

Jan Pavelka se věnuje technologiím a jejich využití v HR již přes 20 let. Prošel různými pozicemi v korporaci, vedl český i nadnárodní tým a podílel se na rozvoji svých kolegů. Od roku 2013 působí ve společnosti Talterra, jejímž posláním je pomáhat klientům ve výběru a nasazování personálních systémů, digitalizace agend a rozumný HR reporting. Spolupracuje s Vysokou školou ekonomickou a Filosofickou fakultou UK. Ve volném čase je rád s rodinou v přírodě, včelaří, rybaří a pracuje se dřevem.

 

 

 

 

 

Helena Kent působí od roku 2020 v UniCredit Bank v roli People&Culture Strategic Partner senior pro podpůrné útvary banky. Nad rámec této agendy se věnuje se digitalizačním projektům v oblasti lidských zdrojů. Optimalizace procesů a inovativní řešení jsou charakteristické pro její dosavadní kariéru. Jako koordinátor školícího centra v Crocodille zavedla jednotný onboardingový a certifikační proces pro zaměstance podpořený digitální interaktivní cestou. Ve společnosti Conduent si brzy k roli manžerky Learning & Development připojila i vedení náborového týmu a začala se zabývat důležitostí náboru postaveného na klíčových kompetencích, který ve společnosti standardizovala. V UniCredit Bank pomohla nastavit směr a strategii digitalizace zejména v oblasti onboardingu a náboru. Mezi její poslední projekty patří zavedení nového ATS, které propojuje nábor se schvalovacím procesem, vývoj chytrého náborového chatbota či rozvoj manažerů pomocí koučinku.

13:10 – 13:20

13:20 – 14:15

Oběd

14:15 – 15:00

 

Petr Hovorka vystudoval IT a projektové řízení. Nejvíce se však naučil prací. Podnikat začal v 19 letech. Po přestupu do Prahy třináct let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, kde se vyučil brandingu. Nyní se 11 rokem v BrandBakers Advisory věnuje propojování lidí, kultur a byznysu prostřednictvím employer brand strategií. Petrovo po-volání je dělat firmy úspěšnější díky lidem. Poslední dva roky také vdechuje život pracovnímu portálu WinWinJob, kde si lidé mohou vybrat práci podle šéfa, se kterým si sednou. Kromě práce si užívá cestování se svou rodinou. A je nenapravitelný gurmán.

 

 

Jirka Havel má od května 2022 na starost vedení týmu People Care v Notinu , největším evropském e-commerce hráči v segmentu krásy a zdraví. Prošel si od píky řadou pozic v HR a  business developmentu v různých oborech i firemních  kulturách, několik let řídil i obchodní tým v leasingové společnosti. Zpět do HR ho přilákaly neuvěřitelné možnosti a dynamika v dokonalé kombinaci světa krásy a zdraví a unikátního příběhu české firmy. O volný čas sice příchodem do Brna přišel, když nějaký najde, rád se vydává na osamělé toulky po méně civilizovaných zemích.

14:15 – 15:00

 

Michal před čtrnácti lety se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se stalo českým leaderem ve vývoji aplikací pro chytré telefony. Už tam si dal roli „Chief Happiness Officer“ a úkol hledat, jak dosáhnout toho, aby lidi práce naplňovala. Před sedmi lety se akvizicí stal Inmite součástí globální bezpečnostní firmy Avast. Role a poslání hledat štěstí v práci však Michalovi zůstaly. Po roční rodinné cestě kolem světa, na které navštívil i řadu “lidských firem”, se vrátil zpět do ČR s vizí pomáhat tvořit úspěšné organizace, ve kterých je lidem skvěle. Proto spoluzaložil Happiness@Work – mezinárodní konferenci i konzultační firmu. Spoluvytvořil Workshop Box, je hrdým členem sítě Red Button a spoluzakladatelem XR Leaders.

15:00 – 16:00

 

Renáta Balíková se v oblasti HR pohybuje více než 10 let a má zkušenosti z vedoucích pozic jak ze státní sféry, tak komerčních firem. V současné době působí jako HR manažerka brněnské softwarové IT společnosti IRESOFT, která vyvíjí produkt CYGNUS pro sociální sféru a Alveno, docházkový a HR systém pro komerční firmy. Společnost funguje na principu svobodné firmy, založené na zodpovědnosti jednotlivců, sebeřízení týmů, agilním manifestu a společných hodnotách, a nejen v Brně je známa pro svoji výjimečnou firemní kulturu.  Renáta příležitostně přednáší a lektoruje a je také držitelkou ocenění Recruiterka roku 2021 v rámci soutěže Recruitment Academy Awards.

