Letní HR škola 2018

Informace o akci

[et_pb_section admin_label=“section“ fullwidth=“on“ background_image=“http://www.peoplemanagementforum.cz/wp-content/uploads/2014/01/pozadi-line01.png“ background_color=“#ffffff“ inner_shadow=“on“ parallax=“off“][et_pb_fullwidth_header admin_label=“SEZNAMTE SE S PROGRAMEM LETNÍ ŠKOLY“ title=“SEZNAMTE SE S PROGRAMEM LETNÍ ŠKOLY“ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ header_fullscreen=“off“ header_scroll_down=“off“ parallax=“off“ parallax_method=“off“ content_orientation=“center“ image_orientation=“center“ custom_button_one=“off“ button_one_letter_spacing=“0″ button_one_use_icon=“default“ button_one_icon_placement=“right“ button_one_on_hover=“on“ button_one_letter_spacing_hover=“0″ custom_button_two=“off“ button_two_letter_spacing=“0″ button_two_use_icon=“default“ button_two_icon_placement=“right“ button_two_on_hover=“on“ button_two_letter_spacing_hover=“0″] [/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section admin_label=“section“][et_pb_row admin_label=“row“][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_cta admin_label=“Termín, místo“ background_color=“#77e5ae“ use_background_color=“on“ background_layout=“light“ text_orientation=“center“ url_new_window=“off“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“ custom_button=“off“ button_letter_spacing=“0″ button_use_icon=“default“ button_icon_placement=“right“ button_on_hover=“on“ button_letter_spacing_hover=“0″]

Letní HR škola 2018

 

Termín: 28. 8. – 29. 8. 2018 

 

 Místo: Zámek Štiřín, Ringhofferova 711, Štiřín, 251 68 Kamenice

[/et_pb_cta][et_pb_text admin_label=“Text“ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]

Dvoudenní setkání Letní škola je intenzivní akcí, kde máte možnost networkingu, sdílení zkušeností, příležitost získat inspiraci a přiučit se manažerskému řemeslu.

 

Cílem Letní školy 2018 je:

 

  • posílení pozice HR ve firmě směrem ke strategickému partnerstvíDSC08541
  • pomoci účastníkům při práci s lidmi a jejich řízením
  • prohloubit znalosti a zkušenosti v oblasti personalistiky
  • sdílení dobrých praxí a příkladů
  • poskytnutí prostoru k navázání odborných i osobních kontaktů
  • zaměřit se na to, co je na trhu nejvíce diskutované a žádané

 

 

 

[/et_pb_text][et_pb_toggle admin_label=“Program 28. srpna 2018″ title=“Program 28. srpna 2018″ open=“on“ module_class=“without-bs“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]

9.00 – 10.30 Jak přistupovat k efektivitě vzdělávání? Moderní trendy vzdělávání ve firmách
Hana Novotná, manažer útvaru rozvoj lidských zdrojů, ČEZ
10.30 – 11.00 Přestávka na kávu
11.00 – 12.30 Jak přistupovat k efektivitě vzdělávání? Moderní trendy vzdělávání ve firmách
Lucie Gürtlerová, Leadership & Development Manager, Siemens ČR

  • Role a postavení HR v Siemens, s.r.o.
  • Rozdělení zodpovědnosti za rozvoj lidí
  • Koncept 70-20-10 v praxi
  • Přístup k měření efektivity vzdělávání
  • Nástroje k měření efektivity vzdělávání
  • Příklad z praxe: efektivita ve vzdělávání sales populace
  • Příklad z praxe: efektivita v jazykovém vzdělávání

 

Lucie se věnuje oblasti rozvoje lidí více než 10 let. Ve společnosti Siemens je zodpovědná za plánování a realizaci Popelková Lucievzdělávací strategie, assessement a development centra, tvorbu specifických rozvojových programu na základě potřeb byznysu (např. rozvoj Sales, spolupráce na projektu Industry 4.0), řízení a hodnocení výkonu, práci s talenty, succession planning, průzkumy spokojenosti a angažovanosti a kultivace manažerské kultury. Dříve pracovala jako konzultantka pro řadu firem z oblasti FCMG, automotive, financí aj, vedla řadu tréninků, působila jako kouč a designovala a vedla komplexní projekty.

