Aktuality

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem Vzdělávací instituce Recruitment Academy uspořádala 6. ročník soutěže Recruitment Academy Awards a opět ocenila firmy na českém trhu s nejlepšími HR marketingovými projekty v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video roku, Referral program roku a Recruiter roku. Ve čtvrtek 15. dubna 2021 proběhlo […]

Dne 4. Duben 2021

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem

Vzdělávací instituce Recruitment Academy uspořádala 6. ročník soutěže Recruitment Academy Awards a opět ocenila firmy na českém trhu s nejlepšími HR marketingovými projekty v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video roku, Referral program roku a Recruiter roku.

Ve čtvrtek 15. dubna 2021 proběhlo vyhlášení vítězů 6. ročníku Recruitment Academy Awards. Narozdíl od předchozích let se galavečer z důvodu epidemických opatření uskutečnil bez přítomnosti diváků, kteří měli možnost vyhlášení sledovat na dálku v živém přenosu. Během online galavečera, který byl vysílán z Kongresového centra v Praze, byli oznámeni vítězové v 6 hlavních kategoriích a nechybělo ani divácké hlasování People’s Choice pro nejlepší kariérní video.

Celým večerem provázela Daniela Písařovicová. Tu při moderování doplnil obchodní ředitel společnosti GoodCall, Blake Wittman, který představoval jednotlivé projekty a krátce je pro diváky hodnotil z pohledu profesionála nejen v oblasti HR. Na pódiu se během vyhlášení objevili sponzoři soutěže a zástupci vítězných firem. „Když jsme soutěž zakládali v roce 2014, netušili jsme, že se z toho stane taková platforma. Dnes už je soutěž pro firmy tradicí a doufají, že každý rok stihnou své HR marketingové projekty přihlásit.“ řekl Josef Kadlec, CEO Recruitment Academy, ve své úvodní řeči.

Jako první byl divákům oznámen vítěz kategorie Pracovní inzerát roku, softwarová firma DX Heroes, která odbornou porotu v inzerátu zaujala upřímným a zábavným přístupem. Další místa v kategorii obsadily společnosti Heureka Group a Kentigen. V druhé kategorii Náborová kampaň roku zabodovalo Notino, které dokázalo najmout 1700 skladníků během 9 měsíců.

Na 2. místě se umístilo EY a na 3. místě 2N Telekomunikace. Společnost Deloitte byla oceněna za nejlepší Referral program roku. Na druhé příčce skončila firma Betsys a na třetí Alza.cz.

Kategorie Kariérní stránky roku a Kariérní video roky byly již tradičně rozděleny do podkategorií malých a velkých firem. Mezi malými firmami získala 1. místo za nejlepší stránky firma Atlas Group. Na stupních vítězů byli následováni firmami Betsys a Webnode. Z velkých firem si hlavní ocenění za stránky odneslo EY.

Na 2. místě se umístil AmRest – KFC a na 3. místě Česká pošta. V divácké kategorii People’s Choice získalo nejvíce hlasů kariérní video od Nestlé CZ/SK. To zabodovalo i mezi porotci a získalo 1. místo v podkategorii velkých firem.

Další příčky obsadily společnosti EY, která za večer celkem získala 3 ocenění, a Škoda Vagonka.

Mezi malými firmami si hlavní cenu za video odneslo Kariérní centrum Technické univerzity v Ostravě. Obě vítězná videa podobně apelují na mladé lidi, aby si pečlivě vybírali pracovní pozice či stáže, protože realita může být jiná. Druhé místo putovalo za Zlínským krajem a třetí místo obsadil Slevomat.

Vyvrcholením večera byla jediná individuální kategorie Recruiter roku. Kategorii představil Milan Novák, CEO holdingu GoodGroup, a na pódiu uvítal Recruiterku roku 2021, Renátu Balíkovou z Iresoft. Ta se tak stala v pořadí třetí vítězkou královské kategorie. Porotu mimo jiné zaujala svými nápady a projekty, kterými optimalizovala proces náboru ve firmě.

6. ročník soutěže ukázal, že i za současných ztížených pracovních podmínek způsobených epidemickou krizí dokáží firmy být inovativní a dále zvedat laťku HR marketingu v Česku. Generálním sponzorem letošního ročníku je společnost Datacruit.

Ceny vítězům dále věnovaly firmy Welcome to the Jungle, VCV Digital Recruitment, Flexjobs, Recruitment Academy a HR News.

Další aktuality

Staré kancelářské pořádky se už nevrátí.

Dne 10. května 2021

Přežijí kancelářské komplexy a tzv. open space dobu, kdy kvůli koronaviru část, ne-li většina zaměstnanců pracuje z domova? Podle fondu Kirkbi, který spravuje stamiliardový majetek Lega, potrvá roky, než se na trhu s kancelářemi plně projeví dopady pandemie. Ilustrační foto Foto: Andrew Kelly, Reuters Velcí zaměstnavatelé se ale shodují, že staré pořádky se nevrátí ani v tuzemsku. Ukázalo se, […]

Zobrazit detail

Loajalita k firmě se v Česku nevyplácí. Změnit by to mělo povinné zveřejňování mezd.

Dne 10. května 2021

Je dobré vědět, kolik berou kolegové? Odborníci se shodují na tom, že odkryté mzdy přinášejí do podniku klid, domněnky totiž kazí náladu i kolegialitu. V Česku je však transparentnost odměňování zatím tabu, v mnohých firmách sdělování výše mzdy dokonce zakazuje pracovní smlouva. To by ale do dvou let měla změnit nová evropská legislativa, upozorňuje týdeník Ekonom. Zveřejňovat výši […]

Zobrazit detail

Ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele letos putuje do Microsoftu

Dne 7. května 2021

Praha, 5. května 2021 – Nejatraktivnějším zaměstnavatelem na českém trhu se dle letošního průzkumu personálně poradenské agentury Randstad stala společnost Microsoft, druhou příčku obsadila společnost ŠKODA AUTO a třetí se umístila společnost Seznam.cz. Ocenění Randstad Award, o kterých v nezávislém průzkumu rozhoduje široká veřejnost, se i letos muselo obejít bez tradičního slavnostního galavečera a jednotliví vítězové převzali ocenění z rukou zástupců agentury Randstad během […]

Zobrazit detail