Inspirace HR – Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Informace o akci
[et_pb_section admin_label=“section“ fullwidth=“on“ background_image=“http://www.peoplemanagementforum.cz/wp-content/uploads/2014/01/pozadi-line01.png“ background_color=“#ffffff“ inner_shadow=“on“ parallax=“off“][et_pb_fullwidth_header admin_label=“PROGRAM“ title=“PROGRAM “ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ header_fullscreen=“off“ header_scroll_down=“off“ parallax=“off“ parallax_method=“off“ content_orientation=“center“ image_orientation=“center“ custom_button_one=“off“ button_one_letter_spacing=“0″ button_one_use_icon=“default“ button_one_icon_placement=“right“ button_one_on_hover=“on“ button_one_letter_spacing_hover=“0″ custom_button_two=“off“ button_two_letter_spacing=“0″ button_two_use_icon=“default“ button_two_icon_placement=“right“ button_two_on_hover=“on“ button_two_letter_spacing_hover=“0″] [/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section admin_label=“section“][et_pb_row admin_label=“row“][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_cta admin_label=“Job rotace a jiné formy flexibilizace práce “ background_color=“#14a01b“ use_background_color=“on“ background_layout=“dark“ text_orientation=“center“ url_new_window=“off“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“ custom_button=“off“ button_letter_spacing=“0″ button_use_icon=“default“ button_icon_placement=“right“ button_on_hover=“on“ button_letter_spacing_hover=“0″]
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Termín: 21. března 2018, 12:30 – 16:00 hodin
Místo: People Management Forum, Vítkova 8, Praha 8 – Karlín
[/et_pb_cta][et_pb_text admin_label=“Zveme Vás na Inspiraci HR k tématu Job rotace. Dozvíte se jak efektivní a přínosné “ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]
Zveme Vás na Inspiraci HR k tématu Job rotace. Vzhledem k napjaté situaci na trhu práce je nutné, aby v rámci firem byly pozice zastupitelné v případě potřeby. Dozvíte se, jak efektivní a přínosné mohou být interní a externí job rotace ve významných českých firmách.
Na akci vystoupí zástupci HR z organizací i odborníci na toto téma.
- Je rotace práce tím správným nástrojem vzdělávání lidí a adaptace do sociální sítě firmy?
- Je flexibilizace práce důsledkem změn v dynamice pracovní činnosti?
[/et_pb_text][et_pb_toggle admin_label=“Program“ title=“Program“ open=“on“ module_class=“without-bs“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]
12.00 – 12.30 | Registrace účastníků a přivítání |
12.30 – 12.40 | Úvod a představení programu |
12.40 – 13.10 | Mezifiremní rotace top talentů Pavel Wimmer, Transformation Leader, IBM Czech Republic ![]() Vystudoval ZČU v Plzni a UJEP v Ústí nad Labem obor Podniková ekonomika a management. V současnosti pracuje ve společnosti IBM, kde zodpovídá za transformační projekty. V IBM se zasloužil o zavedení úspěsného programu IBM Smarter University. Rád propojuje zajímavé lidi, komunity a projekty. Zajímá se o exponenciální technologie a způsob jakým disraptují svět, ve kterém žijeme. V loňském roce pomáhal vytvořit a nadále podporuei největší futuristicko – vizionářský event ve střední Evropě Future Port Prague.
Jindřich Lukes, účastník mezifiremní rotace Mezifiremní rotace se účastnil tenkrát ještě jako Senior specialista HR informačních systémů v T-Mobile Czech Republic. Zde se podílel a vedl integrace i rozvoj HR systémů. Byl součástí talent programu TONES a stojí za interním festivalem „zaměstnanců pro zaměstnance“ T-Fest. Aktuálně působí „na volné noze“ a věnuje se leadershipovému programu #R(e)BeLeader pod hlavičkou RedButton nebo rozvoji pražského EduFóra, které mapuje a propojuje inovátory ve vzdělávání. Podílí se též na realizaci největšího českého futuristického a vizionářského festivalu Future Port Prague.
|
13.10 – 13.50 | Job rotace pomáhají v rozvoji studentům i expertům Šárka Vernerová, HR Manager, Honeywell ![]() Šárka působí pátým rokem na pozici HR manažera ve vývojovém centru společnosti Honeywell v Brně. Brněnské centrum je největším a nejvýznamějším vědecko-výzkumným hubem Honeywellu v Evropě, které vzniklo roce 2003 a stalo se součástí mezinárdních vývojových center – Honeywell Technology Solutions (HTS), které se nacházejí v Mexiku, Číně, Indii a České republice. Spičkoví odborníci zde zajišťují vývoj produktů, komplexních řešení a design pro divize letectví, dopravních systémů, technologie pro domácnosti & budovy, řešení pro bezpečnost & produktivitu.
|
13.50 – 14.20 | Flexiwork Martina Maričová, Manager of HR Business Partners Team, Komerční banka ![]() Navzdory tomu, že si Martina nikdy nepředstavovala, že bude pracovat v bankovnictví, pracuje v KB od roku 1992. Po celou dobu se věnuje oblasti lidských zdrojů, ve které začínala „od píky“. Nejdříve na pozici personalistky, starala se také o benefity zaměstnanců, dále se pak věnovala manažerské populaci. Od roku 2002 se realizuje v činnostech jako je HR poradenství, HR konzultace a HR business partnering, od r. 2006 vede tým HR Business Partnerů; nejprve pro Distribuci, v současné době pro centrálu KB. Kromě HR Front office také řídí tým Náboru, HR Marketingu a Mezinárodní mobility. KB je „dobré místo pro práci“ a Martina tomu opravdu věří.
|
14.20 – 14.50 | Přestávka na kávu |
14.50 – 15.00 | Příspěvek partnera akce |
15.00 – 15.40 | Rozvojový program pro manažery a potentials Iveta Valentová, HR Business Partner, ABB ![]() Ačkoliv Iveta vystudovala školu technického zaměření, působí již od roku 1995 v oblasti řízení lidských zdrojů. Největší část profesního života působí ve firmě ABB s.r.o., kde se věnovala hlavně personalistice ve výrobní firmě, ale také odměňování a benefitům v rámci celé České republiky, včetně hodnocení pracovních pozic a jejich zařazování do Gradů. ABB s.r.o. je světovým lídrem v oblasti energetiky a automatizace a v České republice má více než 3 400 zaměstnanců. Iveta je nyní zodpovědná za řízení lidských zdrojů v organizační jednotce v Jablonci nad Nisou, která se zabývá výrobou elektroinstalačního materiálu a zároveň i v obchodní organizaci zabývající se prodejem elektrotechnických výrobků.
|
15.40 – 16.00 | Prostor pro sdílení zkušeností, dotazy a závěr setkání |
PARTNEŘI SETKÁNÍ
[/et_pb_toggle][et_pb_text admin_label=“Poplatek“ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]
Zlaté členství | 2 bezplatné vstupy | |
Ostatní členství | 1 bezplatný vstup | |
Poplatek za další vstupy členů PMF: | 2 690- Kč / osoba + DPH | |
Poplatek pro ostatní zájemce: | 3 690,- Kč / osoba + DPH |
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]