6. října, konference HR Know How 2020: Lidé vs. technologie v nové době

Informace o akci

Místo: OREA hotel Pyramida, Praha

 

Co na vás čeká

Lidé vs. technologie v nové době

 Jak technologie a data mění HR procesy

  • Implementace digitální kultury
  • Digitální zaměstnanec 24 x 7
  • Nábor a performance management v rukou robota
  • Role sociálních sítí v procesu náboru
  • Efektivní online vzdělávání
  • Digitální dovednost – klíčová kompetence efektivního řízení

 

INSPIRACI A ZKUŠENOSTI PŘINÁŠEJÍ LÍDŘI ČESKÉ EKONOMIKY

 

WORKSHOPY

  • LinkedIn jako místo pro budování osobního brandu, Petra Nulíčková, Recruiterka roku, Alza.cz

 

  • Vzdělávání “do ruky a na výšku”, Petr Vyhnálek, nadšenec pro technologie, jejich správné a efektivní používání v práci i vzdělávání.

Absolvent Talinské technologické univerzity v Estonsku v oboru ekonomie. V letech 2000 až 2006 působil jako ředitel útvaru webových prostředí v bance SEB. V letech 2006 až 2009 působil jako ředitel pro oblast elektronických kanálů v rámci Swedbank. Od roku 2009 do roku 2013 zastával různé pozice v oblasti informačních technologií v rámci společnosti Eesti Energia, která je největším výrobcem a dodavatelem energie v Estonsku. V roce 2014 působil jako náměstek ředitele estonského úřadu pro informační systémy Riigi infosüsteem Amet. V letech 2009 až 2017 působil jako expert v oblasti digitální strategie a generální ředitel ve společnosti Ziraff, která má v Estonsku největší zkušenosti v oblasti digitálních služeb. V letech 2017 až 2019 zastával funkci CDO a ředitele pro digitalizaci v bance Luminor. S účinností od 14. ledna 2019 byl dozorčí radou zvolen členem představenstva Komerční banky, Chief Digital Officer s odpovědností za řízení útvarů Informační Technologie, Organizace a řízení změn a Řízení informací a tribů Platform Services, Enterprise Services, Business Services a Data Management.

Technologie a celková digitalizace je jednoznačně budoucnost Letiště Praha. Otázka tedy nezní, zda digitalizaci ano či ne, ale jak k ní přistoupit. Jak tuto výzvu uchopit, když téměř polovina zaměstnanců pracuje aktuálně v off-line režimu? Je tou správnou cestou plošné využití mobilních telefonů u tisíců zaměstnanců? Cílem je modernizace firmy a firemní kultury, posílení spolupráce napříč firmou a zvýšení engagementu zaměstnanců v oblastech:

• „Chci být informován a zapojen“ – nástroje Interní komunikace
(AeroIntranet/Sharepoint Online, Firemní sociální síť, Eventová aplikace…)

• „Potřebuji k práci“ – Zaměstnanecký portál (Docházka, Plánování směn, Cafeterie,
Vzdělávání, Schvalovací workflow, Daně, Řídící dokumentace…), Office 365, Ticketing

• Řešení komunikace v krizových situacích.

Části projektu digitalizace již ověřujeme v pilotu. Podělíme se s vámi o naše zkušenosti.

 

Na letišti působí od února 2015. Nejdříve 4 roky v pozici HR ředitelky skupiny Letiště Praha a poslední rok v nově vytvořené pozici odpovídající za engagement zaměstnanců a rozvoj firemní kultury. V předcházejících letech, od roku 2000, zastávala pozice HR ředitelky ve strojírenských firmách – ŠKODA POWER (2000 – 2007), ČKD GROUP (2008 – 2013) a Howden ČKD Compressors (2013 – 2015).
Absolvovala obor psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Není důležité, jak rozsáhlá data společnost má, ale co žitečného s nimi je schopna propsat do svého každodenního fungování. V České spořitelně využíváme data pro účely reportingu nebo měření výkonu delší dobu. V posledních dvou letech se snažíme více využívat statistické metody a analytické postupy strojového učení pro účely optimalizace náboru, rozvoje zaměstnanců, jejich motivace nebo pro prevenci odchodu poradců.

 

Pavel se v České spořitelně baví jako data science designer, kdy se snaží propojovat byznys otázky s odpověďmi v datech. Rád si hraje s daty všech velikostí, snaží se z nich vymačkat hodnotu nebo přinejmenším zajímavý obrázek. Je ženatý, má tři děti a jedno elektrokolo.

V HR České spořitelny využívají data pro účely reportingu nebo měření výkonu delší dobu. V posledních dvou letech se snaží více využívat statistické metody a analytické postupy strojového učení pro účely optimalizace náboru, rozvoje zaměstnanců, jejich motivace nebo pro prevenci odchodu poradců.
– Co se jim daří a kde vidí možnost zlepšení?
– Není důležité, jak rozsáhlá data společnost má, ale co užitečného s nimi je schopna propsat do svého každodenního fungování.

 

Z praktické přednášky pod taktovkou Recruiterky roku Petry Nulíčkové si účastníci odnesou zejména tipy na to, jakým způsobem na sociální síti LinkedIn komunikovat, aby nám to pomohlo ve vztahu se zákazníky/kandidáty a jak tím podpořit nábor i employer branding firmy. Workshop bude tedy zaměřen primárně na LinkedIn a jeho možnosti komunikace s komunitou a kandidáty. Účastníci se zároveň dozví, jak tuto síť využívá největší český e-shop i Petra jako HR Business Partner.

