17. září, online Exchange Meeting v ČEZ: I bez papíru to jde

Informace o akci

Termín: 17. září online od 10 do 12 hodin

 

Online Exchange Meeting ve společnosti ČEZ: I bez papíru to jde

 

 „Od papíru k automatizaci a robotizaci HR činností aneb Jste piloti nebo pasažéři digitalizace personálních činností? A jak jste na tom vy? Pojďme společně sdílet své zkušenosti.“

Skupina ČEZ patří mezi nejvýznamnější ekonomické subjekty v České republice a působí dále v zemích západní, střední a jihovýchodní Evropy. Hlavní předmět podnikání tvoří výroba, distribuce, obchod a prodej v oblasti elektřiny a tepla; obchod a prodej v oblasti zemního plynu; poskytování komplexních energetických služeb ze sektoru nové energetiky a těžba uhlí. Skupina ČEZ je jednou z deseti největších energetik v Evropě, má více než 8 milionů zákazníků a přes 32 tisíc zaměstnanců. Misí Skupiny ČEZ je zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a pozitivní energii zákazníkům i celé společnosti. Vizí Skupiny ČEZ je přinášet inovace pro řešení energetických potřeb a přispívat k vyšší kvalitě života.

PROGRAM

Sdílení zkušeností z fungování v době koronavirové
Josef Lejček, ředitel útvaru personalistika/ Soňa Měkýšová, manažerka útvaru personální služby SKČ

Personální práce bez papírů aneb Jak se stát inspirací v technologické firmě?
Představení oblastí, které jsou již plně podporovány automatizací: údržba osobních a mzdových údajů zaměstnanců, elektronizace ELDP, elektronizace daňové problematiky zaměstnanců.
Jana Dudášová, vedoucí útvaru podpora řízení procesů BO

Personální administrativa v době R.U.R. Ukázka práce robota Alberta s pracovněprávními dokumenty, sledování návratnosti dokumentů. 
Soňa Měkýšová, manažerka útvaru personální služby SKČ

Partneři

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 490 Kč + DPH

Ostatní členství: 1 bezplatný vstup, další vstup 490 Kč + DPH

Nečleni: 590 Kč + DPH

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com