PMF Institut – HR Manažer: leden – červen 2019

Informace o akci

[et_pb_section admin_label=“section“ fullwidth=“off“][et_pb_row admin_label=“row“][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text admin_label=“HR Manažer“ background_layout=“light“ text_orientation=“left“ use_border_color=“off“ border_color=“#ffffff“ border_style=“solid“]

HR MANAŽER
Cílem vzdělávacího programu je připravit HR manažery, kteří umí propojovat a koordinovat svou práci s podnikatelskými procesy a ovládají dovednosti potřebné pro jednání s TOP managementem společnosti.

 

Program je určen zkušeným HR odborníkům s komplexním pohledem na řízení lidí i společnosti se zájmem o aktivní propojování byznysu, podnikatelských procesů a HR práce.

 

Absolvent získá:

  • pokročilé znalosti HR procesů, nástrojů a metodik
  • schopnost propojení manažerských a podnikatelských procesů s HR praxí
  • doporučení, jak uplatnit osvědčené postupy v praxi
  • refernece a kontakty

 

 

Moduly v Praze:
7. ročník

Řízení dle kompetencí. Pracovní právo pro HR manažery 25.10
Motivace prostřednictvím interní komunikace, Pokročilé vyjednávaní a argumentace 26.10
Strategie HR, role HR manažera 24.1
Strategické řízení a marketing. HR informační systémy 25.1

 

8. ročník

Rozpočtování, reporting.  Finanční řízení a účetnictví 10.1.
Brand zaměstnavatele. Talent management. 11.1.
Budování vlastního brandu, Pokročilé vyjednávání a argumentace 7.2.
Motivace prostřednictvím interní komunikace. Řízení dle kompetencí. 8.2.
Moderní způsoby rozvoje. Rozvoj leaderschipu 14.3.
Projektové řízení. Řízení vztahů se zaměstnanci. 15.3.
Firemní kultura.  Pracovní právo pro HR manažery 11.4.
Konzultantské dovednosti pro HR konzultanty a HR Business partnery. Vedení porad a workshopů 12.4.
Strategie HR, role HR manažera. 09.5
Strategické řízení a marketing . HR informační systémy 10.5

 

 

 Moduly v Brně:
1. ročník

Firemní kultura.  Budování vlastního brandu 14.2.
Konzultantské dovednosti pro HR konzultanty a HR Business partnery. Vedení porad a workshopů 15.2.
Brand zaměstnavatele. Talent management. 21.3.
Rozpočtování, reporting.  Finanční řízení a účetnictví 22.3.
Pracovní právo pro HR manažery, Pokročilé vyjednávání a argumentace 25.4.
Motivace prostřednictvím interní komunikace. Řízení dle kompetencí. 26.4.
Moderní způsoby rozvoje. Rozvoj leaderschipu 16.5.
Projektové řízení. Řízení vztahů se zaměstnanci. 17.5.
Strategie HR, role HR manažera. 20.6.
Strategické řízení a marketing . HR informační systémy 21.6.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]