 

 

 

 

MUDr. Martin Kalenda, MBA

Senior konzultant, kouč, jednatel

Více jak 25 let spojených s rozvojem managementu v mnoha firmách. Zkušenosti s vytvářením nových strategií a jejich uváděním do života. Spojení s řadou firem – např. Škoda Auto, PPF Banka, Česká spořitelna, Porsche ČR, STOCK, Draeger, MOL/Slovnaft, Kooperativa. Možná nejlepší odpověď – pokračování spolupráce s těmi nejlepšími.

Cena HREA – Human Resources Excellence Award

Autor konceptu CX Therapy.

Více jak 25 let spojených s rozvojem managementu v mnoha firmách. Zkušenosti s vytvářením nových strategií a jejich uváděním do života. Spojení s řadou firem – např. Škoda Auto, PPF Banka, Česká spořitelna, Porsche ČR, STOCK, Draeger, MOL/Slovnaft, Kooperativa. Možná nejlepší odpověď – pokračování spolupráce s těmi nejlepšími.

 

 

Petra Průcha Minářová se v oblasti HR pohybuje necelých 18 let, do této oblasti jí to táhlo již od dob vysokoškolských studií, absolvovala Filosofickou fakultu, obor Mgr. Teorie a filosofie komunikace se zaměřením na psychologii a jazyky. Mluví plynně anglicky, německy a dorozumí se španělsky.

Přes 12 let pracovala jako HR Manager v oblasti energetiky, konkrétně v nadnárodní korporaci vyrábějící parní turbíny a turbosoustrojí, další neméně cenné zkušenosti nasbírala jako HR Manager v oblasti Automotive.

Aktuálně déle než 2 roky působí jako personální ředitelka pro ČR a východní Evropu v německé výrobní společnosti MEA se sídlem v Plzni, která se zabývá zakázkovou výrobou mřížových roštů zejména pro stavební průmysl s následnou zinkovací povrchovou úpravou. Společnost má výrobní pobočky v Čechách, Rumunsku, Německu, Francii a dále obchodní sítě v Británii, Polsku či Číně.

Společnost MEA v ČR je zcela unikátní v tom, že v roce 2021 získala významnou investiční zakázku od státu a na pozemku plzeňské Borské věznice vystavěla novou výrobní halu, kde zaměstnává pro svůj výrobní program přes 200 vězňů.

Petra je optimistkou z přesvědčení, ráda boří mýty a práce v HR pro ní představuje neustálou výzvu a motivaci, jak věci posouvat kupředu.

 

 

16:00 – 16:30

 

Jakub Pavlák, RnD Manager, Robots innovator ve společnosti Y SoftJakub zahájil svojí profesní kariéru ve společnosti Y Soft po absolvování ekonomické školy a svou celou profesní dráhu je nedílnou součástí oddělení vývoje a výzkumu. Stál v čele týmu vyvíjejícího testovacího robota Y Softu, který dnes v podobě služby AIVA začíná obsluhovat globální technologické klienty. V rámci své role podporuje kolegy a kolegyně v oddělení vývoje a výzkumu v procesních a organizačních oblastech, tak aby oddělení vývoje a výzkumu fungovalo efektivně a mělo vše potřebné ke své činnosti.

Bezmanažerské organizace: Výzvy a příležitosti pro moderní HR“

  • Jak se změnila role HR v bezmanažerském oddělení?
  • Co tato změna znamená pro pozici HR Business Partnera?
  • Jak se změnil nábor nových lidí?
  • Jak funguje povyšování?

16:30 – 17:00

Generální partner

Hlavní partner

Mediální partner

cena pro členy: Very Early Birds do 31.1. 4 990 Kč, Early Birds do 30.4. 5 999 Kč, Standardní cena od 1.5. 7 990 Kč

cena pro nečleny: Very Early Birds do 31.1 7 990 Kč, Early Birds do 30.4. 8 990 Kč, Standardní cena od 1.5. 10 990 Kč

SKUPINOVÁ SLEVA – KAŽDÝ 2. A DALŠÍ ÚČASTNÍK Z JEDNÉ FIRMY SLEVA 1 000 KČ

Ceny jsou uvedeny bez DPH

Storno podmínky: Storno podmínky:14 -7 dnů před konáním akce 50% ceny, méně než 7 dní – 100% ceny. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Kateřina Štefanová

+420 723 465 025
katerina.stefanova@pmf-hr.com