Aktuality
Novinky z naší společnosti i ze světa HR
Sociální pilíř CSR a diverzita – marketing, PR nebo příležitost využít rezerv?
Také u nás roste podíl středních a velkých firem, které považují sociální odpovědnost podnikání za součást firemních strategií a marketingu. „Dosahujeme dobrých výsledků, je třeba investovat část do našeho image“. Charita, sport, kultura, životní prostředí – ekologický „label“ firmy. Méně často spolupráce s městem nebo obcí na řešení aktuálního problému. Jednorázové „investice“ působí okamžitě, jsou srozumitelné čtenářům výročních zpráv i okolí […]
Cena diverzity aneb ekonomický rozměr zaměstnávání OZP v podniku
Diverzita je konstruktivní tolerance k odlišnosti. Jejím základem je rovnováha racionální a emocionální složky; nerovnováha vyvolává poruchy, stigmatizaci, vyloučení a rezignaci. Běžný, zpravidla malý nebo střední podnik podléhá tvrdému tržnímu ekonomickému prostředí a zkresleným pohledům na bariéry uplatnění OZP, což je důsledek nesystémového přístupu a setrvačnosti. Pokud má management podniku změnit svůj přístup, musí dostat argumenty a informace v jazyce a způsobem, kterému […]