Aktuality

Pro Českou spořitelnu pracují chatboti čím dál častěji, nově i v náboru

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být […]

Dne 3. Březen 2019

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot.

„Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny. Chatbota si můžete vyzkoušet u volných pozic, které Spořitelna aktivně promuje na sociálních sítích.

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. chatboty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti HR, ale i zákaznické péče, interní komunikace a interního vzdělávání.

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.

Aktuálně Česká spořitelna připravuje standardní nasazení chatbotů v týmu, který zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.

Zdroj: Česká spořitelna

Další aktuality

Čtvrtina českých firem kvůli pandemii propouští, pětina snižuje peníze

Dne 31. května 2020

Praha, 28. května 2020 – Zhruba čtvrtina českých firem již přistoupila v souvislosti s pandemií COVID-19 a omezujícími opatřeními k propouštění svých zaměstnanců. Pětina snížila svým zaměstnancům finanční bonusy a variabilní složky, desetina mzdový základ. K výrazným redukcím došlo v českých firmách i v oblasti nefinančních benefitů. Jen čtvrtina firem v období koronavirové krize nezavedla žádná omezující opatření. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu personálně poradenské společnosti Randstad. […]

Zobrazit detail

Past v koronavirové pomoci. Peníze pro zaměstnance brání jiné úlevě

Dne 28. května 2020

Pokud se zaměstnavatel rozhodne využít nově nabízenou možnost odložit odvody, bude muset vrátit případnou podporu z programu Antivirus. Nelze čerpat náhradu za výdaje, které teprve vzniknou, reaguje MPSV. Zaměstnavatelé, kteří se dostali do problémů kvůli mimořádným opatřením, si musí dobře spočítat, jestli se jim vyplatí odložení sociálních odvodů nebo pomoc v rámci programu Antivirus, kdy dostanou část […]

Zobrazit detail

26. května, online webinář na téma FLEXI kultura koncepčně a pořádně. HR tým jako driver pozitivních změn.

Dne 26. května 2020

26. května  se uskutečnil další online webinář, tentokrát na téma FLEXI kultura koncepčně a pořádně, HR tým jako driver pozitivních změn. Tématem nás provedly Markéta Kouklíková a Jana Špačková ze společnosti FLEXJOBS. Dozvěděli jsme se, jak se v budoucnosti změní dovednosti manažerů a zaměstnanců a HR procesy, jak do budoucna využít pro firmu práci odkudkoliv a co nám to přinese, jak promítnout […]

Zobrazit detail