Aktuality

17. září se uskutečnil online Exchange Meeting se společností ČEZ na téma I bez papíru to jde!

17. září se uskutečnil online Exchange Meeting se společností ČEZ na téma I bez papíru to jde! Od papíru k automatizaci a robotizaci HR činností aneb Jste piloti nebo pasažéři digitalizace personálních činností?  Josef Lejček, ředitel útvaru personalistika, posdílel své zkušenosti z fungování v době koronavirové. Na téma Personální práce bez papírů aneb Jak se stát inspirací v technologické firmě? hovořila Jana Dudášová, […]

Dne 9. Září 2020

17. září se uskutečnil online Exchange Meeting se společností ČEZ na téma I bez papíru to jde! Od papíru k automatizaci a robotizaci HR činností aneb Jste piloti nebo pasažéři digitalizace personálních činností? 

Josef Lejček, ředitel útvaru personalistika, posdílel své zkušenosti z fungování v době koronavirové. Na téma Personální práce bez papírů aneb Jak se stát inspirací v technologické firmě? hovořila Jana Dudášová, vedoucí útvaru podpora řízení procesů BO, která nám představila oblasti, které jsou již plně podporovány automatizací-údržbu osobních a mzdových údajů zaměstnanců, elektronizaci ELDP a elektronizaci daňové problematiky zaměstnanců. S personální administrativou v době R.U.R. nás seznámila Soňa Měkýšová, manažerka útvaru personální služby SKČ, která nám představila ukázku práce robota Alberta s pracovněprávními dokumenty a sledování jejich návratnosti.

Petr Lucký, výkonný ředitel, DATACENTRUM systems & consulting, partner setkání, hovořil na téma HR Portál cesta k automatizaci personálních procesů v průmyslových podnicích. Představil nám krátký výčet možností a praktické ukázky automatizace personálních procesů v průmyslových podnicích.

Setkání podpořila i společnost Edenred CZ, která byla také partnerem akce.

 

Prezentaci společnosti Čez naleznete zde.

Záznam z online setkání si můžete poslechnout zde:

Další aktuality

Přehledně: Jak je to nejen s přesčasy v režimu home office?

Dne 28. října 2020

Pandemie koronaviru výrazně zvýšila počet lidí, kteří pracují z domova. V létě se část z nich přesunula do kanceláří, nyní se ale někteří vrací zpět k režimu home office. Na co mají pracovníci právo a jaké jsou jejich povinnosti? Může zaměstnavatel home office nařídit? Nemůže. Zákon stanovuje, že práce je vykonávána na pracovišti zaměstnavatele, popřípadě na jiném dohodnutém místě. „Režim […]

Zobrazit detail

22. října se uskutečnila online HR inspirace na téma Co od HR potřebuje liniový vedoucí?

Dne 22. října 2020

22. října se uskutečnila online HR inspirace na téma Co od HR potřebuje liniový vedoucí? Zástupci Asociace krizových manažerů (CAIM), Jan Dolejš, předseda CAIM, a interim manažeři, Tomáš Pastrňák a Dalibor Petrů, sdíleli s účastníky Inspirace online své zkušenosti z práce krizových a změnových manažerů. Na konkrétních příbězích firem, na jejichž restrukturalizaci a transformaci se podíleli, vysvětlili zásadní principy řešení krizových situací. […]

Zobrazit detail

Jak se dobře cítit při online studiu

Dne 16. října 2020

  Současná doba nás nutí rychle se přizpůsobovat změnám a zároveň nás do jisté míry vrací k nám samým. Zvažujeme, co má cenu a do čeho investovat, nejen peníze, ale i čas a úsilí. Studium cizího jazyka je pak odjakživa tím, do čeho se investovat vyplácí, ať už s cílem zajištění konkurenceschopnosti na trhu práce nebo jako nástroj seberozvoje. Jak ale […]

Zobrazit detail