Lektoři Institutu
Úvod Produkty a služby PMF Institut Lektoři
Institut
Připravujeme odborně zaměřené setkání pro naše členy i odbornou veřejnost.

Margaret Starka
Spoluzakladatelka BE-DNA, Employee experience & Positive leadership
Vystudovala univerzitu Komenského v Bratislavě, obor Elementární a speciální pedagogika.
Margaret strávila 14 let prací ve firmě Red Bull. Začínala na marketingovém oddělení, ze kterého po 7 letech přešla do HR. Poslední roky následně zastávala pozici Head of HR CZ/SK. Právě tato zkušenost ji inspirovala k založení BE-DNA. Margaret baví vnášet marketingové principy do HR prostředí. Pod zkratkou HR rozumí Human Relations, mezilidské vztahy, které jsou významnou proměnnou. Vnímá, že obor HR prochází zlomovým obdobím a každý majitel firmy by měl mít vedle sebe, anebo po ruce člověka, který je v oblasti mezilidských vztahů lepší, než on sám.

Petr Brichcín
konzultant a lektor
Petr Brichcín absolvoval na českých a zahraničních univerzitách obory psychologie, pedagogika, filosofie, teologie a personální řízení. Od roku 1992 se jako psycholog pohybuje v různých prostředích a oblastech. Působil mj. jako rozhlasový redaktor, výzkumný pracovník v Psychologickém ústavu Akademie věd, vysokoškolský učitel, poradenský psycholog a kouč, personální ředitel ve významné výrobní společnosti (obrat >2 mld CZK). Je autorem a spoluautorem řady odborných publikací z oblasti psychologie a managementu. V současnosti je mj. členem správní rady Soft Targets Protection Institute a partnerem ve společnosti TCC (součást skupiny TCC group) zaměřené na HR poradenství.

Richard Dobeš
Je absolventem VŠE Praha a Leadership Academy Kobe Japonsko. Během své manažerské praxe pracoval na různých manažerských pozicích, včetně pozice CEO švýcarské společnosti s aktivitami ve 14 zemích Evropy, Ameriky a Asie. Byl zodpovědný za rozvoj podnikání společnosti Krauthammer v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. 2 roky vedl pobočku Krauthammer v Belgii. V současné době pracuje ve společnosti Krauthammer jako Managing Partner pro ČR.
Více než 15 let pracuje jako konzultant, kouč a trenér, a to především v oblastech managementu, strategického myšlení, prodeje a leadershipu. Vedl rozvojové projekty pro více než 100 společností ve 20 zemích.
Je certifikovaným koučem a držitelem certifikátů MBTI Practicioner I. a II. stupně, Core Quadrants Method a DISC Personality Type and Motivators. Je spoluautorem dvou knih a autorem více než stovky odborných článků. V současné době je členem představenstva People Management Fora a HR výboru Americké obchodní komory v Praze.

Jana Havlíčková
Řízení lidských zdrojů, vedení lidí a jejich rozvoji se věnuje od roku 2000, kdy pracovala v poradenské společnosti a jako senior-konzultant měla na starosti implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství souvisejících s produktivitou práce a řízením lidských zdrojů ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře.
Aktuálně působí jako personální ředitelka a členka představenstva ve společnosti PRECIOSA. Zde zodpovídá za řízení a rozvoj lidského kapitálu. Současně je členkou správní rady Nadace Preciosa, ve které aktivně vede Fond vzdělávání, vědy a výzkumu. Jejím primárním úkolem je spolupráce se školami i univerzitami s cílem podpory odborného vzdělávání a vědy v České republice. Je členkou představenstva People Management Fora. Jana Havlíčková absolvovala Univerzitu Karlovu a obor korporátního práva na Ústavu práva a právní vědy.

Eva Hejlová
Vystudovala VŠE. Od roku 1991 působila ve vedoucích funkcích personálního útvaru ve společnosti Eurotel Praha. V roce 2005 se stala výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje. O rok později, kdy se spojily společnosti Eurotel a Český Telecom v Telefónicu O2, přešla do funkce ředitelky pro HR projekty a procesy. V této pozici byla mimo jiné zodpovědná za vedení projektů v oblasti sjednocení kultur a HR systémů těchto společností. Za svou práci získala ocenění HR Manager roku 2007. Od roku 2008 pak pracovala ve společnosti Marks & Spencer Czech Republic jako HR ředitelka s odpovědností za Českou republiku, Slovensko, pobaltské státy a Polsko. Následně pracovala ve společnosti ANECT a. s. na pozici HR ředitelky, kde zodpovídala za strategické projekty v oblasti lidských zdrojů. V současné době vykonává funkci náměstkyně pro personalistiku ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. Je viceprezidentkou People Management Fora.

