18. listopadu, online Exchange Meeting v ALBERTU: Budování silné zaměstnanecké značky.
Informace o akci
Termín: online od 10 do 12 hodin
online Exchange Meeting v ALBERTU: Budování silné zaměstnanecké značky
Přijďte se – alespoň virtuálně – podívat na všechno, co v Albertu každý den dělají pro 17 tisíc jejich zaměstnanců. Ukážeme vám, že i tak složité období, jako je pandemie COVID-19, může znamenat příležitost posílit zaměstnaneckou značku, zvýšit loajalitu zaměstnanců a přinést všem nové, efektivnější metody práce. Ale nebojte – nebude to jen o COVIDu. Moc se na vás všechny těšíme!
Co na vás čeká
Český pracovní trh prochází v posledních letech jedním z nejnáročnějších období. Téměř nulová nezaměstnanost, raketově rostoucí mzdy a sílící vliv technologií a nových postupů ovlivňují všechny zaměstnavatele. A právě to je čas zaměřit se na vybudování silné zaměstnanecké značky, postavené na široké kombinací atributů ovlivňujících vnímání stávajících i budoucích zaměstnanců. Na našem setkání vás seznámíme s tím, jakou cestou jsme se v Albertu vydali, a také poodhalíme naše plány a ambice do budoucna.
Setkání se zaměří na budování silné zaměstnanecké značky v kontextu vývoje pracovního trhu a specifické situace v retailu, a to ze všech úhlů pohledu. V Albertu vám představí jejich unikátní engagement program Horizon, kterým za poslední 3 roky dokázali totálně obrátit trend v angažovanosti zaměstnanců a jejich interní vnímání značky.
Obchody Albert působí na českém trhu více než 28 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě. Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.