Aktuality

Budete potřebovat odborníky na nábor nebo snižování počtu zaměstnanců?

Budete potřebovat odborníky na nábor nebo snižování počtu zaměstnanců?   Trh práce letos prodělal nejen zlom, ale přímo kotrmelec. V současné době tak trochu ustrnul a vyčkává před podzimním vývojem, který si jen málokdo dovolí odhadovat. Můžeme optimisticky věřit náznakům oživení ekonomiky nebo se chystat na vlnu propouštění a nárůst nezaměstnanosti? Veletrh práce Profesia days s odbornou sekcí HR […]

Dne 8. Srpen 2020

Budete potřebovat odborníky na nábor nebo snižování počtu zaměstnanců?

 

Trh práce letos prodělal nejen zlom, ale přímo kotrmelec. V současné době tak trochu ustrnul a vyčkává před podzimním vývojem, který si jen málokdo dovolí odhadovat. Můžeme optimisticky věřit náznakům oživení ekonomiky nebo se chystat na vlnu propouštění a nárůst nezaměstnanosti? Veletrh práce Profesia days s odbornou sekcí HR days vždy předznamenával trendy, které se na trhu práce projevily v následujícím období. Nenechte si proto ujít jubilejní desátý ročník těchto akcí – pracovní portál Profesia.cz je připravuje na 4. a 5. listopadu 2020.

Profesia days nejsou „jen“ prezentace na stánku

Veletrh práce Profesia days je největší akcí v České republice, na které se přímo setkává veřejnost se zástupci předních tuzemských i zahraničních firem. HR profesionálové mají možnost konfrontovat své strategie s konkurencí i reakcemi potenciálních zájemců o práci. Akce každoročně přiláká tisíce návštěvníků, a to nejen těch, kteří aktuálně hledají zaměstnání, ale i lidí, kteří se aktivně zajímají o své možnosti na trhu práce.

Lákadlem je i bohatý doprovodný program, zaměřený nejen na pomoc v situacích, s nimiž se lidé na trhu práce setkávají, ale i na možnosti osobnostního a kariérního rozvoje. Tradiční součástí akce jsou zajímavé přednášky, testování jazykových a IT dovedností nebo předpokladů pro různé typy práce.

HR days ukáží, o čem se bude mluvit v HR oboru

Veletrh HR days je odborná část akce, kde se setkávají HR profesionálové. Získal pověst jedné z nejzajímavějších událostí roku, která nabízí možnost v koncentrované formě načerpat přehled o aktuálních HR trendech, potkat se se zajímavými osobnostmi z řad přednášejících a v neformální atmosféře prodiskutovat s kolegy z jiných firem konkrétní problémy, které v oblasti HR řeší. Letos se bude mluvit například o správném nastavení firemní kultury a interních procesů, o krizovém managementu a leadershipu v době útlumu, důsledcích pandemie na vedení lidí, efektivní motivaci lidí, nebo digitalizaci HR. Ústředním tématem budou scénáře možného vývoje trhu práce v České republice i konkrétní změny legislativy v pracovně-právní oblasti a jejich dopady.

Další aktuality

Změny v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Dne 30. ledna 2023

Vážení zaměstnavatelé, protože na počátku tohoto roku dochází k několika změnám v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (dále jen „pojistné“), dovolujeme si Vás o nich touto formou informovat, přičemž podrobnější informace jsou dostupné na webových stránkách ČSSZ. První změna dopadá na zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zaměstnance vykonávající činnost tzv. zdravotnického záchranáře nebo člena jednotky hasičského […]

Zobrazit detail

Každý 7. dospělý tahá za kratší konec

Dne 26. ledna 2023

každý 7. dospělý v ČR tahá v souboji s alkoholem za kratší konec. Můžeme ho potkat i v práci. Ukažte svoje umění změny a začněte s efektivní osvětou a prevencí. Dnes spouštíme registraci do 11. ročníku zdravotně osvětové kampaně Suchej únor. Suchej únor je měsíční osobní nebo týmová výzva bez kapky alkoholu. Díky letošnímu leitmotivu „Nepít je umění” navíc s kreativní motivací pro každého – vyzkoušet si něco nového, poznat sebe […]

Zobrazit detail

Z deseti židlí zbude pět. Firmy zmenšují své kanceláře

Dne 23. ledna 2023

Třicet až padesát procent. O tolik dnes firmy zvažují redukovat pronajatou plochu svých kanceláří. Chodí jim do nich totiž méně zaměstnanců než dříve. Ekonomická nejistota a úroková turbulence přinesly na kancelářský trh útlum. K zákazníkům se letos dostane možná jen třetina průměrné plochy nových kanceláří. Útlum bude jen dočasný. Alespoň to říká Marie Baláčová, vedoucí oddělení datové analytiky […]

Zobrazit detail