11.11.2019

Summit HREA Excellence Award udělil Cenu veřejnosti

Summit HREA Excellence Award udělil Cenu veřejnostiDo 19. ročníku soutěže o nejlepší personální projekt HREA Excellence Award 2018, kterou pořádá společnost People Management Forum, se letos přihlásilo 24 projektů, které soutěží o ocenění ve třech kategoriích: Velké společnosti, Střední a malé společnosti, Neziskové organizace a veřejná správa. Vítězové jednotlivých kategorií budou vyhlášeni na konferenci PMF Světová laboratoř lídrů: Nový svět práce, která se uskuteční 27.listopadu. Generálním partnerem soutěže je letos podruhé společnost Lidl Stravenky.Všechny přihlášené projekty HREA Excellence Award 2018 byly představeny 10. října odborné porotě, která vybrala vítěze jednotlivých kategoriií a udělila i Cenu prezidenta PMF. Aby se široká HR komunita mohla s projekty seznámit, uspořádala společnost People Management Forum 5. listopadu v Praze v prostorách společnosti Oksystem, která je partnerem HREA Excellence Award, summit, na němž se odborné veřejnosti odprezentovaly všechny přihlášené projekty. Zájem o projekty mezi HR profesionály byl velký, o čemž svědčila vysoká účast personalistů na tomto summitu (přes 120 účastníků).Stejně jako loni i letos se na summitu prokázalo, že HR manažery zajímá, jaká témata v personálních projektech řeší jejich kolegové v jiných společnostech, a také to, že HR manažeři chtějí na této unikátní akci aktivně sdílet a vyměňovat si zkušenosti během networkingu. Nejenže se tím inspirují, ale i proto, že tato každoroční přehlídka přihlášených projektů do soutěže HREA Excellence Award odráží trendy vývoje HR v praxi firem. Z hlediska tématického zaměření se letos soutěžní projekty zaměřily na digitalizaci procesů HR, na rozvoj a vzdělávání, nábor a onboarding.Cena prezidenta PMF

Během přehlídky HR projektů byla udělena Cena prezidenta PMF. Získal ji projekt společnosti Coca-Cola nazvaný Cola HBC Learning Labs. Vandě Ondráčkové, Talent Development Expertce z Coca Cola HBC cenu předala výkonná ředitelka a viceprezidentka PMF, Eva Hejlová, a Igor Šulík, Managing Leadership Partner společnosti Jenewein Group, která je partnerem Ceny HREA Excellence Award.Cena veřejnosti

Přehlídka projektů na letošním summitu HREA Excellence Award vyvrcholila hlasováním účastníků summitu o tom, kterému projektu bude udělena Cena veřejnosti. Cenu veřejnosti si odnesl projekt Komerční banky Preonboardingová aplikace D60, která se věnuje tomu, jak komunikovat s nováčkem před nástupem do firmy a zajisti mu všechny informace a procesy online, zajistii, aby se mohl kdykoliv s někým o všem, co ho zajímá, v bance poradit, a tak aby se podařilo nováčky opravdu dostat na palubu. Cenu veřejnosti předali Petru Zajíčkovi z Komerční banky, František Grunt, manažer marketingu společnosti Lidl stravenky, a Kateřina Kalendová, jednatelka společnosti Imag Lab, která je partnerem Ceny veřejnosti. (ak)kategorie: Velké společnostiProjekty podávané komerčními subjekty nad 500 zaměstnanců.

  • kategorie: Střední a malé společnostiProjekty podávané komerčními subjekty do 500 zaměstnanců.
  • kategorie: Neziskové organizace a veřejná správaProjekty podávané neziskovými organizacemi (úřady veřejnésprávy, příspěvkové organizace a nevládní neziskové organizace).

Dalšími partnery ceny soutěže HREA jsou společnosti Threshold Training Associates s.r.o., Česká cesta, s.r.o., OREA HOTELS s.r.o.

Další aktuality

Chcete dostávat aktuality přímo do e-mailu?

Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.