Exchange Meeting v ALBERTU: Budování silné zaměstnanecké značky, 28. května

Informace o akci

Místo: Albert, Radlická 117, Praha 5

28. května 2020

od 9 do 14 hodin

Co na vás čeká

 


Český pracovní trh prochází v posledních letech jedním z nejnáročnějších období. Téměř nulová nezaměstnanost, raketově rostoucí mzdy a sílící vliv technologií a nových postupů ovlivňují všechny zaměstnavatele. A právě to je čas zaměřit se na vybudování silné zaměstnanecké značky, postavené na široké kombinací atributů ovlivňujících vnímání stávajících i budoucích zaměstnanců. Na našem setkání vás seznámíme s tím, jakou cestou jsme se v Albertu vydali, a také poodhalíme naše plány a ambice do budoucna.

Setkání se zaměří na budování silné zaměstnanecké značky v kontextu vývoje pracovního trhu a specifické situace v retailu, a to ze všech úhlů pohledu. V Albertu vám představí jejich unikátní engagement program Horizon, kterým za poslední 3 roky dokázali totálně obrátit trend v angažovanosti zaměstnanců a jejich interní vnímání značky.

Obchody Albert působí na českém trhu více než 28 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě. Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.

Akce začne

8 Dní
14 hodin
5 minut
53 sekund

9 – 9.45

Ctirad Nedbálek, VP Human Resources

9.45 – 10.30

Miroslav Červený, HR Business Partner – Operations Director

Martina Černá, HRBP SO & SC Director

10.30 – 10.40

10.40 – 11.00

Přestávka na kávu, networking

11.00 – 12.00

Denisa Maternová, Employee Experience Manager

12.00 – 12.45

Martina Odehnalová, Reward & HR Services Director

 

12.45 – 14.00

Partneři

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 2 490 Kč

Cametin, Standard, Veřejný a neziskový sektor: jeden bezplatný vstup, další vstup 2 490 Kč

HR Individual, Student: dle podmínek členství

Ostatní zájemci: 3 690 Kč (ceny jsou uvedeny bez DPH)

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com