 

Petra už skoro 4 roky zastřešuje pro oddělení online a offline marketingu Alza.cz interní HR služby, tj.nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a manažery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech, zařizování veškerých dodatků a “papírů”. Ráda kombinuje psychologii s marketingem a HR. Spravuje firemní Facebook “We Are Alza” a firemní LinkedIn “Alza.cz a.s.” a je velmi aktivní i na svém osobním Linkedinu, kde pod mottem #sharingiscaring pravidelně sdílí “Kandidáty zdarma”.

Tiše – ale velmi intenzivně se svět, tak jak jsme jej znali, změnil … a stále v těch změnách pokračuje. Steve Jobs v roce 1983 v jedné prezentaci použil tato slova: “Budoucnost již není, co bývala”. Dalo by se říci, že dnes je toto proroctví patrné všem a ve všech oblastech. Změnila se pravidla “her”, předpoklady i vize. Vidíme za horizonty, o jejichž existenci jsme nedávno neměli tušení. S trochou ironie se dá říci, že spousty našich předpokladů připomínají konferenci o rozvoji měst v New Yorku v roce 1898, kde se jako zásadní problém dopravy řešil koňský trus … přestože auta již byla v té době vynalezena.
Podívejte se na způsob, jakým dnes posloucháme hudbu. Ještě s sebou do auta nosíte kazety, CD nebo MP3 přehrávače? Ne, máte aplikaci Apple Music nebo Spotify a poslech hudby je otázkou připojení k internetu. A místo alb si vybíráte písničky třeba
podle nálady – a nebo je za Vás vybírá umělá inteligence.

Jsme přesvědčeni, že podobná revoluce/evoluce nás čeká ve vzdělávání, které se “odstěhuje” na internet a místo celých témat to budou jednotlivé impulsy. Budoucnost vzdělávání a inspirace je “do ruky na výšku”.

 

Lektor, konzultant, mentor s více než 20 letou praxí, který vždy experimentoval s mobilními technologiemi. Hledal, jak je využít pro vzdělávání, studoval dopad na komunikaci mezi lidmi i celkově na business a jeho transformaci. Během posledních 5 let se stal z uživatele propagátor, mentor a kouč pro jejich využití a nasazení. Úzce spolupracuje se společností Apple, jako Apple Certified Trainer. Pomáhá identifikovat příležitosti, hledá nové cesty, propojení a spojení. Mezi lidmi a technologiemi i mezi budoucností a současností s jednoduchým cílem – aby technologie sloužily lidem a ne naopak.

Jak může Umělá Inteligence, Strojové Učení, Prediktivní Datová Analytika nebo například Virtuální Realita, pomoci personalistům ve výběrovém řízení?

Josef představí izraelský inovativní high-tech nástroj, který aktuálně testují ve ŠKODA AUTO, a který usnadňuje práci personalistům tím, že verifikuje údaje o svých vlastnostech a kompetencích uchazečů. Rozpozná silné stránky nebo milníky v kariéře, které případně ve svém životopise nedostatečně zdůraznili. Díky tomu se uchazeč může projevit jako ještě vhodnější či talentovanější kandidát. Virtuální analýza tak pomáhá s určením vhodnosti uchazeče o zaměstnání a otevírá nové možnosti výběru.

Josef také pro inspiraci nasdílí další technologie, které jsou aktuálně v ŠKODA AUTO testovány v oblasti HR, případně se v blízké době testovat plánují.

Josef Charvát pracuje jako HR & Competency Development Manager ve společnosti ŠKODA AUTO DigiLab, která staví služby a řešení pro mobilitu budoucnosti. Kde se, i díky své pobočce v Izraeli, věnují globálnímu scoutingu inovací a nových technologií pro svou mateřskou společnost ŠKODA AUTO. Josef se tak posledních pár měsíců aktivně podílí ve spolupráci s HR oddělením ŠKODA AUTO na testování high-tech HR inovací, a to především v oblasti automatizace náborového procesu.

Prezentace ukáže řadu inovací, které jsme využili k rozvoji a vzdělávání našich zaměstnanců při zavádění nových kancelářských aplikací Office 365 do naší firmy. Konica Minolta sice patří mezi technologické firmy, velká část naší organizace má ale na starost tradičnější funkce – HR,
servis kopírovacích strojů, finance, apod. Při přechodu na nový způsob práce jsme se proto rozhodli využít služeb externího partnera a díky této spolupráci jsme v rekordním čase proškolili téměř 300 zaměstnanců a zajistili jejich bezproblémový onboarding do nového digitálního prostředí.

Michal během své šestnáctileté kariéry IT profesionála působil na různých obchodních a manažerských pozicích ve společnostech zaměřujících se na vývoj softwaru, business konzultace a dodávku IT řešení pro soukromý i veřejný sektor. Aktuálně pracuje ve  společnosti
Konica Minolta na pozici Business Development Manager a je zodpovědný za rozvoj nových kompetencí a projektů.

Generální partner

Hlavní partner

Partner

Mediální partneři

Pro členy PMF: 6 990,- + DPH

Pro nečleny PMF: 8 990,- + DPH

O průběhu této akce se pořizuje foto a video dokumentace. Fotografie a videozáznamy zachycující účastníky této akce mohou být zveřejněny zejména na internetových stránkách www.hrforum.cz, v periodiku HR Forum a v rámci sociálních sítích.

Storno podmínky: Storno 30 až 15 dnů před konáním akce … 50 % smluvní částky. Storno 14 až 7 dnů před konáním akce … 75 % smluvní částky. Storno méně než 7 dnů před akcí … 100 % smluvní částky. Vyslání náhradního účastníka (zaměstnance společnosti) je možné. Odesláním tohoto formuláře závazně potvrzuji účast na výše uvedené akci.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Helena Tesařová

+420 775 730 033
helena.tesarova@pmf-hr.com