Aktuality

Recruitment Academy Awards 2022: Bodoval Scuk.cz nebo Budějovický Budvar

Ve čtvrtek 21. dubna proběhl slavnostní galavečer soutěže Recruitment Academy Awards. Ta posedmé ocenila společnosti s inovativním HR marketingem v 5 kategoriích a počtvrté vyhlásila vítěze individuální kategorie Recruiter roku. Soutěž pořádá vzdělávací společnost pro HR specialisty, Recruitment Academy, s cílem inspirovat a edukovat firmy o rostoucím významu HR marketingu. V letošním ročníku se o prestižní ocenění utkalo více než 70 společností, které dohromady […]

Dne 5. Květen 2022

Ve čtvrtek 21. dubna proběhl slavnostní galavečer soutěže Recruitment Academy Awards. Ta posedmé ocenila společnosti s inovativním HR marketingem v 5 kategoriích a počtvrté vyhlásila vítěze individuální kategorie Recruiter roku.

Soutěž pořádá vzdělávací společnost pro HR specialisty, Recruitment Academy, s cílem inspirovat a edukovat firmy o rostoucím významu HR marketingu. V letošním ročníku se o prestižní ocenění utkalo více než 70 společností, které dohromady přihlásily přes 100 projektů. Vyhlašování vítězů se konalo v divadle Jatka78 před rekordním počtem diváků. Těch se sešlo téměř 300. Večerem provázela moderátorka Soňa Porupková. Divákům představila jednotlivé kategorie a okomentovala 5 nejlepších projektů v každé kategorii vybraných porotou složenou z odborníků v HR, náboru a marketingu a bývalých vítězů soutěže.

José Kadlec, CEO Recruitment Academy, ve své úvodní řeči mluvil o stále vyšší kvalitě HR marketingu v České republice a zmínil aktuální trendy patrné z přihlášených projektů. Jako první byla na řadě kategorie Pracovní inzerát roku. Na prvním místě se umístila společnost AVANTRO (Foxentry), která inzerát přenesla do pohádky o kouzelném start-upu. 2. místo obsadila Air Bank a 3. místo ConWare Solutions.

Dalším vítězem se stala společnost Scuk.cz. V kategorii – Náborová kampaň roku – zabodovali s efektivní kampaní na nábor vývojářů. Na stupních vítězů je následovaly společnosti Deloitte a Siemens. V třetí kategorii Referral program roku zvolila porota jako vítěze společnost Foxconn Česká republika. Ta díky programu na doporučování zaměstnanců přijala v loňském roce 294 kandidátů a odměnila 112 zaměstnanců. Na 2. a 3. místě se umístili Heureka Group a Ataccama.

Kategorie Kariérní stránky roku a Kariérní video roku byly tradičně rozděleny na malé a velké společnosti. Mezi malými společnostmi zabodoval se svými kariérními stránkami Logex. Na jejich webu si můžete zapnout rentgenové vidění a pohybem myši odhalovat zcela nový obsah. Druhou příčku obsadila Ataccama a třetí Scuk.cz. Vítězem mezi velkými společnostmi se stal Budějovický Budvar. Jejich stránky zaujaly zejména autenticitou a příběhy zaměstnanců. Byli následováni společnostmi ManGoWeb, která vytvořila stránky pro Subterra, a ocenění se dočkalo i Amrest Coffee.

Po přestávce přišlo na řadu hlasování People’s Choice. Diváci zhlédli 10 nejlepších videí vybraných porotou a prostřednictvím aplikace hlasovali pro jejich oblíbené. Cenu diváků získalo video od agentury Effectix.com, která si odnesla i cenu od poroty za 2. místo mezi malými společnostmi. Vítězem se stala agentura Kofein a 3. místo získala Heureka Group. Mezi velkými společnostmi se stal vítězem opět Budějovický Budvar. Díky tomu se stali první společností v historii, která během jednoho ročníku soutěže ovládla dvě kategorie. Druhé místo bylo uděleno společnosti ŠKODA AUTO a třetí místo společnosti Seznam.cz.

Pomyslným vrcholem večera je vyhlášení jediné individuální kategorie Recruiter roku. Vítěze přišel představit jeden z porotců a CEO společnosti GoodCall, Milan Novák. Tím se stala IT recruiterka z Ostravy, Tamara Ksandrová. Porotu zaujala svojí invencí, progresivní prací s kandidáty i hiring manažery a zapojením do společensky prospěšných projektů.

Ceny vítězům letošního ročníku věnovali generální partner soutěže Edenred CZ, hlavní partner Welcome to the Jungle, partneři Ivitera a OKsystem i samotná Recruitment Academy. Další aktuality můžete sledovat na sociálních sítích Recruitment Academy. Očekávané spuštění registrací do 8. ročníku je koncem letošního roku.

 

Zdroj: Recruitment Academy

Další aktuality

České matky vypadávají z trhu práce mnohem více, než je běžné v ostatních zemích Evropy

Dne 3. února 2023

Mateřství vyřazuje české ženy z pracovního trhu mnohem víc, než je tomu v zemích Evropské unie běžné. Češek ve věku 30 až 34 let, tedy v době, kdy zakládají rodiny, pracuje jen zhruba 60 procent. Ukazuje to analýza nazvaná Ruce a mozky českých žen stále nevyužity. Autory jsou ekonomové z institutu IDEA, CERGE-EI. Šedesátiprocentní míra zaměstnanosti českých žen pokulhává za […]

Zobrazit detail

Změny v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Dne 30. ledna 2023

Vážení zaměstnavatelé, protože na počátku tohoto roku dochází k několika změnám v oblasti pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (dále jen „pojistné“), dovolujeme si Vás o nich touto formou informovat, přičemž podrobnější informace jsou dostupné na webových stránkách ČSSZ. První změna dopadá na zaměstnavatele, kteří zaměstnávají zaměstnance vykonávající činnost tzv. zdravotnického záchranáře nebo člena jednotky hasičského […]

Zobrazit detail

Každý 7. dospělý tahá za kratší konec

Dne 26. ledna 2023

každý 7. dospělý v ČR tahá v souboji s alkoholem za kratší konec. Můžeme ho potkat i v práci. Ukažte svoje umění změny a začněte s efektivní osvětou a prevencí. Dnes spouštíme registraci do 11. ročníku zdravotně osvětové kampaně Suchej únor. Suchej únor je měsíční osobní nebo týmová výzva bez kapky alkoholu. Díky letošnímu leitmotivu „Nepít je umění” navíc s kreativní motivací pro každého – vyzkoušet si něco nového, poznat sebe […]

Zobrazit detail