Aktuality

Pro Českou spořitelnu pracují chatboti čím dál častěji, nově i v náboru

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být […]

Dne 3. Březen 2019

Česká spořitelna patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, neustále hledá desítky až stovky nových pracovníků. Do týmu náborářů nasadila novou posilu – speciálního chatbota. První, s kým uchazeči o práci v největší zdejší bance přijdou prostřednictvím online chatu do styku, tak může být robot.

„Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny. Chatbota si můžete vyzkoušet u volných pozic, které Spořitelna aktivně promuje na sociálních sítích.

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. chatboty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti HR, ale i zákaznické péče, interní komunikace a interního vzdělávání.

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.

Aktuálně Česká spořitelna připravuje standardní nasazení chatbotů v týmu, který zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.

Zdroj: Česká spořitelna

Další aktuality

Přinášíme vám rozhovor s Danielem Štroblem, který byl natočen v rámci naší konference HR Konw How 2022 pro HR News.

Dne 19. září 2022

https://www.hrtv.cz/videa/setkani-s-profesionaly-id-2114336/hr-know-how-2022-daniel-strobl-id-4204339

Zobrazit detail

Na práci z domu bude nárok. Musí být důvod

Dne 19. září 2022

Rodičům dětí mladších patnácti let, těhotným ženám či lidem dlouhodobě pečujícím o silně handicapovanou osobu se od příštího roku zřejmě otevře snazší cesta k práci z domova, tedy k tzv. home officu. Pokud o to písemně požádají, zaměstnavatel jim bude muset vyhovět. Jedinou výjimkou budou vážné provozní důvody nebo to, že tomu bude bránit povaha vykonávané práce. Například u prodavačů a prodavaček, dělníků a dělnic […]

Zobrazit detail

Přinášíme vám rozhovor s Danou Fajmonovou, který byl natočen v rámci naší konference HR Know How 2022 pro HR News

Dne 13. září 2022

https://www.hrtv.cz/videa/setkani-s-profesionaly-id-2114336/hr-know-how-2022-dana-fejmonova-id-4204331

Zobrazit detail