Branislav Hunčík
Vystudoval sociologii a přednáší na Karlově univerzitě v Praze, kde získal postgraduální kvalifikaci PhD. a PhDr. Byl ředitelem poradenství pro řízení lidských zdrojů ve společnosti PricewaterhouseCoopers a má 11 let zkušeností v oblasti lidských zdrojů. Pracoval jako interní HR manažer a později jako externí HR konzultant. V současné době je personálním ředitelem Penta Investments.
Jeho zkušenosti zahrnují tvorbu a optimalizace organizačních struktur, tvorbu kompetenčních modelů a kariérních plánů, zvyšování efektivity HR oddělení, návrhy systémů řízení výkonnosti a systémů odměňování jako i měření návratnosti investic do lidských zdrojů. V projektové činnosti se zaměřuje na mnoho významných klientů napříč odvětvími.

Yvona Charouzdová
Studovala na univerzitách v Praze, Velké Británii a Kanadě a prošla celou řadu profesionálně zaměřených seminářů v Německu, Itálii, Holandsku a Rakousku. Pracovní zkušenosti získala jako partnerka, country manažerka, vedoucí organizační složky zahraniční firmy v ČR, jakož i vedoucí mezinárodní Practice Group u mezinárodní firmy Neumann International. Je odbornicí na vypracování a implementování hodnotících a motivačních systémů zaměstnanců, odměňování podle výkonu, manažersko-personálních auditů a organizačního poradenství. Rovněž vede workshopy a semináře zaměřené na strategický rozvoj lidských zdrojů, odměňování, talent management a mezikulturní řízení společností a dále na oblast měkkých dovedností. V současné době je talent management konzultantkou a výkonnou ředitelkou ve společnosti Talent Management Center International spol. s.r.o. Úzce spolupracuje s People Management Forem.

Vratislav Kalenda
Získal Master´s Degree v Strategic Human Resource Management na Sheffiled Hallam University/MÚVS (2002). Původně pracoval jako lékař, má atestaci ze všeobecného lékařství a z psychiatrie se specializací na psychosomatickou medicínu. Vystudoval jednooborovou psychologii a psychologii práce. Prošel psychoterapeutickým a koučovacím výcvikem. Absolvoval kurzy aplikované psychologie v USA. Postupně se specializoval na komplexní posuzování pracovní způsobilosti a psychologii práce.
V roce 1996 se svým bratrem založil společnost Image Lab s. r. o. Specializuje se na oblast poradenství ve strategickém HR managementu se zaměřením na rozvojové programy, podporu změnových projektů a talent management. Je autorem originálních metodik, zážitkových her, modelových situací a případových studií. Je držitelem certifikátů na koučing, na vedení manažerských simulačních her Celemi a na psychodiagnostiku Thalento.
Jako trenér, facilitátor workshopů, konzultant, kouč nebo manažer projektů připravuje a realizuje tréninky, komplexní rozvojové programy, Assessment/Development centra, poradenské projekty a koučování v předních firmách.

Michal Karnet
Michal Karnet se věnuje vzdělávání dospělých od roku 1998. Jako konzultant a lektor se ve společnosti Manta Edu s.r.o. zaměřuje na rozvoj mezilidských dovedností, např. komunikace, vedení lidí, zvládání konfliktů anebo vyjednávání. Zabývá se praktickým využíváním poznatků o fungování mozku ve vzdělávání.
Dříve působil jako lektor a konzultant v České vzdělávací společnosti. Pracoval v podpoře prodeje a také jako interní lektor v Investiční společnosti České spořitelny i ve Winterthur pojišťovně. Ve své předchozí lektorské a poradenské praxi spolupracoval s řadou významných společností, a to jak na jednotlivých trénincích, tak na velkých vzdělávacích projektech (např. Doosan Škoda Power, OKsystem, UniCredit Leasing nebo Škoda Auto). Vystudoval obor firemní management na vyšší odborné škole. Je absolventem 500 hodinového akreditovaného dlouhodobého sociálně psychologického výcviku. Prošel kurzem Procurement Negotiation Training u společnosti The Negotiation Expert.

Kateřina Kovářová
Kateřina Kovářová vystudovala Vysokou školu báňskou, Fakultu metalurgie a materiálového inženýrství. V současné době pracuje na pozici vedoucí oddělení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v ArcelorMittal Ostrava a.s., největší hutní společnosti v České republice. Oblastí firemního vzdělávání se zabývá od roku 1994. Má zkušenosti s přípravou a realizací rozvojových programů pro různé skupiny zaměstnanců, podílela se na zavedení systému hodnocení s návazností na odměňování a vytvoření komplexního talent management programu, a to i pro dělnické profese.

