Kontaktujte nás
VICEPREZIDENTKA PMF a VÝKONNÁ ŘEDITELKA HR FORA

ČLENSTVÍ CAMETIN, PARTNERSTVÍ, SPOLUPRÁCE

KLASICKÉ ČLENSTVÍ

PŘÍPRAVA AKCÍ, MARKETING, VZDĚLÁVACÍ INSTITUT

FAKTURACE, PŘEDPLATNÉ
ČASOPIS HR FORUM

SOUTĚŽ HREA, SOCIÁLNÍ SÍTĚ

HRForum s.r.o.
Vítkova 244/8, Praha 8 – Karlín 186 00
IČ: 26752921
DIČ: CZ26752921
info@pmf-hr.com
+420 723 465 025
Jsme k dispozici
Po – Pá 9-16

Josef Šindelka – prezident PMF
Red Hat, Senior Leader, Global People Team
Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů získával postupně od roku 1996 na různých pozicích počínaje rolí HR generalisty v Adamovských strojírnách a.s. přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera.
Od roku 2007 pracuje ve společnosti Red Hat, kde prošel řadou seniorních HR pozic počínaje Senior HR Manažerem pro CEE region přes Globálního HR Byznys Partnera pro vrcholové vedení Engineeringu, HR ředitele pro EMEA region až po stávající roli Globálního HR Leadera zodpovědného za vývoj globálních HR programů dle zákaznických potřeb a jejich následnou úspěšnou implementaci do všech regionů. Má zkušenosti s řízením lokálních i globálních virtuálních týmů různých velikostí i rozdílných kultur.
Během více než dvacetileté praxe v HR v technologických a výrobních firmách se podílel na vytváření dlouhodobých HR strategií jak na regionální, tak i globální úrovni. Klíčové oblasti, kterými se zabývá do hloubky, jsou nastavení Integrovaného Talent managementu, Kompetenční modely, Organizační design, Změnový leadership, Zapojení HR při vytváření byznysových strategií společností, Integrace a slaďování regionálních a globálních přístupů mezi korporátními a regionálními týmy v rámci HR i byznysu. Působí i jako kouč, mentor a cross-culture mediator.
Jeho životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života.

Eva Hejlová – viceprezidentka a výkonná ředitelka PMF
People Management Forum
Vystudovala VŠE. Od roku 1991 působila ve vedoucích funkcích personálního útvaru ve společnosti Eurotel Praha. V roce 2005 se stala výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje. O rok později, kdy se spojily společnosti Eurotel a Český Telecom v Telefónicu O2, přešla do funkce ředitelky pro HR projekty a procesy. V této pozici byla mimo jiné zodpovědná za vedení projektů v oblasti sjednocení kultur a HR systémů těchto společností. Za svou práci získala ocenění HR Manager roku 2007. Od roku 2008 pak pracovala ve společnosti Marks & Spencer Czech Republic jako HR ředitelka s odpovědností za Českou republiku, Slovensko, pobaltské státy a Polsko. Následně pracovala ve společnosti ANECT a.s. na pozici HR ředitelky, kde zodpovídala za strategické projekty v oblasti lidských zdrojů. Několik let vykonávala funkci náměstkyně pro personalistiku ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. V současné době působí jako výkonná ředitelka PMF.

Jaroslava Rezlerová – viceprezidentka PMF
ManpowerGroup Česká republika a Slovenská republika, generální ředitelka
jaroslava.rezlerova@manpowergroup.cz
Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower ČR a od 2007 je zodpovědná i za slovenskou organizaci. V roce 2012 se stává generální ředitelkou ManpowerGroup Česká republika se zodpovědností za Manpower, Experis, Right Management a ManpowerGroup Solutions. Pod jejím vedením se obrat společnosti zvýšil ze 75 mil. na 4 mld. Kč. V současné době poskytuje ManpowerGroup v České republice a na Slovensku, díky své síti 35-ti poboček v České republice a 5-ti poboček na Slovensku, služby 2.000 firmám, kterým vyhledá 36.000 nových spolupracovníků za rok.
Je zakládající členkou a od roku 2010 prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury. Asociace se významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě a snaží se vytvářet podmínky pro úspěšný rozvoj stabilního trhu pracovních sil. Je členkou představenstva People Management Fora a od roku 2018 je členkou představenstva Americké obchodní komory v České republice.

Pavel Beneš – člen představenstva
Teleflex Incorporated, Country Human Resources Director
Pavel Beneš vystudoval ekonomickou fakultu, po jejím absolvování působil více než 13 let ve společnosti Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA). Během této doby byl zodpovědný za kompletní portfolio činností v rámci personálního oddělení zahrnujících nábor, vzdělávání, odměňování, vztahy se zaměstnanci, interní komunikaci a další související činnosti. Do jeho odpovědností patřilo i oddělení External Affairs zabývající se externími vztahy/komunikací, právní oddělení a tým zabývající se vytvářením podnikové strategie. V letech 2011-2013 strávil 3 roky v Bruselu v centrále Toyoty na pozici HR manager. Jeho hlavní náplní byla podpora jednotlivých poboček/hubů v rámci celé Evropy v oblasti HR.
Po několika letech strávených v automobilovém průmyslu změnil oblast působení a stal se součástí jedné z nejvýznamnějších společností v oblasti potravinářského průmyslu – společnosti Mars Wrigley. Zde zastával pozici personálního ředitele.
V současné době je jako Country Human Resources Director pro Českou republiku ve společnosti Teleflex Incorporated, vyrábějící lékařskou techniku, zodpovědný za výrobní závody v České republice, vývojové centrum a prodejní organizaci působící v České a Slovenské republice.

