skip to main content
  • Členství
  • Akce
  • Institut
  • Partnerství
  • Služby
    • Informace
    • Časopis
    • Studovna
    • Webináře
  • O nás
    • Informace
    • Press
    • Kariéra
    • Fotografie
  • Aktuality
  • Kontakt

Registrace

Zapomenuté heslo

Články

Úvod Produkty a služby Studovna Články

Studovna

  • Informace
  • Prezentace, audio a video
  • Články
  • Archiv časopisu
  • Informace z EAPM

Proticovidová opatření nejvíce zasáhla zaměstnance s nízkou kvalifikací, otevřela ale dveře flexibilnějším formám práce

Proticovidová opatření nejvíce zasáhla zaměstnance s nízkou kvalifikací, otevřela ale dveře flexibilnějším formám práce  Praha, 30. března 2021 – Proticovidová opatření ovlivnila celou řadu oborů a profesí, nejvíce však zasáhla nekvalifikované pracovníky, ženy a mladší generaci, tedy lidi obecně na trhu práce nejzranitelnější. Došlo k výraznému snížení pracovní migrace a rozvoji nových digitálních dovedností, které umožnily změnit zažité pracovní návyky a do […]

Více

Průzkum Edenredu: s dovolenou navíc buď k moři, nebo volno do zásoby pro mimořádné chvíle, říkají Češi 

Průzkum Edenredu: s dovolenou navíc buď k moři, nebo volno do zásoby pro mimořádné chvíle, říkají Češi  S týdnem dovolené navíc nejraději k moři. Anebo si dny nového volna nechat na případné nemoci, ošetřování či jiné mimořádné příležitosti. Tak uvažují Češi v souvislosti s právě projednávaným zákonem, který má zvýšit státem garantovanou dovolenou na pět týdnů. Průzkum Edenredu se uskutečnil v březnu a zúčastnilo […]

Více

Polovině Čechů se z domova pracuje špatně, nejvíce je trápí komunikace s kolegy a špatné připojení do firemní sítě.

Polovině Čechů se z domova pracuje špatně, nejvíce je trápí komunikace s kolegy a špatné připojení do firemní sítě. BRNO, 25. března 2021 – Práce z domova se stala realitou pro třetinu zaměstnanců. Na home officu jednoznačně dominují zaměstnanci z Prahy a Brna, kde tak pracuje až polovina zaměstnanců. Více než polovině zaměstnanců se z domova pracuje špatně, či dokonce velmi špatně: trápí je […]

Více

Kdy sundat roušku a jak testovat ve firmách. Průvodce právním bludištěm nařízení.

Testování na covid-19 ve firmách jede na plné obrátky. K velkým firmám a státním úřadům nad 50 zaměstnanců se nově musí přidat i malé firmy s deseti a více zaměstnanci. Co lidé musí v práci podstoupit a co naopak mohou odmítnout v souvislosti s testováním, vysvětlují advokáti Tomáš Procházka z kanceláře Eversheds Sutherland a Klára Valentová z kanceláře Vilímková Dudák & Partners. Testovat se bude každý týden […]

Více

Genderová nerovnost a diskriminace jsou ztrátou pro nás všechny: jednotlivce, společnosti i společnost jako celek.

8.3. Evropská asociace personálního managementu (EAPM) jehož je PMF členem, pořádala akci v rámci oslavy mezinárodního dne žen o rovnosti žen a mužů a rovnosti v jejich odměňování s názvem: Prostě to udělejte! Jak Island zaujal vedoucí pozici v rovnosti žen a mužů – záznam je k dispozici zde: Just do it! How Iceland took a leading position on gender equality Již deset let je […]

Více

Kdo odmítne test, dostane výpověď? Podle jednoho z výkladů ano.

Testovat ve firmách se musí, ale zaměstnavatelé se bojí, že narazí v týmu na „odmítače“, kterého nedokážou přemluvit. Jaké kroky může vedení firmy proti pracovníkům, kteří se netestují, podniknout? Už od poloviny týdne musely větší firmy začít s pravidelným testováním svých zaměstnanců, kteří docházejí do firem. V pátek se k nim připojily i ty menší, s 50 a více zaměstnanci. Co ale […]

Více

Právníci: Zaměstnanec odmítající test nesmí na pracoviště, riskuje výpověď

Pokud se zaměstnanec odmítne otestovat na covid-19, nesmí mu podle právníků zaměstnavatel umožnit vstup na pracoviště. Může to vést k jeho výpovědi, míní právníci. Testování zaměstnanců je od středy povinné pro firmy s více než 250 zaměstnanci. „Zaměstnanci jsou podle mimořádného opatření ministerstva zdravotnictví ze dne 1. března 2021 povinni na výzvu zaměstnavatele testování podstoupit. Z toho plyne, že […]

Více

Jak se změnilo vnímání práce z domova v průběhu pandemie koronaviru.