Hana Krbcová
Své profesní zkušenosti rozvíjela Hana Krbcová v energetických firmách, nejprve na ekonomických pozicích a poté v oblasti personalistiky. Působila na pozici ředitele lidských zdrojů v Severomoravské energetice, ve společnosti ČEZ, a. s. působila na pozici ředitelky divize personalistika. Ve funkci jednatelky a generální ředitelky společnosti ČEZ Korporátní služby, s. r. o. realizovala projekty směřující ke zvyšování efektivity a ke zvyšování spokojenosti zákazníků i zaměstnanců. Následně pracovala jako expert v ČEZ, a. s. V současnosti se věnuje poradenství. Zaměřuje se především na zvyšování výkonnosti firem, personální procesy, rozvoj zaměstnanců a koučování. Byla viceprezidentkou People Management Forum (dříve Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů) pro strategii spolupráce s vedením. Rovněž byla členkou jeho představenstva, a to v letech 2001–2018.
Jaroslav Lhoťan
Jaroslav Lhoťan vystudoval Ostravskou univerzitu. Řízení lidských zdrojů se naplno začal věnovat
v americké korporaci (dvojka na celosvětovém potravinářském trhu) Kraft Foods International.
Po 4 letech v oblasti FMCG (segment rychloobrátkového zboží) začal pracovat jako ředitel pro řízení lidských zdrojů a bezpečnost pro izraelskou firmu TEVA Pharmaceuticals Ltd. Během své praxe se podílel jak na významných rozvojových projektech (fúze, akvizice firem, zahajování nových výrob), tak i na projektech útlumových (přesuny výrob, transformace ad.). Od ledna roku 2013 pracuje jako personální náměstek ve Fakultní nemocnici v Olomouci.
Absolvoval jak řadu dlouhodobých vzdělávacích a rozvojových programů v Čechách, tak množství zahraničních tréninků a workshopů. V posledních letech se aktivně podílí na řízení People Management Fora jako člen jeho představenstva.

Ctirad Lolek
Ctirad Lolek disponuje rozsáhlými zkušenostmi z oblasti lidských zdrojů. Je odborníkem v oboru personalistiky se speciálními znalostmi a zkušenostmi ve formování strategie lidských zdrojů. Především pak v oblasti řízení výkonu, talent managementu, rozvoje leadershipu, zaměstnaneckých vztahů a interní komunikace.
V současné době zastává pozici výkonného HR ředitele v Komerční bance. Od roku 2011 do ledna 2019 vykonával funkci ředitele pro lidské zdroje společnosti O2 Czech Republic, do které nastoupil 1. července 2011. Jako Místopředseda dozorčí rady a člen Executive Committee zodpovídal za implementaci strategických projektů v oblasti lidských zdrojů.
Dříve zodpovídal za strategii a vedení lidských zdrojů ve společnosti ArcelorMittal Ostrava a poté se přesunul na evropskou úroveň řízení společnosti ArcelorMittal Long Carbon Europe do Lucemburku, kde řídil celoevropskou divizi lidských zdrojů. V předchozím období působil jako HR ředitel pro společnost The Timken Company.

