Aktuality

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem Vzdělávací instituce Recruitment Academy uspořádala 6. ročník soutěže Recruitment Academy Awards a opět ocenila firmy na českém trhu s nejlepšími HR marketingovými projekty v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video roku, Referral program roku a Recruiter roku. Ve čtvrtek 15. dubna 2021 proběhlo […]

Dne 4. Duben 2021

Recruitment Academy Awards v živém přenosu pošesté ocenily firmy s nejlepším HR marketingem

Vzdělávací instituce Recruitment Academy uspořádala 6. ročník soutěže Recruitment Academy Awards a opět ocenila firmy na českém trhu s nejlepšími HR marketingovými projekty v šesti kategoriích: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní stránky roku, Kariérní video roku, Referral program roku a Recruiter roku.

Ve čtvrtek 15. dubna 2021 proběhlo vyhlášení vítězů 6. ročníku Recruitment Academy Awards. Narozdíl od předchozích let se galavečer z důvodu epidemických opatření uskutečnil bez přítomnosti diváků, kteří měli možnost vyhlášení sledovat na dálku v živém přenosu. Během online galavečera, který byl vysílán z Kongresového centra v Praze, byli oznámeni vítězové v 6 hlavních kategoriích a nechybělo ani divácké hlasování People’s Choice pro nejlepší kariérní video.

Celým večerem provázela Daniela Písařovicová. Tu při moderování doplnil obchodní ředitel společnosti GoodCall, Blake Wittman, který představoval jednotlivé projekty a krátce je pro diváky hodnotil z pohledu profesionála nejen v oblasti HR. Na pódiu se během vyhlášení objevili sponzoři soutěže a zástupci vítězných firem. „Když jsme soutěž zakládali v roce 2014, netušili jsme, že se z toho stane taková platforma. Dnes už je soutěž pro firmy tradicí a doufají, že každý rok stihnou své HR marketingové projekty přihlásit.“ řekl Josef Kadlec, CEO Recruitment Academy, ve své úvodní řeči.

Jako první byl divákům oznámen vítěz kategorie Pracovní inzerát roku, softwarová firma DX Heroes, která odbornou porotu v inzerátu zaujala upřímným a zábavným přístupem. Další místa v kategorii obsadily společnosti Heureka Group a Kentigen. V druhé kategorii Náborová kampaň roku zabodovalo Notino, které dokázalo najmout 1700 skladníků během 9 měsíců.

Na 2. místě se umístilo EY a na 3. místě 2N Telekomunikace. Společnost Deloitte byla oceněna za nejlepší Referral program roku. Na druhé příčce skončila firma Betsys a na třetí Alza.cz.

Kategorie Kariérní stránky roku a Kariérní video roky byly již tradičně rozděleny do podkategorií malých a velkých firem. Mezi malými firmami získala 1. místo za nejlepší stránky firma Atlas Group. Na stupních vítězů byli následováni firmami Betsys a Webnode. Z velkých firem si hlavní ocenění za stránky odneslo EY.

Na 2. místě se umístil AmRest – KFC a na 3. místě Česká pošta. V divácké kategorii People’s Choice získalo nejvíce hlasů kariérní video od Nestlé CZ/SK. To zabodovalo i mezi porotci a získalo 1. místo v podkategorii velkých firem.

Další příčky obsadily společnosti EY, která za večer celkem získala 3 ocenění, a Škoda Vagonka.

Mezi malými firmami si hlavní cenu za video odneslo Kariérní centrum Technické univerzity v Ostravě. Obě vítězná videa podobně apelují na mladé lidi, aby si pečlivě vybírali pracovní pozice či stáže, protože realita může být jiná. Druhé místo putovalo za Zlínským krajem a třetí místo obsadil Slevomat.

Vyvrcholením večera byla jediná individuální kategorie Recruiter roku. Kategorii představil Milan Novák, CEO holdingu GoodGroup, a na pódiu uvítal Recruiterku roku 2021, Renátu Balíkovou z Iresoft. Ta se tak stala v pořadí třetí vítězkou královské kategorie. Porotu mimo jiné zaujala svými nápady a projekty, kterými optimalizovala proces náboru ve firmě.

6. ročník soutěže ukázal, že i za současných ztížených pracovních podmínek způsobených epidemickou krizí dokáží firmy být inovativní a dále zvedat laťku HR marketingu v Česku. Generálním sponzorem letošního ročníku je společnost Datacruit.

Ceny vítězům dále věnovaly firmy Welcome to the Jungle, VCV Digital Recruitment, Flexjobs, Recruitment Academy a HR News.

Další aktuality

Výsledky studie Creating People Advantage Study pro rok 2021

Dne 21. července 2021

Z výsledků studie Creating People Advantage Study pro rok 2021, který provádí každý rok společnost BCG a WFPMA, vyplývá že vedoucí představitelé HR, kteří se snaží orientovat v rychle se měnícím pracovním prostředí, mají nyní jasný soubor cílů, na které se zaměřit, a to: digitalizaci, práci s  talenty a budoucnost práce. Bylo také zřejmé, že organizace a její management musí přijmout přístup zaměřený na zaměstnance. Autoři […]

Zobrazit detail

Jak určit, kdo má zůstat na home office a kdo se má vrátit do kanceláře? Pracujte s hustotou domácnosti

Dne 21. července 2021

Je zjevné, že přístup “one fits all”, tedy že na všechny použijeme stejné měřítko, nefunguje. Zaměstnance proto můžeme rozdělit do čtyř kategorií. a) Nepotřebují spolupracovat s ostatními, doma mají klid Tito zaměstnanci mohou pracovat mimo kancelář, na jejich výkon nebude mít home office nebo jiný typ vzdálené práce vliv. b) Vysoká míra spolupráce, doma mají klid […]

Zobrazit detail

Zpoplatněné testy od září? Část firem je bude zaměstnancům proplácet.

Dne 21. července 2021

Firmy přišly s novým „benefitem“. Část z nich počítá s tím, že budou zaměstnance dál testovat. A to i od září, kdy testy přestanou být pro neočkované lidi hrazené. Už nyní firmy o státní podporu přišly. Stát rozhodl, že neočkovaným přestanou pojišťovny od září proplácet testy. Zda opět zavede plošné testování ve firmách jako před prázdninami, není zatím jasné, ale pravděpodobné. […]

Zobrazit detail