Aktuality
Pro Českou spořitelnu pracují chatboti čím dál častěji, nově i v náboru
Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být […]
Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot.
„Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny. Chatbota si můžete vyzkoušet u volných pozic, které Spořitelna aktivně promuje na sociálních sítích.
Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. chatboty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti HR, ale i zákaznické péče, interní komunikace a interního vzdělávání.
„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.
Aktuálně Česká spořitelna připravuje standardní nasazení chatbotů v týmu, který zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.
Zdroj: Česká spořitelna
Další aktuality
Legislativní forum o novinkách v pracovním právu
Jako už každoročně na podzim i letos se v listopadu konalo Legislativní forum, které společnost People Management Forum poprvé pořádala s nově založenou Asociací personalistů ČR. Po několikaletém čekání na novelu zákoníku práce se právě tato novela stala stěžejním bodem programu letošního Legislativního fora. Už poněkolikáté se účastníci Legislativního fora sešli v prostorách zasedacího sálu Ministerstva školství v Praze. Partnery Legislativního […]
AGE MANAGEMENT: ZVÝŠENÍ EFEKTIVITY PRÁCE I REPORT ESG
Věkovou diverzitu ovlivní stárnutí populace. Do roku 2050 znatelně ubyde mladších pracovníků, naopak stěžejní pracovní silou budou lidé nad 50 let. Tvrdou realitou je však jejich diskriminace. Už nyní je nízká nezaměstnanost a nedostatek volných lidí na pracovním trhu. Firmy se proto budou muset naučit pracovat se všemi věkovými skupinami, aby měly v budoucnu dostatek zaměstnanců. Pomoci […]
Desítka oborů na trhu práce, které nejvíce ovlivní příchod umělé inteligence
Administrativa, IT, výroba, ale i zdravotnictví nebo úklidové služby. To jsou obory, do nichž výrazně zasáhne nebo už zasahuje umělá inteligence. Zaměstnancům na některých pozicích zvládne práci významně usnadnit, po jiných může práci zcela převzít. Prakticky všechny firmy, které redakce iDNES.cz oslovila, čekají, že umělá inteligence nahradí administrativní činnosti, práci s daty a další rutinní činnosti. „Marketing a práce s textem, […]