Bohuslav Luňáček
Absolvent FTVS a FF UK v Praze, doktorandské studium psychologie (specializace aplikovaná sportovní psychologie) ukončeno 1992, disertační práci obhájil na University of Warwick, England.
Svou profesní kariéru v oblasti Human Resources zahájil v roce 1992 a až do roku 2014 působil jako HR profesionál v řadě českých i nadnárodních společností (Mark/BBDO, Passerinvest Group, Siebe Automotive, MEF Holding (TV NOVA), Black & Decker, Teleflex, a v letech 2011–2014 pracoval jako Group HR Director pro ORCO PROPERTY GROUP s odpovědností za 1 135 FTE v 9 zemích Evropy). V současné době pracuje jako HR Business partner ve skupině Merisant.
V letech 2005–2018 se intenzivně věnoval projektům v oblasti change managementu a interim HR managementu. V roli externího konzultanta v minulosti úspěšně realizoval řadu personálních/procesních auditů, individuálních i týmových assessment center aj. (Valeo Compressors, DHL IS, ABL, TV NOVA, LOSTR/Legios, Witte Automotive, ESA logistika, ACO stavební systémy, ZETOR Brno, Pojišťovna ČS, Tenneco/Monroe, Wieland Electric, Donaldson a další.).
Od roku 2015 působí jako nezávislý externí konzultant v oblasti Human Resources se zaměřením zejména na Performance & Talent Management Process, na problematiku interní komunikace a motivace (individuální i týmové), a další oblasti HR Cycle. V roli kouče či mentora spolupracoval s více než 120 špičkovými manažery v různých oborech; specializuje se na Executive Coaching a Performance Coaching.
Od roku 1988 pracuje jako sportovní psycholog; spolupracoval a nadále spolupracuje s řadou reprezentačních družstev či reprezentantů ČR, USA či Dánska v různých druzích sportu, se kterými se doposud podílel na zisku 82 medailí z OH, MS či ME. Vyvinul a úspěšně aplikuje originální systém zvyšování efektivity činnosti na základě psychologické zpětné vazby jak na úrovni jednotlivce, tak i týmů. Zkušenosti z této spolupráce úspěšně přenáší do podnikatelského prostředí, a to zejména do oblasti řízení lidských zdrojů a do problematiky vnitřní motivace.
Od roku 2015 působí jako nezávislý externí konzultant v oblasti Human Resources se zaměřením zejména na Performance & Talent Management Process, na problematiku interní komunikace a motivace (individuální i týmové), a další oblasti HR Cycle. V roli kouče či mentora spolupracoval s více než 120 špičkovými manažery v různých oborech; specializuje se na Executive Coaching a Performance Coaching.
Od roku 1988 pracuje jako sportovní psycholog; spolupracoval a nadále spolupracuje s řadou reprezentačních družstev či reprezentantů ČR, USA či Dánska v různých druzích sportu, se kterými se doposud podílel na zisku 82 medailí z OH, MS či ME. Vyvinul a úspěšně aplikuje originální systém zvyšování efektivity činnosti na základě psychologické zpětné vazby jak na úrovni jednotlivce, tak i týmů. Zkušenosti z této spolupráce úspěšně přenáší do podnikatelského prostředí, a to zejména do oblasti řízení lidských zdrojů a do problematiky vnitřní motivace.

Markéta Main
Je zkušená HR manažerka s 20letou praxí v oblasti rozvoje a řízení lidských zdrojů. Jako poradce, výkonná manažerka i kouč se věnovala rozvoji lidí ve společnostech v oblasti finančních služeb a ve výrobních firmách. Během své kariéry v HR Markéta působila v mezinárodní poradenské společnosti Deloitte, 6 let vedla jako ředitelka divizi HR v Raiffeisenbank a ve společnosti Homecredit International byla zodpovědná za nábor a výběr vrcholového vedení a klíčových pozic pro pobočky HCI v Evropě, Asii a USA. Od roku 2012 se Markéta zájmově věnuje studiu tradiční čínské medicíny a poslední 2 roky jako certifikovaná lektorka školy Živý čchi-kung vede kurzy pro veřejnost i rozvojové programy pro zaměstnance.

Zdenko Matula
Zdenko Matula se věnuje vzdělávání dospělých od roku 1977. Ve společnosti Manta Edu s. r. o. se zaměřuje zejména na mezilidskou komunikaci, práci s emocemi, týmovou práci a efektivní vedení. Zabývá se praktickým využíváním poznatků o fungování mozku ve vzdělávacích a poradenských programech.
Dříve působil jako lektor a konzultant v České vzdělávací společnosti. Pracoval také jako výkonný ředitel poradenské společnosti Expertis. Pět let působil v manažerských funkcích ve státní správě, např. jako personální ředitel. Poskytoval také psychoterapeutické služby. Jako konzultant a lektor spolupracoval s mnoha významnými společnostmi, např. Česká spořitelna, Komerční banka, Telefónica O2, ČEZ, Doosan Škoda Power, AstraZeneca. Absolvoval jednooborové studium psychologie na Univerzitě J. A. Komenského v Bratislavě. Je držitelem certifikátu skupinového poradenství a psychoterapie The Person-Centered Approach Institute International, USA. Je certifikovaným brain-based koučem v oblasti individuálního i týmového koučingu (Results System Coaching).

