1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro prodej vzdělávacích kurzů, on-line kurzů a předplatného časopisu HR Forum, prodej vstupenek na akce pořádané společností HR FORUM a individuální prodej digitální verze časopisu HR Forum (společně dále jen „Produkt“ nebo „Produkty“), a to zejména přes webové rozhraní https://www.hrforum.cz.
1.2. Smluvní vztah vzniká na základě kupní smlouvy v případě poskytování služeb a na základě smlouvy o poskytování digitálního obsahu v případě digitálních produktů (společně dále jen „Smlouva“), která je uzavírána mezi společností HR FORUM s.r.o., se sídlem Kodaňská 1441/46, Vršovice, 101 00 Praha 10, IČO: 267 52 921 (dále jen „HR Forum“ nebo „Prodávající“) a další osobou (dále jen „Zákazník“), která prostřednictvím webového rozhraní https://www.hrforum.cz či jiným způsobem uzavře s Prodávajícím Smlouvu.
1.3. Proces uzavírání Smlouvy je podrobně popsán v čl. 2. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran Smlouvy. Ujednání, která jsou ve Smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají před zněním VOP přednost.
1.4. Zákazník může být spotřebitelem ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „NOZ“). Spotřebitelem je člověk, který uzavírá Smlouvu s Prodávajícím mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec svého samostatného výkonu povolání (dále jen „Spotřebitel“).
2. Objednávka a uzavření Smlouvy
2.1. Zákazník objednává Produkty přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře nebo na základě e-mailové nebo obdobné komunikace s Prodávajícím.
2.2. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis Produktů včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co Zákazníkovi mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně Produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ, se nepoužije.
2.3. O obdržení objednávky bude Zákazník informován e-mailem zaslaným na elektronickou adresu, která byla zadána v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávka je přijata, bude informace o přijetí objednávky zaslána v následném e-mailu. Do okamžiku doručení potvrzení o přijetí objednávky je možné telefonicky nebo e-mailem objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na elektronickou adresu Zákazníka uvedenou v objednávce je Smlouva uzavřena.
2.4. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání Smlouvy.
2.5. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji objednávka Zákazníka, její přijetí ze strany Prodávajícího a tyto VOP. Smlouva je archivována v elektronické podobě a není přístupná.
3. Cena a platební podmínky
3.1. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých Produktů. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí.
3.2. Sjednanou cenou je cena uvedená u Produktu v okamžiku odeslání objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak není Prodávající povinen za takovou zjevně chybnou cenu Produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo ze strany Zákazníka i k úhradě této zjevně chybné ceny, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním objednávky a jejím potvrzením ze strany Prodávajícího, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, není-li dohodnuto jinak.
3.3. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
• bezhotovostně platební kartou přes poskytovatele platební brány společnosti Comgate, a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet,
• bezhotovostně bankovním převodem na účet. Zákazník obdrží pokyny k platbě a fakturu v e-mailu. Při platbě je nutné uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba spárována.
Úhradu účasti na akcích pořádaných Prodávajícím je možné platit platební kartou pouze po předchozí domluvě a zaslání žádosti na mail info@pmf-hr.com.
3.4. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi stranami dohodnuty. Cena se hradí v českých korunách.
3.5. Cena je splatná do 14 dnů od uzavření Smlouvy v případě platby platební kartou a do 14 dnů od přijetí faktury v případě platby převodem na účet, není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za Produkt je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
3.6. Po přijetí platby bude vystaven doklad o přijaté platbě, který u on-line platebních metod obdrží Zákazník obratem po provedení platby, v ostatních případech, pokud o to Zákazník předem požádá, do 15 dnů od přijetí platby.
3.7. Stížnosti týkající se plateb může Zákazník uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy info@pmf-hr.com.
3.8. Případné reklamace nebo dotazy k platbám platební kartou přes platební bránu:
Comgate,a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové,
E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
4. Poskytnutí produktů
4.1. Není-li výslovně ujednáno jinak, Prodávající Produkty poskytne Zákazníkovi až po úplném zaplacení sjednané ceny.
4.2. V případě, že se Zákazník nemůže akce, na niž si zakoupil vstupenku, zúčastnit, musí včas zaslat tuto informaci na e-mail info@pmf-hr.com. Pokud nemůže Zákazník vyslat náhradního účastníka (zaměstnance Zákazníka), platí pro zakoupené vstupenky následující storno podmínky:
• odhlášení 14 - 7 dnů před konáním akce storno poplatek 50 % pořizovací ceny;
• odhlášení méně než 7 dní – storno poplatek 100 % pořizovací ceny.
4.3. Digitální produkty podléhají autorskému právu a jsou určeny pouze pro osobní potřebu Zákazníka. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být Zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá Prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
5. Odstoupení od Smlouvy
5.1. Podle § 1829 odst. 1 NOZ má Spotřebitel právo od uzavřené Smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy.
5.2. V případě, že předmětem Smlouvy je dodání služby, má Zákazník právo podle § 1829 odst. 1 NOZ odstoupit od této Smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy Zákazník předmět Smlouvy převzal či mu byl poskytnut, protože jde o Smlouvu uzavřenou distančním způsobem.