Richard Dobeš – člen představenstva
Rozvoj členské základny Krauthammer International, Managing Partner Krauthammer Czech Republic
Je absolventem VŠE Praha a Leadership Academy Kobe Japonsko. Během své manažerské praxe pracoval na různých manažerských pozicích, včetně pozice CEO švýcarské společnosti s aktivitami ve 14 zemích Evropy, Ameriky a Asie. Byl zodpovědný za rozvoj podnikání společnosti Krauthammer v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. 2 roky vedl pobočku Krauthammer v Belgii. V současné době pracuje ve společnosti Krauthammer jako Managing Partner pro ČR.
Více než 15 let pracuje jako konzultant, kouč a trenér, a to především v oblastech managementu, strategického myšlení, prodeje a leadershipu. Vedl rozvojové projekty pro více než 100 společností ve 20 zemích.
Je certifikovaným koučem a držitelem certifikátů MBTI Practicioner I. a II. stupně, Core Quadrants Method a DISC Personality Type and Motivators. Je spoluautorem dvou knih a autorem více než stovky odborných článků. V současné době je členem představenstva People Management Forum a HR výboru Americké obchodní komory v Praze.

Jana Havlíčková – členka představenstva
Partner regionu Severní Čechy PRECIOSA, a.s., personální ředitelka
Jana Havlíčková absolvovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Zodpovídá za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s., ale i dalších dceřiných společností, včetně činností, které se konají pod záštitou Nadace Preciosa. Je členem správní rady Nadace Preciosa. Ta po celou dobu své existence pomáhá především neziskovému sektoru a jednotlivcům v regionu. Na celostátní úrovni je známá také svou podporou vědy a výzkumu a svou péčí o odborné vzdělávání.
Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o, dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i v administrativní sféře.
Jaroslav Lhoťan – člen představenstva
Fakultní nemocnice Olomouc, personální náměstek
Jaroslav Lhoťan vystudoval Ostravskou univerzitu. Řízení lidských zdrojů se naplno začal věnovat v americké korporaci (dvojka na celosvětovém potravinářském trhu) Kraft Foods International. Po 4 letech v oblasti FMCG (segment rychloobrátkového zboží) začal pracovat jako ředitel pro řízení lidských zdrojů a bezpečnost pro izraelskou firmu TEVA Pharmaceuticals Ltd. Během své praxe se podílel jak na významných rozvojových projektech (fúze, akvizice firem, zahajování nových výrob), tak i na projektech útlumových (přesuny výrob, transformace ad.). Od ledna roku 2013 pracuje jako personální náměstek ve Fakultní nemocnici v Olomouci.
Absolvoval jak řadu dlouhodobých vzdělávacích a rozvojových programů v Čechách, tak množství zahraničních tréninků a workshopů. V posledních letech se aktivně podílí na řízení People Management Forum jako člen jeho představenstva.

Lenka Mrázová
Daňová poradkyně, auditorka s licencí, 15 let pracovních zkušeností ve společnosti PriceWaterhouseCoopers, rozsáhlé zkušenosti s účetnictvím v neziskových společnostech
Vystudovala Vysokou školu ekonomickou. V roce 1991 nastoupila do společnosti PROXY, a. s. V roce 1994 složila zkoušky daňového poradce a stala se členem Komory daňových poradců. V roce 1997 složila auditorské zkoušky a stala se členem Komory auditorů. V roce 1998 přešla do společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC). Během práce zde složila řadu náročných mezinárodních zkoušek a stala se členem ACCA – Britské asociace certifikovaných účetních.
Dlouhodobě řídila týmy lidí zabývající se poskytováním služeb klientům v oblasti daňového poradenství, účetnictví a auditu. Přes všechnu projektovou a technickou práci byl v jádru jejího zájmu vždy člověk – kolega či klient – jeho potřeby, rozvoj a komunikace se světem kolem.
Spolupracovala 13 let s Nadací VIA jako členka dozorčí rady a předsedkyně správní rady. Pravidelně přispívala do Hospodářských novin a na web www.hrkavarna.cz. Přednášela na MÚVS/ČVUT. Vede vlastní workshopy a školení měkkých dovedností a financí pro nefinanční osoby. Po absolvování specifického kurzu pro kouče a výcviku The Inner Game s Timothy Gallweyem se také věnuje koučinku a mentoringu. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium, Minerva 21, BPW na rozvoj talentovaných žen; ve startupových programech Impact HUB a v Laboratoři Nadace Vodafone.
Pavel Voska
Samostatný advokát, rozsáhlé zkušenosti v oblasti občanského a pracovního práva