Studovna
Kdo může za poškození pověsti firmy?
Podle nové studie Safeguarding Reputation™ od globální PR agentury Weber Shandwick a společnosti KRC Research, viní téměř 60 procent manažerů všech zemí světa generálního ředitele za to, že v krizi nedokázali zabránit ztrátě dobrého jména společnosti. Výsledky průzkumu se nijak zvlášť nelišily podle jednotlivých regionů. Přinášíme základní poznatky této studie, jak je uvádí tisková zpráva společnosti Weber Shandwick […]
Další aktuality
České matky vypadávají z trhu práce mnohem více, než je běžné v ostatních zemích Evropy
Mateřství vyřazuje české ženy z pracovního trhu mnohem víc, než je tomu v zemích Evropské unie běžné. Češek ve věku 30 až 34 let, tedy v době, kdy zakládají rodiny, pracuje jen zhruba 60 procent. Ukazuje to analýza nazvaná Ruce a mozky českých žen stále nevyužity. Autory jsou ekonomové z institutu IDEA, CERGE-EI. Šedesátiprocentní míra zaměstnanosti českých žen pokulhává za […]
Změny v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Vážení zaměstnavatelé, protože na počátku tohoto roku dochází k několika změnám v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (dále jen „pojistné“), dovolujeme si Vás o nich touto formou informovat, přičemž podrobnější informace jsou dostupné na webových stránkách ČSSZ. První změna dopadá na zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zaměstnance vykonávající činnost tzv. zdravotnického záchranáře nebo člena jednotky hasičského […]
Každý 7. dospělý tahá za kratší konec
každý 7. dospělý v ČR tahá v souboji s alkoholem za kratší konec. Můžeme ho potkat i v práci. Ukažte svoje umění změny a začněte s efektivní osvětou a prevencí. Dnes spouštíme registraci do 11. ročníku zdravotně osvětové kampaně Suchej únor. Suchej únor je měsíční osobní nebo týmová výzva bez kapky alkoholu. Díky letošnímu leitmotivu „Nepít je umění” navíc s kreativní motivací pro každého – vyzkoušet si něco nového, poznat sebe […]