6. října, konference HR Know How 2020: Jak změnit krizi na příležitost. Lidé vs. technologie v nové době ve světě HR.

Informace o akci

Místo: OREA hotel Pyramida, Praha

Datum: 6. října

Víme, že situace vás nutí šetřit, ale přesto je důležité zůstat v kontaktu s novinkami z oboru.

I proto pro vás máme letos speciální cenu vstupenek. A když vezmete kolegy, můžete využít další zvýhodněnou cenu pro více účastníků z jedné společnosti.

Přihlašte se včas! Do konce srpna sleva 500,- Kč.

Prvních sto přihlášených obdrží jako dárek volnou vstupenku na filmový zážitek do kina Cinemacity.

 

 

Co na vás čeká

konference HR Know How:
JAK ZMĚNIT KRIZI NA PŘÍLEŽITOST

Lidé vs. technologie v nové době ve světě HR.

 

Konference se bude věnovat tomu, jaké by mělo HR být, aby hrálo klíčovou roli při strategickém rozhodování o budoucnosti organizací.

  • Jak změnit HR – vyžaduje to odvahu, otevřenou komunikaci a důvěru.
  • Ukážeme si ekonomické a sociální  důsledky krize způsobené COVID – 19, ale také jak z krize, i té ekonomické, udělat příležitost.
  • Jak skloubit flexibilitu a výkonnost? V nové době se HR bez znalosti práce s daty neobejde.
  • Přijďte se inspirovat příběhy firem v nichž se technologie a digitalizace procesů čím dál tím víc stávají samozřejmostí. Bez angažovaných lidí a autentických lídrů to však nepůjde.


O tato a jiná témata se s vámi mimo jiných podělí :

  • Daniel Münich,  výkonný ředitel IDEA při CERGE-EI
  • Daniel Prokop, sociolog a zakladatel výzkumné organizace PAQ Research
  • Josef Charvát, People & Development Manager, ŠKODA AUTO DigiLab
  • Pavel Vaněček, Head of Data Science, Česká spořitelna
  • Roman Knap, generální ředitel, Česká pošta
  • Petra Nulíčková, Recruiterka roku 2019 a HR Business Partner, Alza.cz
  • Michal Batelka, Human Resources Director, Foxconn Czech Republic
  • Petr Vyhnálek, majitel, TEAM Digital Solutions
  • Vladimíra Michnová, Global Human Resources Director, LINET
  • Kateřina Nogolová, HR Director, VÍTKOVICE STEEL
  • Hana Caltová, HR Director, Kofola ČeskoSlovensko

Daniel Prokop, sociolog a zakladatel výzkumné organizace PAQ Research

  • Vývoj dopadů ekonomického zmražení okolo koronaviru na různé typy českých domácností – jejich hospodaření, propady příjmů, obavy ze ztráty práce apod. (na základě výzkumu Život během pandemie).
  • Redukce spotřeby domácností (šetření), které může vést k snížení domácí poptávky a prodloužení krize, které úzce souvisí s dopady ekonomického zmražení.
  • Jak na tyto problémy reagovaly jiné státy (USA, Německo, Polsko) v politice, která se týká podpory zaměstnanosti a domácností a jak si v tom vedeme my, a jaká opatření jsme během jara 2020 navrhovali a jak se je povedlo zavést.Dani

    Daniel prokop je sociolog a zakladatel výzkumné organizace PAQ Research, s kterou mimo jiné realizuje výzkum Život během pandemie o dopadech koronavirové krize na pracovní trh a hospodaření domácností. Člen expertní skupiny pro tvorbu Strategie vzdělávání 2030. Působí na Fakultě sociálních věd UK Zaměřuje se na kvantitativní výzkum v oblastech vzdělávání, sociálních nerovností a chudoby, sociální politiky a volební výzkkumy. V roce 2020 vydal knihu Slepé skvrny: o chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. Za seriál analytických článků o české společnosti „Úvod do praktické sociologie“ získal v roce 2016 Novinářskou cenu. Deset let působil ve výzkumné agentuře Median, z toho tři roky v jejím vedení.

