Studovna
Kreativní myšlení = základ firemního úspěchu?
Pravidlo firemního úspěchu je často velice jednoduché – odlišit se od ostatních znamená přilákat pozornost. Pozornost přináší zákazníky, kteří přinášejí peníze. Klíčem k „odlišení“ jsou originální nápady kreativních lidí. Na první pohled by se tedy mohlo zdát, že kreativita je nezbytným klíčem firemního úspěchu. Platí to pro všechny firmy bez rozdílu? Je kreativita žádoucí u všech zaměstnanců? […]
Další aktuality
České matky vypadávají z trhu práce mnohem více, než je běžné v ostatních zemích Evropy
Mateřství vyřazuje české ženy z pracovního trhu mnohem víc, než je tomu v zemích Evropské unie běžné. Češek ve věku 30 až 34 let, tedy v době, kdy zakládají rodiny, pracuje jen zhruba 60 procent. Ukazuje to analýza nazvaná Ruce a mozky českých žen stále nevyužity. Autory jsou ekonomové z institutu IDEA, CERGE-EI. Šedesátiprocentní míra zaměstnanosti českých žen pokulhává za […]
Změny v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Vážení zaměstnavatelé, protože na počátku tohoto roku dochází k několika změnám v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (dále jen „pojistné“), dovolujeme si Vás o nich touto formou informovat, přičemž podrobnější informace jsou dostupné na webových stránkách ČSSZ. První změna dopadá na zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zaměstnance vykonávající činnost tzv. zdravotnického záchranáře nebo člena jednotky hasičského […]
Každý 7. dospělý tahá za kratší konec
každý 7. dospělý v ČR tahá v souboji s alkoholem za kratší konec. Můžeme ho potkat i v práci. Ukažte svoje umění změny a začněte s efektivní osvětou a prevencí. Dnes spouštíme registraci do 11. ročníku zdravotně osvětové kampaně Suchej únor. Suchej únor je měsíční osobní nebo týmová výzva bez kapky alkoholu. Díky letošnímu leitmotivu „Nepít je umění” navíc s kreativní motivací pro každého – vyzkoušet si něco nového, poznat sebe […]