Aktuality

Pro Českou spořitelnu pracují chatboti čím dál častěji, nově i v náboru

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být […]

Dne 3. Březen 2019

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot.

„Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny. Chatbota si můžete vyzkoušet u volných pozic, které Spořitelna aktivně promuje na sociálních sítích.

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. chatboty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti HR, ale i zákaznické péče, interní komunikace a interního vzdělávání.

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.

Aktuálně Česká spořitelna připravuje standardní nasazení chatbotů v týmu, který zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.

Zdroj: Česká spořitelna

Další aktuality

18. května proběhla naše každoroční největší akce – konference HR Know How, letos názvem HR a byznys nové doby.

Dne 29. května 2023

18. května proběhla naše každoroční největší akce – konference HR Know How, letos názvem HR a byznys nové doby. Bezmála 250 účastníků si v zajímavých prostorách Národní technické knihovny  vyslechlo inspirativní přednášky 16 vystupujících a měli možnost zúčastnit se i dvou workshopů. Letos naše účastníky pozdravil přes videozáznam i ministr MPSV Marian Jurečka  a v úvodu jim pak základní úpravu v novele zákoníku […]

Zobrazit detail

I roztomilé emoji může mít právní následky

Dne 24. května 2023

Možná se ptáte, zda mohou mít emotikony v právním kontextu nějaký význam. Emotikony jsou součástí naší komunikace a vyjadřují naši náladu a pocity. S nárůstem jejich používání se také zvyšuje počet případů, kdy se tyto malé výrazové obrázky stávají předmětem rozhodování soudů. V níže uvedeném případu emotikony sehrály klíčovou roli. V Německu se soudy zabývaly případem zaměstnance, který na sociální síti […]

Zobrazit detail