Lucie Melicharová
Lucie Melicharová je zakladatelkou a ředitelkou firmy learn2grow a věnuje se poradenství v oblasti rozvoje lidských zdrojů už přes 10 let. Pracuje s klienty při určování strategie a změn klíčových procesů lidských zdrojů s cílem zvyšování výkonu organizací. Před založením firmy learn2grow Lucie pracovala přes deset let na HR pozicích ve velké nadnárodní organizaci, z toho pět let ve Spojených státech, Velké Británii a Německu.
Lucie vystudovala MBA na Cleveland State University v Clevelandu ve Spojených státech, v Praze předtím vystudovala Filozofickou fakultu Karlovy univerzity se zaměřením na jazyky. V současné době externě vyučuje řízení pracovního výkonu a rozvoj kariéry v Institutu ekonomických studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Lenka Mrázová
Vystudovala Vysokou školu ekonomickou. V roce 1991 nastoupila do společnosti PROXY, a. s. V roce 1994 složila zkoušky daňového poradce a stala se členem Komory daňových poradců. V roce 1997 složila auditorské zkoušky a stala se členem Komory auditorů. V roce 1998 přešla do společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC). Během práce zde složila řadu náročných mezinárodních zkoušek a stala se členem ACCA – Britské asociace certifikovaných účetních.
Dlouhodobě řídila týmy lidí zabývající se poskytováním služeb klientům v oblasti daňového poradenství, účetnictví a auditu. Přes všechnu projektovou a technickou práci byl v jádru jejího zájmu vždy člověk – kolega či klient – jeho potřeby, rozvoj a komunikace se světem kolem.
Spolupracovala 13 let s Nadací VIA jako členka dozorčí rady a předsedkyně správní rady. Pravidelně přispívala do Hospodářských novin a na web www.hrkavarna.cz. Přednášela na MÚVS/ČVUT. Vede vlastní workshopy a školení měkkých dovedností a financí pro nefinanční osoby. Po absolvování specifického kurzu pro kouče a výcviku The Inner Game s Timothy Gallweyem se také věnuje koučinku a mentoringu. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium, Minerva 21, BPW na rozvoj talentovaných žen; ve startupových programech Impact HUB a v Laboratoři Nadace Vodafone.

Veronika Muroňová
Vystudovala Filozofickou fakultu Ostravské univerzity a po dokončení studií se věnovala lektorské práci a práci na projektech EU. Od roku 2004 do roku 2008 pracovala na pozici metodičky a manažerky vzdělávání dospělých v agentuře Cloverleaf. V roce 2008 nastoupila do ArcelorMittal na pozici vedoucí vzdělávání, rozvoje a náboru. Od roku 2012 je zodpovědná také za koordinaci rozvojových aktivit v celém regionu střední Evropy (kromě ČR také v Německu a Polsku) celkem s 25 000 zaměstnanci. Mezi nejvýznamnější projekty, které se jí v ArcelorMittal podařily úspěšně implementovat, patří zavedení nového systému hodnocení s návazností na odměňování pro všechny kategorie zaměstnanců, spuštění nového talent management programu, a to i pro dělnické profese a implementace projektů zaměřených na zvýšení motivovanosti zaměstnanců. V tuto chvíli má na starosti kromě LD aktivit pro středoevropský region také vedení týmu HR Business partnerů v ArcelorMittal Ostrava.

Ivo Novotný
Senior Manager, PAS, EY
Ivo Novotný vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a poté strategické řízení lidských zdrojů na britské Sheffield Hallam University. Absolvoval výcvik koučování při Erickson College International a studium EMBA na University of Pittsburgh.
Svou kariéru začal ve společnosti T-Mobile, kde zastával několik pozic v oblasti vzdělávání a rozvoje v Čechách i v zahraničí. Krátce působil jako personální ředitel společnosti Sitronics Telecom Solutions. Následně pracoval ve společnosti Arriva Transport (dříve Veolia Transport), kde byl nejprve zodpovědný za řízení lidských zdrojů, marketing a komunikaci v rámci České republiky a Slovenska a poté za řízení lidských zdrojů v regionu CEE, který zahrnoval 7 zemí. V současné době působí jako Senior Manager v oddělení People Advisory Services ve společnosti EY. Je zodpovědný za rozvoj služeb a projekty v oblasti HR poradenství v Čechách a na Slovensku.

Jan Pavelka
Jan Pavelka vystudoval VŠE v Praze. Za posledních 17 let si prošel různými pozicemi v nadnárodní korporaci, vedl český i regionální tým ve společnosti Hewlett-Packard. Následně pracoval na pozici ředitele malé konzultační společnosti a dodával HR řešení velkým zákaznickým organizacím jak v ČR, tak i v zahraničí. Následně založil a řídí společnost Talterra, která se věnuje poradenství v oblasti Talent managementu a propojení HR a IT. Intenzivně se věnuje reportingu a analýze dat v HR, kde vidí velkou příležitost pro konkurenceschopnost českých podniků. Je certifikovaný kouč a rád využívá koučovací metody při práci s talenty a na workshopech s klienty. Absolvoval rozvojový program HR Stratég v rámci PMF Institutu. Publikuje v odborném tisku a přednáší na vysokých školách. V roce 2002 vydal knihu o poskytování aplikací formou služby – dnes bychom řekli o cloudu. Ve svém volném čase se věnuje práci se dřevem, je rybář a včelař.