Nutnost snižovat na pracovištích riziko šíření aktuální koronavirové infekce a dalších chorob se promítla do stylu fungování mnoha firem. Spousta z nich poslala své zaměstnance pracovat z domova. Hodně z nich se ale po kancelářích začalo stýskat. Možnost pracovat z domova patřilo před první vlnou koronavirové pandemie k nevyplněným přáním mnoha v kancelářích pracujících lidí. S nástupem karantény se svého „snu” mnozí z nich tak konečně […]

Více

Stravenkový paušál 2021: Odpadne administrativa a poukázky se změní v peníze.

V rámci daňového balíčku pro rok 2021 byl schválen takzvaný stravenkový paušál. Příspěvek na stravování budou moci využít i ti zaměstnanci, kteří na něj dosud nedosáhli. Zaměstnavatelé a podnikatelé, kteří se na něj rozhodnou přejít, budou mít mnohem méně administrativy. O konec stravenek se rozhodně nejedná. Jde pouze o další možnost. Firmy u dosavadního systému zvýhodněného stravování mohou zůstat a nemusí […]

Více
3. stránka z celkem 249«12345...102030...»Poslední »

Rozšiřte řady naší komunity a poznávejte ty nejmodernější trendy v současném HR

PMF pro vás připravilo několik typů členství, které respektují rozdílné podmínky v českých organizacích – z hlediska předmětu jejich podnikání, počtu zaměstnanců, výše ročního obratu, ale i pracovního klimatu a zejména přístupu k řízení lidských zdrojů

Více informací

„Personalisté jsou lidé napříč firmou. Jejich empatie, energie a kreativita by měly napomáhat úspěchu celé firmy. Rozvoj jejich potenciálu je důležitý, a proto moudří investují do jejich vzdělávání, stejně jako my.“

Zdeněk Š., zástupce zaměstnavatele studentů PMF Institutu

„Exchange meeting v GE Money Bank osobně hodnotím jako velmi přínosný. Všechny prezentace byly inspirativní a na vysoké úrovni. Formát Exchange meetingu mohu kolegům v oboru určitě doporučit.“

Šárka Brennerová, HR manažerka, BILLA, spol. s.r.o

„Na Exchange meetingu v GE Money Bank jsem ocenila velmi prakticky a zajímavě pojatou prezentaci. Uvítala jsem rovněž diskusi a sdílení informací pro mou vlastní praxi. Setkání bylo profesionálně připravené.“

Martina Smýkalová, HR Partner, CET 21 spol. s.r.o.

„Setkání personalistů a manažerů v Žižkovské věži jsem se účastnila poprvé a odcházela jsem z něj nadšená. Přátelská uvolněná atmosféra, nápadité bingo podněcující seznamování účastníků akce a exotické prostředí Žižkovské věže vytvořilo úžasnou kombinaci. Tuto a podobné obchodně – společenské akce PMF vřele doporučuji.“

Ivana Thomson, Key Account Manager, Benefit Management s.r.o.

Obraťte se na nás

Jsme vám k dispozici kdykoliv potřebujete.

+420 723 465 025

Po – Pá 9-16

info@pmf-hr.com

Po – Pá 9-16

HRForum s.r.o.
Vítkova 244/8, Praha 8 – Karlín 186 00
IČ: 26752921, DIČ: CZ26752921

Web

  • Úvod
  • Služby a produkty
  • O nás
  • Aktuality
  • Kontakt

PMF

  • Kalendář akcí
  • Informace
  • Minulé akce

Institut

  • Informace
  • Programy
  • Nejčastější dotazy

HRForum

  • O časopise
  • Témata a čísla
  • Inzerce
  • Předplatné

Studovna

  • Informace
  • Prezentace, audio a video
  • Články
  • Archiv časopisu
  • Informace z EAPM
facebook

Copyright © 2018 HR FORUM s.r.o., Všechna práva vyhrazena. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Online krásu dodalo