Daniel Münich, výkonný ředitel IDEA při CERGE-EI

Daniel Münich získal doktorát v ekonomii na CERGE Univerzity Karlovy a dlouhodobě působí na CERGE-EI – společném akademickém pracovišti Univerzity Karlovy a Národohospodářském ústavu Akademie věd ČR. Kromě výuky a vedení akademického think-tanku IDEA se zabývá výzkumy v oblasti ekonomie trhu práce, vzdělávání, hodnocením vědy a dopadů veřejných politik. V posledních dvaceti letech působil v projektech EU, MMF, OECD, Světové banky a národních institucí včetně NERV II. Aktivně působí v České společnosti ekonomické, publikuje. články v denním tisku a komentuje témata souvisejících s jeho prací

Vladimíra Michnová, Global Human Resources Director, LINET

Vladimíra Michnová je personální ředitelkou Linet Group SE, Linet s.r.o., kde pracuje od roku 2007. Profesní zkušenosti získala především ve společnosti Kaufland ČR, či v Technologickém centru AV ČR nebo Koska. Vystudovala ekonomii a management lidských zdrojů na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, absolvovala Executive Master of Business Administration (MBA) na LIGS Universtity. Je držitelkou národní certifikace Ethics and compliance manager a zároveň odborným gendrovým expertem pro projekty slaďování rodinného a pracovního života. Je spoluzakladatelkou firemní mateřské školky Linetka a v roce 2011 získala 1. místo v soutěži Osobnost HR. 

Pavel Vaněček,  Head of Data Science, Česká spořitelna

V HR České spořitelny využívají data pro účely reportingu nebo měření výkonu delší dobu. V posledních dvou letech se snaží více využívat statistické metody a analytické postupy strojového učení pro účely optimalizace náboru, rozvoje zaměstnanců, jejich motivace nebo pro prevenci odchodu poradců.

– Co se jim daří a kde vidí možnost zlepšení?
– Není důležité, jak rozsáhlá data společnost má, ale co užitečného s nimi je schopna propsat do svého každodenního fungování.

Není důležité, jak rozsáhlá data společnost má, ale co žitečného s nimi je schopna propsat do svého každodenního fungování. V České spořitelně využíváme data pro účely reportingu nebo měření výkonu delší dobu. V posledních dvou letech se snažíme více využívat statistické metody a analytické postupy strojového učení pro účely optimalizace náboru, rozvoje zaměstnanců, jejich motivace nebo pro prevenci odchodu poradců.

Pavel Vaněček se v České spořitelně baví jako data science designer, kdy se snaží propojovat byznys otázky s odpověďmi v datech. Rád si hraje s daty všech velikostí, snaží se z nich vymačkat hodnotu nebo přinejmenším zajímavý obrázek. Je ženatý, má tři děti a jedno elektrokolo.

Petra Nulíčková, Recruiterka roku 2019 a HR Business Partner, Alza.cz

Z praktické přednášky pod taktovkou Recruiterky roku Petry Nulíčkové si účastníci odnesou zejména tipy na to, jakým způsobem na sociální síti LinkedIn komunikovat, aby nám to pomohlo ve vztahu se zákazníky/kandidáty a jak tím podpořit nábor i employer branding firmy. Workshop bude tedy zaměřen primárně na LinkedIn a jeho možnosti komunikace s komunitou a kandidáty. Účastníci se zároveň dozví, jak tuto síť využívá největší český e-shop i Petra jako HR Business Partner.

Petra už skoro 4 roky zastřešuje pro oddělení online a offline marketingu Alza.cz interní HR služby, tj. nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a manažery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech, zařizování veškerých dodatků a “papírů”. Ráda kombinuje psychologii s marketingem a HR. Spravuje firemní Facebook “We Are Alza” a firemní LinkedIn “Alza.cz a.s.” a je velmi aktivní i na svém osobním Linkedinu, kde pod mottem #sharingiscaring pravidelně sdílí “Kandidáty zdarma”.

Josef Charvát, Project Coordinator, ŠKODA AUTO Digilab

Jak může Umělá Inteligence, Strojové Učení, Prediktivní Datová Analytika nebo například Virtuální Realita, pomoci personalistům ve výběrovém řízení?

