Koronavirová pandemie změnila fungování mnoha věcí a celosvětově zamíchala i kartami na poli zaměstnaneckých benefitů.
Zdraví se postupně stalo prioritou číslo jedna, a to jak pro zaměstnance, tak pro jejich zaměstnavatele. V České republice, stejně jako na globální úrovni, se poskytování zdravotních benefitů dostalo do popředí zájmu mnoha společností. Jednou z možností je zajištění telemedicínských služeb pro zaměstnance společnosti. Právě takovou službu nabízí společnost MEDDI hub a.s., která stojí za vývojem platformy MEDDI, která umožňuje snadnou, efektivní a bezpečnou komunikaci mezi lékaři a pacienty. O tom, jak aplikace pomáhá v korporátním prostředí jsme mluvili s majitelem a ředitelem společnosti MEDDI hub a.s., Jiřím Pecinou.Telemedicína je pro spoustu Čechů stále velkou neznámou. Co si pod vaším projektem můžeme vlastně představit a kdo stojí za hlavní myšlenkou celého řešení?MEDDI je unikátní digitální aplikace pro oblast telemedicíny, která zcela mění komunikaci a fungování vztahu mezi lékaři a pacienty. Umožňuje absolutně urychlit návštěvu lékařa a získání třeba e-receptu a to do 15 minut, navíc v zabezpečeném prostředí, díky čemuž je tak možné okamžitě konzultovat zdravotní stav zaměstnanců . Naším cílem je nabídnout oběma stranám nástroj, který jejich komunikaci zjednoduší a zefektivní.Jak to vlastně celé funguje? Co vše aplikace zvládne a jaké jsou její hlavní benefity?Aplikace přináší možnost konzultovat zdravotní stav na dálku prostřednictvím šifrovaného videohovoru, audiohovoru a chatu vše běžící na vlastním unikátním softwaru, který podporuje jak mobilní telefony a to již od roku výroby 2012 i stolní počítače. Pacienti také mohou zasílat zdravotní dokumentaci, získávat další odborné názory nebo zkonzultovat předepsaný lék. Skvělou výhodou je, že si v zabezpečeném prostředí můžete shromažďovat zmiňovanou zdravotní dokumentaci a mít tak vše přehledně na jednom místě. Lékařům naopak aplikace umožňuje sledování zdravotního stavu pacienta i mimo ordinaci a značně usnadní jeho péči, aniž by se musel obtěžovat s neustálým vyzváněním telefonu.Jak funguje aplikace ve firemním prostředí?Naše aplikace bývá velmi často upravena přímo do barev společnosti a to včetně unikátního názvu. Našimi klienty jsou totiž společnosti které vnímají důležitost propojení firemního a rodinného prostředí, kdy pokud propojíme wellbeing zaměstnanců a jeho rodiny, dojde i k většímu souznění s hodnotami společnosti a získáme tak zaměstnance za kterým stojí jeho rodina a v práci jej jednoznačně podporuje.Zavádění tohoto produktu probíhá ideálně za použití krátkého ale intenzivního osobního zaškolení, každého zaměstnance. Toto školení provádíme zcela zdarma, je pro nás totiž nesmírné důležité aby každý zaměstnanec věděl v situaci, kdy on nebo jeho rodina potřebují lékařskou pomoc, co má dělat a dělal to rychle a efektivně. Tam kde není možnost dělat školení osobní, nám velmi dobře funguje kombinace webinářů a jasných video návodů s kompletní instruktáží.Jaké benefity přináší telemedicína pro zaměstnavatele?Kromě již zmíněné péče, je to samozřejmě také možnost ušetřit čas zaměstnanců, který by trávili mimo práci. Jak jsem zmínil, cestování k lékaři a čekání na ošetření zabere čas a naše aplikace dává možnost tento čas ušetřit. Zaměstnancům tak šetříme čas a firmám peníze, které by je jinak tento čas stál. Pořízení telemedicínského řešení je také daňově uznatelným nákladem. Další výhodou telemedicíny je určitě také to, že lidé mají možnost konzultovat svůj stav s opravdovým odborníkem a netráví čas vyhledáváním diagnóz a léčby po nejrůznějších internetových fórech a poradnách.Jaká je odezva vašich klientů? Jsou s řešením spokojeni?Od našich klientů nám plyne velmi pozitivní zpětná vazba. Na základě jejich podnětů a celkového rychlého vývoje v telemedicíně a digitalizaci zdravotnictví, ale samozřejmě naši aplikaci neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkce. Naši klienti, mezi které patří například společnost Veolia nebo Pražská teplárenská oceňují hlavně to, že jejich zaměstnanci jsou s našimi lékaři propojeni během velmi krátkého času, v současné době je to průměrně 6 minut. Pozitivně vnímají také to, že naše služba funguje po celé České republice, ne pouze ve velkých městech.Zdroj: Oxygen Communications s.r.o.
Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.