22. října, online Inspirace HR: Co od HR potřebuje liniový vedoucí?
Informace o akci
Termín: 22. října online od 10 do 12 hodin
online Inspirace HR: Co od HR potřebuje liniový vedoucí?
Práce personalisty se nejlépe pozná při krizi. Než se společnost dostane na ,,kapačky“ a začíná boj o holý život, má majitel a vedení řadu příležitostí, jak katastrofu odvrátit. Stačí je rozpoznat a postavit se k nim čelem. Personalista je v tomto případě očima a ušima celého vedení. Dokáže se s touto rolí vypořádat?
Co na vás čeká
,,Co očekává od svého personalisty ředitel společnosti a kolegové z top managementu?“
Práce personalisty se nejlépe pozná při krizi ve společnosti. Než se společnost dostane na ,,kapačky“ a začíná boj o holý život má majitel a vedení řadu příležitostí, jak katastrofu odvrátit. Stačí je rozpoznat a postavit se k nim čelem. Personalista je v tomto případě očima a ušima celého vedení. Dokáže se s touto rolí vypořádat?
- Co tedy očekává ředitel od personalisty, když do společnosti přijde vlastník s informací, že zavírá firmu.
- Jak stabilizovat společnost, když vznikne totální nedůvěra mezi vlastníkem, vedením společnosti a zaměstnanci?
- Jak může přispět dobrý personalista při generační výměně v rodinné společnosti?
Moderuje: Jan Dolejš, předseda CAIM
Ján Dolejš je zkušeným interim manažerem a spoluzakladatelem CAIM. Specializuje se na oblast řízení, zejména na rozvojové a na změnové projekty. Prostřednictvím vlastní společnosti EXPEO Prague realizuje i komplexnější projekty v zahraničí. Má zkušenosti v technických oborech (elektrotechnika, IT) v personalistice, v obchodě a marketingu. Pracoval ve společnostech IBM, Eurotel a v řadě lokálních společností. Jako interim manažer měl na starosti personalistiku v luxusním resortu na Maledivách a řídil subdodávku instalace IT a elekro systému pro developera turistického resortu na Zanzibaru a další projekty v ČR.
Co očekává od svého personalisty ředitel společnosti a kolegové z top managementu?
Tomáš Pastrňák je nezávislý interim manažer, který se specializuje na oblast řízení obchodních a výrobních společností. V rámci svého působení ve firmách řídí restrukturalizaci, zajišťuje zvyšování efektivnosti, připravuje akvizice popř. zajišťuje rozvoj obchodních vztahů v nových oborech či na nových teritoriích.
V minulosti působil ve statutárních a kontrolních orgánech výrobních společností v oboru stavebnictví, papírenském průmyslu, či výrobě plastů. V oblasti zahraničního a tuzemského obchodu a marketingu se zaměřuje na oblast strojírenství, energetiku a dopravu.
Prostřednictvím vlastní manažerské a konzultační společnosti R.F.T. s.r.o. je schopen realizovat i větší projekty, pro které je nutno sestavit početnější tým interim manažerů s širším odborným a profesním zaměřením.
Je nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se na oblast finančního řízení, firemních procesů a nákupu. V minulosti působil jako Finanční ředitel a Operativní ředitel, Prokurista v oblasti farmacie, potravinářství, IT, výroby včetně zakázkové a průmyslových služeb.
Team leader nebo schvalovací automat?
- Co po liniových vedoucích skutečně chceme?
- Je jejich úlohou liniových vedoucích leadership a motivace týmu, nebo administrativa?
- Jsou linioví vedoucí jenom prodlouženou rukou HR? A jak je může podpořit HR systém?