Ve čtvrtek 21. dubna proběhl slavnostní galavečer soutěže Recruitment Academy Awards. Ta posedmé ocenila společnosti s inovativním HR marketingem v 5 kategoriích a počtvrté vyhlásila vítěze individuální kategorie Recruiter roku.Soutěž pořádá vzdělávací společnost pro HR specialisty, Recruitment Academy, s cílem inspirovat a edukovat firmy o rostoucím významu HR marketingu. V letošním ročníku se o prestižní ocenění utkalo více než 70 společností, které dohromady přihlásily přes 100 projektů. Vyhlašování vítězů se konalo v divadle Jatka78 před rekordním počtem diváků. Těch se sešlo téměř 300. Večerem provázela moderátorka Soňa Porupková. Divákům představila jednotlivé kategorie a okomentovala 5 nejlepších projektů v každé kategorii vybraných porotou složenou z odborníků v HR, náboru a marketingu a bývalých vítězů soutěže.José Kadlec, CEO Recruitment Academy, ve své úvodní řeči mluvil o stále vyšší kvalitě HR marketingu v České republice a zmínil aktuální trendy patrné z přihlášených projektů. Jako první byla na řadě kategorie Pracovní inzerát roku. Na prvním místě se umístila společnost AVANTRO (Foxentry), která inzerát přenesla do pohádky o kouzelném start-upu. 2. místo obsadila Air Bank a 3. místo ConWare Solutions.Dalším vítězem se stala společnost Scuk.cz. V kategorii - Náborová kampaň roku - zabodovali s efektivní kampaní na nábor vývojářů. Na stupních vítězů je následovaly společnosti Deloitte a Siemens. V třetí kategorii Referral program roku zvolila porota jako vítěze společnost Foxconn Česká republika. Ta díky programu na doporučování zaměstnanců přijala v loňském roce 294 kandidátů a odměnila 112 zaměstnanců. Na 2. a 3. místě se umístili Heureka Group a Ataccama.Kategorie Kariérní stránky roku a Kariérní video roku byly tradičně rozděleny na malé a velké společnosti. Mezi malými společnostmi zabodoval se svými kariérními stránkami Logex. Na jejich webu si můžete zapnout rentgenové vidění a pohybem myši odhalovat zcela nový obsah. Druhou příčku obsadila Ataccama a třetí Scuk.cz. Vítězem mezi velkými společnostmi se stal Budějovický Budvar. Jejich stránky zaujaly zejména autenticitou a příběhy zaměstnanců. Byli následováni společnostmi ManGoWeb, která vytvořila stránky pro Subterra, a ocenění se dočkalo i Amrest Coffee.Po přestávce přišlo na řadu hlasování People's Choice. Diváci zhlédli 10 nejlepších videí vybraných porotou a prostřednictvím aplikace hlasovali pro jejich oblíbené. Cenu diváků získalo video od agentury Effectix.com, která si odnesla i cenu od poroty za 2. místo mezi malými společnostmi. Vítězem se stala agentura Kofein a 3. místo získala Heureka Group. Mezi velkými společnostmi se stal vítězem opět Budějovický Budvar. Díky tomu se stali první společností v historii, která během jednoho ročníku soutěže ovládla dvě kategorie. Druhé místo bylo uděleno společnosti ŠKODA AUTO a třetí místo společnosti Seznam.cz.Pomyslným vrcholem večera je vyhlášení jediné individuální kategorie Recruiter roku. Vítěze přišel představit jeden z porotců a CEO společnosti GoodCall, Milan Novák. Tím se stala IT recruiterka z Ostravy, Tamara Ksandrová. Porotu zaujala svojí invencí, progresivní prací s kandidáty i hiring manažery a zapojením do společensky prospěšných projektů.Ceny vítězům letošního ročníku věnovali generální partner soutěže Edenred CZ, hlavní partner Welcome to the Jungle, partneři Ivitera a OKsystem i samotná Recruitment Academy. Další aktuality můžete sledovat na sociálních sítích Recruitment Academy. Očekávané spuštění registrací do 8. ročníku je koncem letošního roku.Zdroj: Recruitment Academy
Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.