Josef představí izraelský inovativní high-tech nástroj, který aktuálně testují ve ŠKODA AUTO, a který usnadňuje práci personalistům tím, že verifikuje údaje o svých vlastnostech a kompetencích uchazečů. Rozpozná silné stránky nebo milníky v kariéře, které případně ve svém životopise nedostatečně zdůraznili. Díky tomu se uchazeč může projevit jako ještě vhodnější či talentovanější kandidát. Virtuální analýza tak pomáhá s určením vhodnosti uchazeče o zaměstnání a otevírá nové možnosti výběru.

Josef také pro inspiraci nasdílí další technologie, které jsou aktuálně v ŠKODA AUTO testovány v oblasti HR, případně se v blízké době testovat plánují.

Josef Charvát pracuje jako People & Development Manager ve společnosti ŠKODA AUTO DigiLab, která staví služby a řešení pro mobilitu budoucnosti. Kde se, i díky své pobočce v Izraeli, věnují globálnímu scoutingu inovací a nových technologií pro svou mateřskou společnost ŠKODA AUTO. Josef se tak posledních pár měsíců aktivně podílí ve spolupráci s HR oddělením ŠKODA AUTO na testování high-tech HR inovací, a to především v oblasti automatizace náborového procesu.

Petr Vyhnálek, majitel, TEAM Digital Solutions

Tiše – ale velmi intenzivně se svět, tak jak jsme jej znali, změnil … a stále v těch změnách pokračuje. Steve Jobs v roce 1983 v jedné prezentaci použil tato slova: “Budoucnost již není, co bývala”. Dalo by se říci, že dnes je toto proroctví patrné všem a ve všech oblastech. Změnila se pravidla “her”, předpoklady i vize. Vidíme za horizonty, o jejichž existenci jsme nedávno neměli tušení. S trochou ironie se dá říci, že spousty našich předpokladů připomínají konferenci o rozvoji měst v New Yorku v roce 1898, kde se jako zásadní problém dopravy řešil koňský trus … přestože auta již byla v té době vynalezena.
Podívejte se na způsob, jakým dnes posloucháme hudbu. Ještě s sebou do auta nosíte kazety, CD nebo MP3 přehrávače? Ne, máte aplikaci Apple Music nebo Spotify a poslech hudby je otázkou připojení k internetu. A místo alb si vybíráte písničky třeba
podle nálady – a nebo je za Vás vybírá umělá inteligence.

Jsme přesvědčeni, že podobná revoluce/evoluce nás čeká ve vzdělávání, které se “odstěhuje” na internet a místo celých témat to budou jednotlivé impulsy. Budoucnost vzdělávání a inspirace je “do ruky na výšku”.

Petr se specializuje především na vývoj nových programů, integrování technologií a inovativních postupů do vzdělávání. Je certifikovaným trenérem Apple pro nasazování mobilních technologií ve firemním prostředí.

Vystudoval ČVUT v Praze a Institut výtvarné fotografie. Pracoval a hrál v divadle Y, má zkušenosti s vedením marketingového oddělení telekomunikační společnosti, s prací v reklamní agentuře, tři roky zastával pozici výkonného ředitele akciové společnosti. Jako fotograf publikoval v několika knihách a kalendářích. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1993. Je certifikovaným fasilitátorem společnosti Eagle’s Flight, Lockwood Leadership, VIA International, programu „Six Sigma“, DOOR Training International, Dale Carnegie, Business Constellations a  PB Castrol.

Má mnohaleté zkušenosti s přípravou a vedením konferencí, roadshow, výjezdních setkání malých i velkých týmů a prezentací. Zaměřuje se na oblasti komunikace, strategie, kreativity a práce s lidmi. Studuje technologie, jejich dopady na dnešní business a vztahy. Téma kreativity, inovací a technologií řeší s klienty formou konzultací, návrhářů konkrétních projektů nebo motivačních přednášek.