 

 

12.30 – 13.30 Přestávka na oběd
13.30 – 16.00 Aktuální témata a judikatura z oblasti pracovního práva
JUDr. Petra Sochorová, Counsel, Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners
Andrea Drozdíková, Právní asistent ve společnosti Havel, Holásek & Partners

Petra Sochorová je advokátkou advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS. Specializuje se zejména na oblastiSochorová pracovního práva, ochranu osobních údajů v pracovněprávních vztazích a na interní investigace. Zaměřuje se zejména na přípravu manažerských a pracovních smluv, odměňování, skončení pracovních poměrů, rovné příležitosti, diskriminaci, pracovní podmínky zaměstnanců, a také na pracovněprávní aspekty fúzí, akvizic a restrukturalizací, vyjednávání s klíčovými manažery a odborovými organizacemi, interní vyšetřování a zastupování klientů před správními orgány. Je členkou České advokátní komory, European Employment Lawyers Association, Czech Employment Lawyers Association a také Kolegia expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů. Je doporučována jako přední odborník na pracovní právo mezinárodními organizacemi Chambers Europe Guide, Who’s Who Legal a Best Lawyers. 

Andrea Drozdíková je koncipientkou v advokátní kanceláři Urban & Hejduk. Během studia na Právnické fakultěDrozdíková Andrea Univerzity Karlovy v Praze získala specializační moduly z oblastí pracovní právo a autorské práva a práva průmyslová. V rámci své praxe se věnuje zejména právu pracovnímu, ochraně osobních údajů v pracovněprávních vztazích a imigračnímu právu. Pracovní právo a imigrační právo studovala také v rámci studijního pobytu Erasmus+ ve Velké Británii. Je členkou České advokátní komory.“

 

16.00 – 16.15 Přestávka na kávu
16.15 – 17.30 Business networking v praxi
Lenka Rož Schánová, CEO, Schanova s.r.o.

  • Definice business networkingu (co si pod tím představit)
  • Nejčastější chyby v networkingu a jak se jich vyvarovat
  • Jak networkovat přirozeně a efektivně (proces krok za krokem)
  • Small talk v praxi
  • Příprava elevator pitche
  • Jak nejlépe zaujmout na networkingové akci (konferenci, pracovní večeři, koktejl party)
  • Jak na follow-up (proces krok za krokem po skočení schůzky)
  • Jak si vytvořit vlastní networkingovou strategii
  • Networking v praxi (jak si vybrat nejvhodnější akci, jak se seznámit s těmi správnými kontakty, nikoliv náhodně vybranými, atd.)

Schánová lenkaStudium anglického jazyka ji dalo možnost poznat svět a nasbírat zkušenosti. První kroky po maturitě ji zavedly do australského Sydney, následoval londýnský pobyt na The University of East London a poté pokračovala na letním kurzu Harvardovy univerzity v Bostonu. Do Evropy se vrátila na stáž do Evropského parlamentu v Bruselu, kde si své vzdělání rozšiřovala studiem MBA na Brussels Business School. Už v době svých studií si začala aktivně budovat svou síť mezinárodních kontaktů. Po návratu do ČR založila vlastní společnost. Společným jmenovatelem všech projektů se stal svět networkingu a komunikace. Mezi její projekty patří Česká investiční konference, Česká investiční akademie, a v rámci svých aktivit pomáhá také rozvíjet novou mobilní aplikaci Reward, která propojuje influencery se značkami na Instagramu, podílela se na založení nové módní značky Fasheebo nebo organizovala různé networkingové akce (Business & Pleasure Networking). Je také autorkou knihy o networkingu, která vyšla v Nakladatelství Grada.

