Studovna
Recenze
– „Intuitivní marketing“ – marketing pro malé a střední podniky, nakladatelství: Management Press, autor: Miloš Toman, 140 str., doporučená cena 230 Kč – Slovník controllingu (česko-anglický a anglicko-český průvodce základními pojmy controllingu), nakladatelství: Management Press, autorsky připravila International Group of Controlling, překlad Daniel Báča, Tomáš Slovák a Eva Kalinová, 396 str., doporučená cena 490 Kč „Intuitivní marketing“ marketing pro malé […]
Další aktuality
Změny v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Vážení zaměstnavatelé, protože na počátku tohoto roku dochází k několika změnám v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (dále jen „pojistné“), dovolujeme si Vás o nich touto formou informovat, přičemž podrobnější informace jsou dostupné na webových stránkách ČSSZ. První změna dopadá na zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zaměstnance vykonávající činnost tzv. zdravotnického záchranáře nebo člena jednotky hasičského […]
Každý 7. dospělý tahá za kratší konec
každý 7. dospělý v ČR tahá v souboji s alkoholem za kratší konec. Můžeme ho potkat i v práci. Ukažte svoje umění změny a začněte s efektivní osvětou a prevencí. Dnes spouštíme registraci do 11. ročníku zdravotně osvětové kampaně Suchej únor. Suchej únor je měsíční osobní nebo týmová výzva bez kapky alkoholu. Díky letošnímu leitmotivu „Nepít je umění” navíc s kreativní motivací pro každého – vyzkoušet si něco nového, poznat sebe […]
Z deseti židlí zbude pět. Firmy zmenšují své kanceláře
Třicet až padesát procent. O tolik dnes firmy zvažují redukovat pronajatou plochu svých kanceláří. Chodí jim do nich totiž méně zaměstnanců než dříve. Ekonomická nejistota a úroková turbulence přinesly na kancelářský trh útlum. K zákazníkům se letos dostane možná jen třetina průměrné plochy nových kanceláří. Útlum bude jen dočasný. Alespoň to říká Marie Baláčová, vedoucí oddělení datové analytiky […]