Jana Peclová
Vystudovala psychiatrii na Lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze, je držitelkou mezinárodního certifikátu z kognitivně behaviorální psychoterapie. Pracovala jako psychiatrička, lektorka, projektová manažerka a ředitelka personální divize maloobchodní společnosti. V současné době se věnuje individuálnímu vzdělávání manažerů a přednášení. Svým klientům pomáhá zorientovat se v nových situacích, a naučit se, jak měnit svoje postoje a chování. Je autorkou knihy TO JE ONO! Praktická psychologie pro manažery.

Barbora Pencová
Barbora Pencová působí jako ředitelka lidských zdrojů ve společnosti GE Aviation Czech. V této roli zajišťuje celkové vedení lidských zdrojů a hraje důležitou roli v dalším růstu strategie podniku GE Turboprops. Barbora zahájila svou kariéru v GE Capital Czech Republic, aby podpořila podnikání v období po akvizici. V roce 2003 opustila společnost GE a zaujala postavení ve společnosti T-Mobile jako HR manager pro divizi technologie. V roce 2005 se Barbora stala ředitelka organizačního rozvoje ve skupině ČEZ. Znovu se připojila k GE k podpoře integrace společnosti GE Aviation Czech v roce 2008. Vystudovala Univerzitu Palackého v Olomouci. Její studium zahrnovalo stipendium na Lomonosovské státní univerzitě v Moskvě v Rusku. Od roku 2010 se věnuje afinitním iniciativám společnosti GE Health Ahead, GE Women’s Network a GE Volunteers. Pracuje jako předsedkyně Rady GE HR v České republice a rovněž pravidelně přednáší HR na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Radmila Pinkavová Jirkovská
ředitelka sekce řízení lidských zdrojů CET 21 spol. s.r.o.
Pracuje v médiích 18 let. Ve skupině NOVA vedla celou řadu úspěšných projektů. Podílela se na fúzích a organizačních změnách společností, např. na fúzi Galaxie Sport, agentury Mediafax nebo produkční společnosti Media Pro Pictures. Od roku 2010 je HR ředitelkou TV Nova s.r.o. Věří pevně v možnosti organizačního i osobního rozvoje, proto se stala koučkou. Koučink každodenně využívá i ve své práci.

Marek Premus
HR Director, Alza.cz
Marek studoval na UK. V Alze pracuje od května 2016. Z pozice HR specialisty se vypracoval během jediného roku na pozici ředitele HR. Zasadil se o zvýšení viditelnosti Alzy jako zaměstnavatele, maximálně využívá analytických schopností v práci s HR daty, klade důraz na vzdělávání a kontinuální rozvoj zaměstnanců. Úspěšně si vybudoval svůj pracovní tým, jeho energie a nadšení jsou přesně ty vlastnosti, které Alza hledá i u kandidátů.

Ondřej Rak
Ondřej Rak vystudoval psychologii (Empire State College) a kulturologii (FF UK). V HR pracuje od roku 2006.
K současné roli HR manažera pro logistickou firmu Yusen Logistics (Czech) s. r. o. doputoval od rozmanitých pozic v HR konzultantských společnostech, manažera pro rozvoj a vzdělávání v plzeňské Doosan Škoda Power, ředitele HR ve Facility divizi společnosti OKIN Group a HR manažera společnosti Menlo (nyní XPO) při náběhu „vratkového“ centra pro Amazon v ČR.
Jeho hlavními tématy v oblasti HR jsou firemní kultura, rozvoj zaměstnanců a v současné době také nábor zaměstnanců. Občasně vede kurz Personnel Psychology na University of New York in Prague.

Jana Riebová
Vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou. Diplom má v oboru kovy a speciální anorganické materiály, ale celou svoji profesní praxi až doposud věnovala práci s lidmi – nejprve při přípravě vzdělávacích programů v Institutu moderního řízení, pak při pořádání kongresů pro Univerzitu Karlovu a od roku 1993 se z ní stala personalistka a nastoupila jako vedoucí vzdělávání v čokoládovnách.
V tomto společném podniku firem Nestlé a Danone strávila 8 let, naposledy jako personální ředitelka. Poté krátce pracovala v telekomunikačním sektoru (senior manažer pro rozvoj a vzdělávání v Českém Mobilu) a od konce roku 2002 pracovala v bankovnictví. Stala se personální ředitelkou v HVB Bank a po fúzi s Živnostenskou bankou v roce 2007 ředitelkou lidských zdrojů ve vzniklé UniCredit Bank Czech Republic.
Od roku 2013 pracuje ve společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s. r. o. na pozici HR Senior Manager. Působila jako viceprezidentka People Management Fora (dříve Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů) pro strategii partnerství s managementem.