5.3. Prodávající Spotřebitele upozorňuje a Spotřebitel bere na vědomí, že podle § 1837 NOZ nemůže Spotřebitel odstoupit od Smlouvy:
• o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
• o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
• o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
5.4. Zákazník, který je Spotřebitelem, bere na vědomí a souhlasí s tím, že Smlouva, jejímž předmětem je prezenční kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce, je smlouvou, na kterou se podle § 1837 písm. j) NOZ nevztahuje právo Spotřebitele odstoupit od Smlouvy. Tím není dotčeno právo Zákazníka stornovat zakoupenou vstupenku dle podmínek v odst. 4.2 VOP.
5.5. Pro zachování lhůty dle odst. 5.2. VOP stačí, aby Spotřebitel oznámení o odstoupení od Smlouvy v této lhůtě odeslal na e-mail info@pmf-hr.com.
5.6. V případě, že Zákazník z jakéhokoli důvodu odstoupí od Smlouvy, je Prodávající povinen vrátit Zákazníkovi uhrazenou cenu do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Platba bude vrácena stejným způsobem, jakým ji od Zákazníka přijal. Prodávající je oprávněn ji vrátit i jiným způsobem, pokud s tím Zákazník souhlasí (např. voucher, náhradní termín, náhradník).
5.7. Prodávající má právo od Smlouvy odstoupit zejména v těchto případech:
• Zákazník si objedná Produkt, u které byla chybně uvedena cena;
• Prodávající není schopen Produkt poskytnout;
• Kapacita Produktu nebyla dostatečně naplněna;
• Z jiných provozních důvodů – havárie, náhlé onemocnění, vyšší moc, apod.
5.8. Prodávající Zákazníka o této skutečnosti informuje bez zbytečného odkladu od zjištění důvodů k odstoupení od Smlouvy.
5.9. V případě, že Prodávající Zákazníkovi společně s objednávkou Produktu poskytne dárek, včetně výhod jako je např. sleva atp., je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, pozbývá taková darovací smlouva účinnosti a Zákazník je povinen společně vrátit Prodávajícímu i poskytnutý dárek.
6. Práva z vadného plnění, reklamace
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti Prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména NOZ.
6.2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi za to, že Produkt při převzetí nemá vady. V případě, že Produkt při převzetí není ve shodě se Smlouvou, má Zákazník právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu Produkt uvedl do stavu odpovídajícího Smlouvě.
6.3. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od Smlouvy může Zákazník požadovat vrácení ceny v plné výši.
6.4. Reklamační řízení počíná dnem, kdy Prodávající přijme e-mail s vytknutím vady od Zákazníka. Prodávající je povinen vadu odstranit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud na opravu vady Prodávajícímu 30denní lhůta nebude stačit, nejpozději 30. den reklamace o tom bude Zákazníka informovat zprávou o průběhu reklamace.
6.5. Prodávající není povinen nároku Zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž Prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout Zákazníku díky pomalému internetovému připojení Zákazníka, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací kurzy obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch Zákazníka při aplikaci v praxi.
6.6. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na e-mailu info@pmf-hr.com.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Osobní údaje Zákazníka Vox zpracovává v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky a příslušnými právními předpisy Evropské Unie.
7.2. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné zde.
8. Informace o řešení sporů a dohledu
8.1. Vyřizování stížností Zákazníků Prodávající zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy info@pmf-hr.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na e-mail Zákazníka.
8.2. V případě, že mezi Prodávajícím a Spotřebitelem dojde ke vzniku sporu, který se jim nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, e-mail adr@coi.cz. Spotřebitel také může využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
9. Doručování
9.1. Smluvní strany si veškerou korespondenci (oznámení týkající se vztahů Zákazníka a Prodávajícího, zejména týkající odstoupení od Smlouvy) vzájemně doručují písemně prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.
9.2. Zpráva je doručena:
• v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem;
• v ostatních případech podle obecně závazných právních předpisů.
9.3. Při doručování elektronickou poštou Zákazník doručuje Prodávajícímu korespondenci na adresu info@pmf-hr.com. Prodávající doručuje Zákazníkovi korespondenci na e-mail sdělený Zákazníkem.
9.4. Při doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb Zákazník doručuje Prodávajícímu korespondenci na adresu: Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, Vršovice. Prodávající doručuje Zákazníkovi listinnou nebo jinou korespondenci, jejíž povaha neumožňuje elektronické odeslání, na adresu uvedenou v objednávce.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. K řešení sporů, které vzniknou mezi Prodávajícím a Zákazníkem, jsou příslušné české obecné soudy.
10.2. VOP nabývají účinnosti dne 01.11.2024.
Budete mít přehled o HR akcích i novinkách v oblasti HR. Vyzkoušejte a uvidíte.