Kateřina Nogolová, HR Director, VÍTKOVICE STEEL

Absolvovala obor Psychologie na Univerzitě Karlově. Po začátku své kariéry jako lektorka a konzultantka v různých společnostech, působila ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s./ SABMiller jako HR Manažerka – zejména pro oblast rozvoje a vzdělávání a oblast strategického plánování lidského kapitálu a talent management. Po té působila na pozici HR Manažerky ve společnosti GE Money a EVRAZ Vítkovice Steel (i jako Lean manažer) a v dánské spol. BANG&OLUFSEN zastávala vedle pozice HR ředitelky i pozici zastřešující finance. Po pozici HR ředitelky ve spol. TATRA TRUCKS, a.s. se v letošním roce přesunula do pozice HR Ředitelky ve společnosti VÍTKOVICE STEEL, a.s., kde je i členkou správní rady jejich nadačního fondu.

Roman Knap, generální ředitel, Česká pošta

Vystudoval VŠE, obor podniková ekonomika, profesní kariéru zahájil ve společnosti KPMG Consulting, poté pracoval na obchodních pozicích ve společnosti Oracle. Od roku 2014 působil jako generální ředitel ve společnosti SAP ČR, na začátku roku 2018 byl jmenován rovněž ředitelem slovenské pobočky SAP. Od června 2018 je generálním ředitelem státního podniku Česká pošta.

 

Gergana Yordanova, personální ředitelka Sodexo Benefity v ČR, Talent and Development Director pro skupinu Sodexo Benefity

  • Věci, které byly dříve nepředstavitelné, jsme museli vyřešit během pár dní. Řekli jsme si, že to, co jsme se během krize naučili, vytěžíme co nejvíce a nastartovali projekt, kterým jsme firmu posunuli na další level.
  • Na co jsme přišli, jak jsme nový systém implementovali, jak vypadá a jaké jsou první ohlasy? To se dozvíte v našem příspěvku, ve kterém se dotkneme změny pracovního prostředí, pracovní doby, ale i celkového mind setu zaměstnanců.

Gergana Yordanova zastává ve společnosti Sodexo Benefity pozici HR Director v ČR a rovněž Talent and Development Director na globální úrovni. Pro Sodexo začala pracovat v Bulharsku, kde se vypracovala na personální ředitelku a současně poskytovala přímou podporu v personalistických záležitostech dceřiné společnosti Sodexo v Rusku. Podílela se na přípravě a zavádění systému měření angažovanosti zaměstnanců v severní, střední a východní Evropě (Sodexo Benefity). Věří, že otevřená firemní kultura a zapojení zaměstnanců do dění ve firmě přináší nejen spokojené zaměstnance, ale také firemní úspěch.

 

Hana Caltová, HR Director, Kofola ČeskoSlovensko

Hana Caltová absolvovala studium MBA in Executive Leadership na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava ve spolupráci s Liverpool John Moores University, Liverpool. Všestranné zkušenosti v práci s lidmi získávala v průběhu dlouholetého působení v mezinárodním obchodě, kdy měla příležitost vést a rozvíjet obchodní týmy v Evropě a Asii. V letech 2013–2015 působila v roli personální ředitelky ve společnosti U & Sluno a.s.

HR chápe jako zkratku pro human relations a od roku 2016 pečuje na pozici personální ředitelky o lidské vztahy ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko, a.s. Jejím cílem je rozvíjet tyto vztahy na evropské úrovni, a to s respektem k tomu, co vybudovali její předchůdci s odkazem k tradičním lidským hodnotám i současným trendům tak, aby se stávaly významným přínosem k plnění snů a plánů skupiny Kofola.

Záštitu nad konferencí převzala společnost Microsoft

Generální partner

Hlavní partner

Mediální partneři

Pro členy PMF: 4 900 Kč, zvýhodněná cena pro dvě osoby z jedné společnosti 7 900 Kč, zvýhodněná cena pro tři osoby z jedné společnosti 8 900 Kč, při platbě do konce srpna sleva 500 Kč

Pro ostatní zájemce: 5 900 Kč, zvýhodněná cena pro dvě osoby z jedné společnosti 9 900 Kč, zvýhodněná cena pro tři osoby z jedné společnosti 10 900 Kč, při platbě do konce srpna sleva 500 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com