Jana Skalková
Vystudovala sociologii, sociální politiku a personální řízení na FSS Masarykovy univerzity v Brně. Absolvovala řadu tréninků, výcviků a mezinárodních stáží v oblasti HR, komunikace, interkulturního managementu. Pracovala jako lektorka a koordinátorka kurzů v neziskovém sektoru (např. Partners for Democratic Change, Člověk v tísni). Jako lektorka v oblasti komunikace, vyjednávání a interkulturního managementu působila např. ve společnosti Solutions HR Specialists. Od roku 2007 působila v ČSOB, nejprve jako Senior specialistka v útvaru Řízení znalostí, od roku 2008 jako manažerka tohoto útvaru. Pracovala ve společnosti Vodafone, v současné době pracuje na pozici HR project manager ve společnosti Byznys pro společnost.

Šárka Češková Snížková
Vystudovala Univerzitu Karlovu, obor francouzský jazyk a literatura. Je absolventkou Prague International Business School, kde získala titul MBA. V personalistice pracuje přes patnáct let, nejprve jako vedoucí personálního oddělení Magistrátu hl. m. Prahy, poté jako personální náměstkyně VZP ČR a nyní jako HR director zdravotnického holdingu EUC a.s. V letech 2005–2012 byla členkou představenstva People Management Fora, kde měla na starosti veřejnou správu. Zároveň působila v představenstvu Svazu bank a pojišťoven, a to v letech 2007–2013.
Publikuje v odborném tisku a přednáší na odborných seminářích a vysokých školách

Petra Sochorová
Counsel, Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners
Petra Sochorová je advokátkou advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS. Specializuje se zejména na oblasti pracovního práva, ochranu osobních údajů v pracovněprávních vztazích a interní investigace, na přípravu manažerských a pracovních smluv, odměňování, skončení pracovních poměrů, rovné příležitosti, diskriminaci, pracovní podmínky zaměstnanců a také na pracovněprávní aspekty fúzí, akvizic a restrukturalizací, vyjednávání s klíčovými manažery a odborovými organizacemi, interní vyšetřování a zastupování klientů před správními orgány. Je členkou České advokátní komory, European Employment Lawyers Association, Czech Employment Lawyers Association a také Kolegia expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů. Je doporučována jako přední odborník na pracovní právo mezinárodními organizacemi Chambers Europe Guide, Who’s Who Legal a Best Lawyers.

Kateřina Šamanová
Kouč / Mentor / Kariérový poradce
Zaměřuji se na výsledkově orientovaný koučink, založený na učení Marilyn Atkinson a Johna Whitmora.
V roce 2011 jsem absolvovala Erickson College.
Celou svoji pracovní kariéru jsem strávila v oblasti Human Resources.
První část své kariéry (12 let) jsem pracovala na manažerských pozicích v oblasti HR (Inorga, Ernst & Young, Accenture, Česká spořitelna/Erste Bank).
Druhou část své kariéry (9 let) jsem pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace HR a Řízení změny (tzv. Change Management), interní komunikace, firemní kultura a organizační design.
Během této doby jsem získala hluboké zkušenosti s velkými restrukturalizačními projekty v České republice i v zahraničí (PricewaterhouseCoopers Consulting, IBM, Bedford Management Consultants)
V současné době (7 let) se věnuji především Talent Managementu – kariérové poradenství, koučink (individuální/týmový), mentoring a Řízení změny.
Mezi mé klienty patří jak velké tradiční korporace (např. Samsung, Doosan Škoda Power, GE Power, Automotive Lighting, Valeo R&D, UnicreditBank, Moneta), public sektor (např. Český rozhlas, Česká pošta), tak i společnosti rychle rostoucí (např. Wunderman, MSD IT, Elanor) a start up (např. Socialbakers).
Věřím, a z vlastní zkušenosti vím, že prostřednictvím koučinku lze poměrně snadno a rychle zvýšit pracovní výkonnost manažerů i jejich spolupracovníků.
Řídím se heslem: „Kam jde pozornost, tam jde energie a tam je změna.“

Josef Šindelka
Senior Leader, Global People Team, Red Hat Czech s.r.o.
Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů získával postupně od roku 1996 na různých pozicích počínaje rolí HR generalisty v Adamovských strojírnách a.s. přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera.
Od roku 2007 pracuje ve společnosti Red Hat, kde prošel řadou seniorních HR pozic počínaje Senior HR Manažerem pro CEE region přes Globálního HR Byznys Partnera pro vrcholové vedení Engineeringu, HR ředitele pro EMEA region až po stávající roli Globálního HR Leadera zodpovědného za vývoj globálních HR programů dle zákaznických potřeb a jejich následnou úspěšnou implementaci do všech regionů. Má zkušenosti s řízením lokálních i globálních virtuálních týmů různých velikostí i rozdílných kultur.
Během více než dvacetileté praxe v HR v technologických a výrobních firmách se podílel na vytváření dlouhodobých HR strategií jak na regionální, tak i globální úrovni. Klíčové oblasti, kterými se zabývá do hloubky, jsou nastavení Integrovaného Talent managementu, Kompetenční modely, Organizační design, Změnový leadership, Zapojení HR při vytváření byznysových strategií společností, Integrace a slaďování regionálních a globálních přístupů mezi korporátními a regionálními týmy v rámci HR i byznysu. Působí i jako kouč, mentor a cross-culture mediator.
Jeho životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života.

