29.4.2020

Myslíte si, že HR neovlivňuje spokojenost zákazníků firmy?

Myslíte si, že HR neovlivňuje spokojenost zákazníků firmy? A víte že:

  • 59% zákazníků upozorňuje, že firmy neposkytují human touch a také, že 74% zákazníků preferuje osobní kontakt před kontaktem s nějakým "robotem"
  • 4 z 5 hlavních důvodů (studie PwC) potvrzuje, že to, proč zákazníci opouštějí i své oblíbené značky, souvisí s jejich zkušenostmi se zaměstnanci firmy
  • role HR je také poskytovat firmě řešení orientovaná na zákazníka, která dokáží z firmy udělat legendu

To a více se dozvěděli účastníci naší online inspirace s Jánem Urigou ze společnosti PwC na téma Jak může HR firmě pomoci, aby jí neopouštěli zákazníci. A toto jsou zpětné reakce některých z nich:- Online Inspirace se mi jevila jako přínosná, neboť si velice cením každé rady nebo nástroje, který HR přiblíží k externím či interním zákazníkům firmy a posílí tím jeho roli v organizaci. Ján Uriga je dobrým lektorem – průvodcem. Jeho webináře jsou přínosem.Ing. Ilona Kovaříková, HR manažerka, Broker Consulting, a.s.Nenechte si příště tyto mimořádné akce, které pořádáme ve spolupráci se zajímavými řečníky, utéct.

Další aktuality

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.