 

17.30 Večeře, networking a volné aktivity
Zdraví těla, mysli a harmonizace emocí
Host večera – Markéta Main, Human Resources Director, HranipexČchi kung (v phininu je přepis qi gong) –  Jednoduchý a přitom velmi účinný způsob jak dosáhnout a uchovávat zdraví těla a mysli, zbavit se stresu, harmonizovat emoce a omladit organismus. To vše a mnohem více přináší staročínské zdravotní cvičení čchi-kung. Sestava 5 elementů, kterou budeme cvičit, díky propojení pohybů těla s vizualizací (mysl) a dechem zbavuje organismus negativních emocí, podporuje vnitřní orgány dle tradiční čínské medicíny, zlepšuje hybnost těla a navozuje vnitřní klid a soustředěnost. Lekce bude trvat 90 minut a její součástí je: zahřívací cvičení, povídání o základech čínské medicíny, vztahů mezi orgány v těle a emocemi, sestava 5 elementů a na závěr relaxační techniky.Markéta Main je zkušená HR manažerka s 20-letou praxí v oblasti rozvoje a řízení lidských zdrojů. Jako poradce,MMain_foto výkonná manažerka i kouč se věnovala rozvoji lidí ve společnostech v oblasti finančních služeb a ve výrobních firmách. Během své kariéry v HR působila Markéta v mezinárodní poradenské společnosti Deloitte, vedla 6 let jako ředitelka divizi HR v Raiffeisenbank a ve společnosti Homecredit International byla zodpovědná za nábor a výběr vrcholového vedení a klíčových pozic pro pobočky HCI v Evropě, Asii a USA. • Od roku 2012 se Markéta věnuje zájmově studiu tradiční čínské medicíny a poslední 2 roky jako certifikovaná lektorka školy Živý čchi-kung vede kurzy pro veřejnost i rozvojové programy pro zaměstnance.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle admin_label=“Program 29. srpna 2018″ title=“Program 29. srpna 2018″ open=“on“ module_class=“without-bs“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]

9.00 – 10.30 Brand zaměstnavatele, disciplina, která už nepatří do marketingupetr_skondr
Petr Skondrojanis, Founder & Company Culture Diver at COCUMA 

V personálním byznysu je od svých 18 let. V minulosti spoluzaložil tři personální agentury. Dnes ve firmách hledá jedinečnosti, kvůli kterým lidé ve firmách pracují rádi a s nadšením. Svým klientům pomáhá s obsahem, který mohou s hrdostí šířit za zdi svých kanceláří a kterému lidé venku uvěří. Staví konference a marketingové koncepty, které mají emoce a lidskost. Je „pročaktivistou“, protože odpověď na otázku „proč“ by měla předcházet jakékoliv činnosti. A jeho filosofií je “že člověk je tvůrcem, který tvoří pro ostatní lidi, a proto není možné na něj v žádném procesu zapomenout“, což se nám bohužel dnes stává čím dál častěji. Proto vytvořil na konci roku 2015 tržiště firemních kultur cocuma.cz

10.30 – 11.00  Přestávka na kávu
11.00 – 12.00 Brand zamestnavatele, disciplina, která už nepatří do marketingu
Petr Skondrojanis, Founder & Company Culture Diver at COCUMA 
12.00 – 13.00 Přestávka na oběd
13.00 – 15.30 Agilita jako firemní kultura, kterou lidé neopouštějí. Jak udržet nové generace a jak zkušené?Velíšková Hana foto
Hana Velíšková, HR Director, Mondi ČR  

Hana Velíšková má více než dvacetileté zkušenosti s personalistikou v poradenských, bankovních a pojišťovacích firmách. V současnosti pracuje jako HR Director, Mondi ČR. V minulosti působila jako HR ředitelka společností KPMG, Allianz pojišťovna, Raiffeisenbank a Renomia a jako Senior HR manažerka GE Money Bank. Přednáší na programu HR Stratég v rámci People Management Forum Institutu, má koučovací certifikaci, dříve byla odbornou garantkou vzdělávacího programu pro HR profesionály na CMC Čelákovice, lektorkou MBA programu na Brno Business School a garantkou internetové HR kavárny. Napsala řadu odborných článků a dvě publikace o diverzitě.

15.30 Závěr a certifikace účastníků

 

[/et_pb_toggle][et_pb_text admin_label=“Poplatek“ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]

 

POPLATEK ZA ÚČAST

Pro členy PMF: 10 990 Kč + DPH
Pro ostatní zájemce: 14 990 Kč + DPH

 

V ceně je zahrnuto: dvoudenní odborný program, ubytování v jednolůžkových pokojích ve čtyřhvězdičkovém hotelu na barokním zámku Štiřín, stravování po celou dobu pobytu.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]