11. listopadu, online Inspirace HR: Data a jak s nimi pracovat

Informace o akci

Termín: 11. listopadu online od 10 do 12 hodin

online Inspirace HR: Data a jak s nimi pracovat

 

V dnešní době musíme stále častěji dokládat rozhodnutí v personalistice i „tvrdými daty“. Která to ale jsou a kde je vezmeme? A co se stane, když se datům budeme dlouhodobě vyhýbat?

Během intenzivních 180 minut s námi nasdílí zkušenosti ze svých organizací tři zkušení personalisté.

Se svými doporučeními přispěje i partner akce – Petr Lucký, společnost Datacentrum.

A programem provede Jan Pavelka, HR analytik ze společnosti Talterra.

Co na vás čeká

 

Proč jsou vůbec data v HR důležitá, představí trendy i očekávání v této oblasti.

Honza bude průvodcem setkání. Zmíní, proč jsou data v HR vůbec důležitá a jaké kompetence potřebujeme v útvaru mít, abychom s nimi mohli dobře pracovat. Představí trendy i očekávání v této oblasti. V neposlední řadě ukáže, co je typické evidovat a za jakým účelem.

 

Případová studie společnosti Foxconn představí používané systémy a cestu, kterou se nyní společnost ubírá k dosažení rozumného sdílení HR dat.

Pavel představí používané systémy a cestu, kterou se nyní ve společnosti ubírá k dosažení rozumného sdílení HR dat. Zpřístupnění potřebných údajů již není palčivý problém. HR Business Partneři i manažeři jsou vybaveni přístupem k analytické platformě Qlik. Výzvou je naopak bezpečné a spolehlivé řízení personálních dat i v ostatních systémech (například ve výrobě) v rámci jejich životního cyklu.

 

Vytvoření flexibilních nástrojů pro řízené stahování zaměstnanců z kanceláří a přechod na home-office. Řešení souhlasů zákazníků s prací z domova s ohledem na ochranu jejich dat.

Petra nám přiblíží, jak v době jarního Covidu musela se svými kolegy flexibilně vytvořit nové nástroje pro řízené stahování zaměstnanců z kanceláří a přechod na home-office. Jak s manažery řešila souhlasy zákazníků s prací z domova s ohledem na ochranu jejich dat a jak obecně napříč firmou koordinovala vyvíjející se krizi a její dopady na společnost. Ochrana zdraví zaměstnanců při zachování maximální možné míry vytíženosti byla největší výzvou jara.

 

Případová studie společnosti ComAp – Kvalitu dat a rozhodování lze posunout i bez systému, když máte strategii a víte, co chcete měřit. Ale je to dřina.

Jana popíše tři situace, kde se podařilo v nedávné době výrazně posunout kvalitu dat i rozhodování:

  • Global Job Matrix – transparentní C&B: revize Job Gradů globálně v návaznosti na sjednocení názvosloví pracovních pozic v ComApu globálně, revize popisů pracovních pozic (Hay Metodologie stanovování velikosti pracovních pozic – metrika Know-How, Problem solving, Accountability), školení HR BPs a manažerů ve všech pobočkách ComAp. Důraz na propojení s politikou odměňování (Comp&Ben), kariérní plánování a rozvoj zaměstnanců.
  • Globální přístup k salary review procesu: odklon od přeposílání excelových tabulek e-mailem; tzv. role-based permission pro vedoucí oddělení na Share Pointu – spolu s nastavením celkového budgetu na jednotlivá oddělení.
  • Performance Management  -> PowerBI : zefektivnění procesu Performance Management (PULSE) globálně, s výrazně nižší administrativní zátěží a efektivnějším zpracováním dat – napojení na Power BI reporting dle oddělení -řízení celého procesu v rámci ročního a pololetního hodnocení

HR Business Partner – není důležité pouze reportovat, ale data správně interpretovat a predikovat!

 

 

Odborný garant

Partner

Zlaté členství, Zlatý Cametin: 2 bezplatné vstupy, další vstup 490 Kč + DPH

Ostatní členství: 1 bezplatný vstup, další vstup 490 Kč + DPH

Nečleni: 990 Kč + DPH

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com