9.3.2020

Koronavirus - Praktická příručka pro zaměstnavatele

Kolega vracející se z konference v Číně nakonec přivezl jen whisky a čokoládu. Koronavirus ale do Česka přišel s turisty a lyžaři ze severní Itálie. Přinášíme zaměstnavatelům aktuální praktická doporučení a rady.

Preventivní opatření

V boji s nákazou koronaviru COVID-19, resp. SARS-CoV-2, nadále udělají nejlepší službu obecná preventivní doporučení, tedy zejména pravidelné mytí rukou, zakrývání úst při kašli, vyhodnocování pohybu zaměstnanců a nepodceňování příznaků. Shrnutí našich preventivních doporučení najdete ZDE.

Co dělat k ochraně zdraví zaměstnanců

Zaměstnavatel musí vyhodnotit rizika spojená s výkonem práce a přijmout opatření pro jejich odstranění nebo minimalizaci. To zahrnuje i riziko nákazy virem COVID-19 / SARS-CoV-2. Opatření je třeba přizpůsobit konkrétním podmínkám zaměstnavatele. Koronavirus se přenáší stejně jako chřipka. Preventivní opatření jsou tedy v obou případech velmi podobná. Přestože může mít onemocnění koronavirem komplikovaný průběh, u většiny nakažených probíhá onemocnění pouze s mírnými příznaky.Více informací najdete ZDE.

Další aktuality

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.