22.4.2021

Povídali jsem si na online inspiraci o Benefitech v online době.

21. dubna jsme si na online Inspiraci povídali o Benefitech v online době s Magdalenou Wavle a Tomášem Doležalem z Vodafonu, Martinem Hruškou z Generali Česká pojišťovna a Gabrielou Šimšovou z Coca Cola HBC Česko a Slovensko. Hlavním tématem tak byli benefity, které přežily online dobu a na jaké nové benefity se musíme připravit. Díky pandemii se např. z možnosti práce z domova, která byla významným benefitem, stal skoro standard a benefitem se tak stává možnost chodit do práce. Během diskuze se ukázala výhoda široké nabídky benefitů v Kafeterii, kdy zaměstnanci mohou flexibilně využít dostupné benefity místo těch, které nelze čerpat, protože jsou např. zavřená fitness centra. Zvyšuje se také zájem o zdravotní a psychickou pomoc, možnost vzdělávání, ale i vybavení domácích kanceláří. Zajímavá je také změna náhledu na školky zřizované zaměstnavatelem, kdy díky zvažované hybridní organizaci práce z domova i z kanceláře bude zapotřebí nějaký místně flexibilnější model hlídání dětí. Trendy benefity pro rok 2021 a rozdíly mezi stravenkovými kartami a paušálem pak ukázala společnost SODEXO. Obecně lze říci, že i nadále platí, že při plánování benefitů musíme vědět, které benefity naši zaměstnanci ocení, při jejich nabízení nezapomínat na vhodnou komunikační kampaň a benefity využívat nejen v interní komunikaci, ale jejich nabídka je důležitá i při oslovování kandidátů. A samozřejmě nezapomenout na financování.

Další aktuality

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.