Hana Velíšková
HR Director, Mondi ČR
Hana Velíšková má více než dvacetileté zkušenosti s personalistikou v poradenských, bankovních
a pojišťovacích firmách. V současnosti pracuje jako HR Director, Mondi ČR. V minulosti působila jako HR ředitelka společností KPMG, Allianz pojišťovna, Raiffeisenbank a Renomia a jako Senior HR manažerka GE Money Bank. Přednáší na programu HR Stratég v rámci People Management Forum Institutu, má koučovací certifikaci, dříve byla odbornou garantkou vzdělávacího programu pro HR profesionály na CMC Čelákovice, lektorkou MBA programu na Brno Business School a garantkou internetové HR kavárny. Napsala řadu odborných článků a dvě publikace o diverzitě.

Iveta Volfová
Absolventka VŠE Praha, obor informační a znalostní inženýrství a finance. Poté se jako konzultantka společnosti Deloitte & Touche zaměřovala na propojení oblasti financí a informačních systémů a účastnila se projektu USAID pro Ministerstvo privatizace. Od roku 1996 stála u založení T-Mobile Czech Republic (původně RadioMobil), kde pracovala na pozici manažerky a následně ředitelky lidských zdrojů. V posledním roce pracovala na projektu v T-Mobile U.K. v Londýně. Od roku 2006 pracovala pro finanční skupinu PPF, kde řídila projekt HR Re-engineeringu v Home Credit and Finance Bank v Rusku a následně nastoupila jako Ředitelka lidských zdrojů do společnosti PPF a.s. Po téměř dvou letech na pozici HR ředitelky Alza.cz je aktuálně Head of HR ve skupině B. Braun CZ/SK.
Od roku 2010 pracuje také jako poradce a lektor se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, rozvoje managementu, projektového a procesního řízení. Je certifikovaný Specialista řízení lidských zdrojů a certifikovaný Lektor dalšího vzdělávání, od r. 2012 je certifikovaný trenér Situačního vedení společnosti Integrity Consulting. Externí spolupracovník People Management Fora.
Hovoří česky, anglicky a rusky.

Ivana Watsonová
Ivana Watsonová je držitelkou Master´s Degree v Strategic Human Resource Management na Univerzitě Sheffield Hallam, UK. Dále absolvovala řadu kurzů v oblasti řízení a podnikání, a to v MCE Brusel, Ashridge Institute a IMD Lausanne. Má dvacetileté zkušenosti s řízením lidských zdrojů v mezinárodních společnostech, a to včetně regionálních rolí v Evropě a Africe. Pracovala ve společnostech Tetra Pak, Toyota, Rockwell Automation, Abbott Laboratories. Jako Human Resource Director/Cluster Leader pracovala ve Švýcarsku a v Portugalsku (zodpovědnost za jihozápadní Evropu). Ve společnosti Hewitt Associates (nyní Aon Hewitt) vedla poradenskou sekci a působila jako konzultant pro vrcholová vedení společností až do počtu 12 000 zaměstnanců.
V oblasti HR Ivana prošla všemi disciplínami od start-ups přes organizační rozvoj, restrukturalizace, řízení změn až po zavírání továren na Slovensku a v Itálii. Je certifikovaná v psychometrických testech Predictive Index, Thomas International a Prism. Je zkušený facilitátor na mezinárodní úrovni (země Evropy a Afriky). Ivana je též akreditovaný mediátor (řešení sporů).
V současné době působí jako konzultantka, facilitátorka a lektorka na MBA Executive Leadership Liverpool John Moores University, UK.

Radim Zabadal
Radim je obchodní posila týmu Talterra. Do týmu se dostal přes konzultace a zajištění desítek vzdělávacích kurzů pro firmy i veřejný sektor a oblastem L&D a HR se věnuje prakticky nonstop od studia Andragogiky a personálního řízení na Filosofické fakultě UK. Jeho doménou je široký profesní rozhled, proto usiluje nejen o porozumění potřebám klientů, ale i doporučení toho nejvhodnějšího řešení pro ně.
Volný čas rád tráví v přírodě, ať již lezením po skalách, v sedle kola, na lyžích, nebo rozjímáním na vrcholcích hor.