18. listopadu, online Exchange Meeting v ALBERTU: Budování silné zaměstnanecké značky.

Informace o akci

Termín: online od 10 do 12 hodin

online Exchange Meeting v ALBERTU: Budování silné zaměstnanecké značky

Přijďte se – alespoň virtuálně – podívat na všechno, co v Albertu každý den dělají pro 17 tisíc jejich zaměstnanců. Ukážeme vám, že i tak složité období, jako je pandemie COVID-19, může znamenat příležitost posílit zaměstnaneckou značku, zvýšit loajalitu zaměstnanců a přinést všem nové, efektivnější metody práce. Ale nebojte – nebude to jen o COVIDu. Moc se na vás všechny těšíme!

Co na vás čeká

 


Český pracovní trh prochází v posledních letech jedním z nejnáročnějších období. Téměř nulová nezaměstnanost, raketově rostoucí mzdy a sílící vliv technologií a nových postupů ovlivňují všechny zaměstnavatele. A právě to je čas zaměřit se na vybudování silné zaměstnanecké značky, postavené na široké kombinací atributů ovlivňujících vnímání stávajících i budoucích zaměstnanců. Na našem setkání vás seznámíme s tím, jakou cestou jsme se v Albertu vydali, a také poodhalíme naše plány a ambice do budoucna.

Setkání se zaměří na budování silné zaměstnanecké značky v kontextu vývoje pracovního trhu a specifické situace v retailu, a to ze všech úhlů pohledu. V Albertu vám představí jejich unikátní engagement program Horizon, kterým za poslední 3 roky dokázali totálně obrátit trend v angažovanosti zaměstnanců a jejich interní vnímání značky.

Obchody Albert působí na českém trhu více než 28 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě. Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.

10.00 – 10.30

Ctirad Nedbálek, VP Human Resources

10.30 – 11.00

Denisa Maternová, Employee Experience Manager

11.00 – 11.05

11.05 – 11.35

Martina Odehnalová, Reward & HR Services Director

 

11.35 – 11.55

11.55 – 12.00

Partneři

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 490 Kč

Stříbrné členství, Cametin, Standard, Veřejný a neziskový sektor: jeden bezplatný vstup, další vstup 490 Kč

HR Individual, Student: dle podmínek členství

Ostatní zájemci: 990 Kč

Ceny jspu uvedeny bez DPH.

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com